• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
tuha zima, Diesel nestartuje
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Visse
Monday 23 January 2006 - 17:17:14 Citovat
Host
Jak vídím, všichni ropáci mají problém, nebyl jsem vyjímka, mám opla VB 97 CD 1,7 TD isuzu - a taky ráno při tom mrazu co unas byl - - 28 mi motor nenaskočil, je fak , že jsem to třikrát nechal nažhavit, pak točil, a točil až mi odešla baterka, už je celkem stará, ale vždy to šlo,jenže dnes točila už dost pomaličku, takže jsem nenastartoval, vzal jsem ji do baráku na nabíječku a nabijel, jenže jsem potřeboval jet do města a i rodiče potřebovali odvest, a oni mají starou škodovku 105 - , nečekaně nastartováno a škudka jela, ale to už odbočuju - celkem po 5h nabíjení - sice nic moc dlouho, ale alespon něco -mám starou nabíječku - nabíjí pomalu nizkým proudem klidně i dva dny - jsem vrátil baterku do auta a zkusil to na točit, ještě mi možná pomohlo slunce které svítilo přímo na auto - tak jsem nechal celou dobu otevřené víko motoru -sice mrzlo i na slunci, bylo -15, ale kdo ví, tak jsem zatočíl a točilo to celkem rychle a ono to pak chytlo - samo, že kouř jak prase, rachot z motoru, ale sláva, nastartováno ale to bylo až v 12h- naštěstí jsem jel na odpolední do práce a ráno odvoz zachránila škudka, tak nevím čím to bylo jestli jenom tou baterkou nebo jestli tam něco nezamrzlo kolem palivového filtru - nějaký přívod v hadičce - prý tam ráda kondenzuje voda, ještě jsem nikdy tu vodu neupouštěl-jsem totiž nový majitel asi 3měsíce. jak se to dělá. dík
Mike
Monday 23 January 2006 - 17:26:26 Citovat
Host
žhavicí svíčky jednoduše zkontroluješ žárovkou, +žárovky na baterku, - na svíčku a musí svítit !
samo že musíš mít sundanej ten spojovací plech / kabel

jinak v -10 jsem taky točil asi 3minuty, pak se to rozeběhlo takovým tím stylem že jako jo a né a chcíplo, napodruhý už to bylo lepší, tak jsem správně tipoval vadnou svíčku, nebyla vadná 1, ale 3!!!
a stejně to chytlo AF1,7DTL
nejva
Tuesday 24 January 2006 - 09:34:15 Citovat
Host
To jsou problémy - nebyl by lepší benzín ?
Nepto
Tuesday 24 January 2006 - 10:58:19 Citovat
Host
nejva napsal ...
To jsou problémy - nebyl by lepší benzín ?


No flame please!! Ak budes jazdit kazdy den 150-200 km ako ja, tak si to s tym benzinom rozmyslis
Nepto
Tuesday 24 January 2006 - 11:03:12 Citovat
Host
Dnes bola tiez zima, ale podarilo sa mi to nastartovat. Vela je v metodike startovania. Nechal som klucik v zapalovani necelu minutu, vypol som, zase necelu minutu, potom som zacal startovat, klasicky scena,r ale po 15 sekundach to chytilo. Najhorsie je to tesne pred tym nastartovanim, lebo vtedy sa dost tazko odhaduje ci ten motor uz bezi alebo este nie, to auto vydava vazne divne zvuky, akoby sa rozhodovalo ci ANO alebo NIE

Chcel by som podakovat vsetkym za ich rady, menovite Dmcd.
riwal
Tuesday 24 January 2006 - 11:21:35 Citovat
Host
Jěště pomůžou modlidby, zaříkávání a woodoo
Nepto
Tuesday 24 January 2006 - 11:31:41 Citovat
Host
riwal napsal ...
Jěště pomůžou modlidby, zaříkávání a woodoo


Tito benzinaci si stale nedaju pokoj
_rendek
Dmcd
Tuesday 24 January 2006 - 11:33:11 Citovat
Host
Ja uz se k tomu radsi ani nevyjadruju...
PN
Tuesday 24 January 2006 - 20:20:43 Citovat
Host
Zdar vsichni. Vidim ze zapadam do prumeru. Ja jsem s VC 2,2DTI nastartoval bez problemu, ale s zeninou VA to byl porod. Ma tam 1,7D Opla. Baterka je asi pred umrenim, takze zvladla to tocit pomerne pomalu - pravidelne bylo slyset ze se nektery valec chytal (asi ten nejlepsi - ma to uz 260t) . Po par sekundach uz jsem nemel srdce baterku tyrat, tak jsem to zkusil rozjet z kopecka na kterem bydlim (myslim ze u tohoto motoru by to melo byt bez problemu). U nas bylo vte dobe -25 a razeni slo tak tezko, ze jsem premyslel zda pouzit nohu na zarazeni. Nahodil jsem, vse OK, po zahrati chyta bez problemu. Po dvou startech z kopecka - vcera a dnes - jsem zjistil ze mirne kapani oleje se promenilo v docela slusnou kaluz. Tak se ptam, co jsem s tim mohl podelat. Kdyz jsem se dival do motoru tak oleje je tam dost- ze by nafta? Je to potecene u praveho kola, kolem olejoveho filtru a vsiml jsem si ze mam mastnou i hlavu kolem tesneni - bliz k pravemu kolu. Co vy na to? Tak si rikam ze to jeste zkusim potrapit a pak to hodim asi do servisu. Chci zkusit zjistit zda je to olej nebo nafta. posilovac rizeni i brzdy slapou OK.
Petr
JOB
Tuesday 24 January 2006 - 20:42:17 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jó pánové,když naftu tak aspoň 6 válců aby se mohl v týhle zimě asúpoň nějakej chytit
Zatím v pohodě.Na to že mám aspoň jednu žhavku špatnou tak to chytlo celkem dobře asi na pátý otočení motoru.Jinak klasika,zamrzlí zámky.


Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1430 sec,0.1082 z toho dotazů.