Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
tuha zima, Diesel nestartuje |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | radek28 napsal ... existuje opravná sada závitů jménem HELICOIL. 1.musíš dostat ven žhavič pak se dojebaný závit odvrtá a použiješ závitník ze sady na vložku.ta slouží jako náhrada stávajícího závitu.standartní postup.ale myslím,že bys měl práci přenechat servisu kde tohle dělají.o opravné sadě asi víc na i-netu.ahoj Dík za radu,ale ja neviem vybrať ten žhavič a preto sa pýtam či je niejaká možnosť dostať ho von bez toho aby musela ísť dole hlava. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | VGT napsal ... Je dobré na ten šestihran nahoře párkrát jemně klepnout a pak opatrně povolovat. Udělals to tak? Použil jsi šestihranný očkový klíč anebo dvanáctihranný či dokonce plochý stranový? Lepší je to dělat na horkém motoru. Co jsi vlastně strhnul? Vnější šestihran? Odkaz | ||
| |||
Hombre |
| ||
Host | Taky mam zalomeny jeden zhavic a opravu neresim.Necham to na pozdeji, az se bude někdy sundavat hlava treba kvuli prdlemu tesneni nebo tag neco.Ani se mi nezda, ze bych musel nejak dlouho startovat.Chyta mi to temer okamzite, jen se na chvili po nastartovani rozne diagnostika motoru. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ahojte. Maju takyto problem so startovanim aj novsie typy motorov? A tyka sa to aj vozidiel s r.v. 2001 a 2002? Totiz rozmyslam nad kupou 2.0 popripade 2.2DTi a som z kraja kde dost mrzne. Dik. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mám VC 2,0 DTI r.v.2003.Musím říci,že čím větší zima,tím lépe to chytá.Někdy mám problém při teplotě +6až+8 st.Vždy chytne na první otočení.Jen musím točit trochu déle-asi 5vt.Jinak jsem spokojen.Ahoj | ||
| |||
kutulin |
| ||
Host | Ja mam vb 2.2dti. r.v.01 a asi pred mesicem mi svitila po nastartovani cca 1km kontrolka.Nechal jsem vymenit vsechny zhavice,dal jsem instrukce pokud nejaky nepujde vyndat tak zjistit,ktery je ten spatny.Nastesti spatny byl mezi trema, ktere sly vyndat.Dal se to resi-vyndat hlavu odvrtat a prace za par tisic, jak se tu pise.Fakt je ten, ze zhavice u meho typu 2.2dti jsou fakt dlouhe kolem 10cm.Dal jsem sampionky kus cca 400kc.Zdar kutulin. | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Zdar, bohuzel nemam cas sem koukat casteji, ale jelikoz uz mi moje starty prisly trochu podezrele, rozhodl jsem se postourat ve foru jak jsou na tom ostatni a vidim ze to zase tak zle nemam... Omega "C" 2002 2.2Dti - 133tkm minimalne jedna zhavicka je v haji, to mi NIO nameril na diagnostice uz na podzim a podle toho ze diagnostika mi po startu chvilku sviti co to auto mam (12 mesicu ted) tak tusim ze tam ten problem byl uz predtim Kdyz je teplo - no problem... kdyz je zima (vic jak -10 v plzni nebyva) a stoji chudak venku prez noc, tak 2-3x nazhavim - ale zadny woodoo... proste otocim klickem, cekam az spiralka zhasne, otocim z5 pockam par sekund (malo 2-3...) a znovu... pak tocim tak 1-2x po dobu do 5 sekund a vetsinou chytne... myslim ze dyl netocim a ze by to nechytlo na poprve nebo na podruhe to se myslim nestalo... tak mozna driv kdyz jsem se bal to tocit dyl kvuli baterce... ale ta je asi ok paz to toci pomerne svizne a stabilne... OK - nicmene... ted si vsimam, ze potize se startem zustavaji i kdyz uz neni takova kosa (! kolem nuly i nad nulou! ) - takze budto odesla dalsi zhavicka, nebo mi pada nafta... nebo to mozna souvisi s tim ze nafta v Tescobenzine je naka podezrele levna... 24,5 kc... no... toz ja nak zkusim povymenovat ty zhavice, ale nechci se v tom rejpat sam, este bych to rozbil, stejne potrebuju "vyrocni udrzbu" tak asi pojedeme k NIOvi... ...kdyz ctu o tom, jak to nekomu naskakuje az po toceni v radech desitek sekund, tak mi to prijde jak z hororu... asi jsem zmlsanej... cau X3 [ Upraveno Monday 05 February 2007 - 23:51:52 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | A ktory motor je lepsi 2.0 alebo 2.2. je to to iste, len s vyssim vykonom, alebo je tam aj vyraznejsi rozdiel? Predpokladam, ze spotreba bude priblizne rovnaka. A co sa tyka vahy motoru, je ta 2.2 o tolko tazsia, ze moze skodit prednej naprave, respektive ju viac namahat? | ||
| |||
X3 |
| ||
Host | Jaky rozdil je mezi temi motory ja nevim, do Omegy B a "C" pokud vim v dieselu se 2.0 nedavala a jina auta ja v podstate neznam akorad jsem se dnes pozoroval pri startu a pocital sekundy... no... do 5 sekund mozna neni uplne pravda... rekneme az tak max do 10 za studena.... | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | X3: V Omeze B byl 2,0DTI 74kw Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 | |