Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
tuha zima, Diesel nestartuje |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | 2Yper: Koukam trening na povolebni situaci, poradna totalita Jak nekdo rekne, co se nema, smik.... _rendek | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Tywe...klucííí...buďte na mě ohleduplní...vždyť jsem jenom dement...anonym...já vím ,že mluvíš na Ypera...ale já tomu vůbec nerozumím...teď to čtu...jo to poslední slovo mi nedávalo smysl...jo tak šmik...jako ustřihnout...no stejně to nechápu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | 2Yper: Koukam trening na povolebni situaci, poradna totalita Jak nekdo rekne, co se nema, smik.... To jsem napsal ja, nejak jsem si nevsim, ze me to zase odhlasilo Jen aby byla vetsi sranda A smik jako ze pak bez _rendek Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Jardo tywe ty mi dáváš | ||
| |||
Visse |
| ||
Host | Tak vám něco musím říct, Mám VB 1,7TD isuzu naj. 180tis, rok 97. nevím jak jste na tom vy, ale já když byly ty šílené mrazy tak mně to startovalo šíleně dlouho, to bezesporu, ale mrazy přešly a už je +5 což je supr a mně to trvá pořád stejně dlouho jako kdyby mrzlo -25, prostě točim asi 10-20 sekund než to chytne, Ale před těmi mrazy to chytlo na otočení i když bylo -10, nejhorší je ráno když to je studené, tak to točím žebych na ten starter mohl jet, a tak to probílhalo asi již 3 týdný po těch šílených mrazech. Bylo mi to už fakt divné, Jsem si zjistil že jsem měl vadné 3 žhavicí svíčky, už jsem je vyměnil (koupil kus za 250kč - origo neměcké Febi), ale jde mi o to že jsem si myslel že když má člověk vadné jen dve tak to už nenatočí, a já měl v háji 3 kusy a po dlouhem točení asi těch15 sek. to chytlo, Jen jsem se chtěl podělit s tou zkušeností, | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | napsal ... Mike Po led 23 2006, 05:26 jinak v -10 jsem taky točil asi 3minuty, pak se to rozeběhlo takovým tím stylem že jako jo a né a chcíplo, napodruhý už to bylo lepší, tak jsem správně tipoval vadnou svíčku, nebyla vadná 1, ale 3!!! a stejně to chytlo AF1,7DTL já jsem to řikal a zkuste takhle na jednu svíčku nastartovat hi-voltage | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Visse+Mike:.. samo, že to chytně i v tom případě, když je dobrý jen jeden žhavič. Jde totiž o to, že každou kompresí, se stlačený vzduch ohřeje. Čím rychlejší komprese, tím vyšší dosažená teplota, který neunikne do studeného prostoru motoru - pak je tam teplota, která je rovna nebo vyšší než 250°C, což je minimum pro samovznícení nafty. V okamžiku, kdy naskočí i jen jeden válec, pak otočení kliky je rychlejší, než otáčení pomocí startéru. Pak, když chytně další válec, jde to ještě lépe. Nicméně záhul dostává klika - respektive ty lágry u toho válce, který chytně jako první! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Boulder |
| ||
Host | omlouvám se že píšu sem ale už mě nebaví dál hledat mám problém se startováním no a vyměnil jsem žhaviče asi 3 týdny supr moc jsem toho nenajezdil ale starty v pohodě no a ted jsem zas tam kde jsem byl chytne to až na popněkolikáté a dýmu až až. V momentě když auto stoji třeba 3 4 hodky tak v klidu ale přes noc špatny a to je ještě teplo co až bude mrznout. jediny co tak mě napadlo změřit tlaky na válcích a prej mohl odejít nějakej žhavící modul nebo co. je to motor 1,7 isizu astra f, udajně by mohlo jít dát to na čudlik a žhavit ručně je to pravda? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Co přepady,Filtr, Sítko v nádrži ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Boulder: kdyby odešel žhavící modul, tak předpokládám by se rozsvěcela diagnostika motoru - takhle mi to kdysi naznačil NIO. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 | |