• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
tuha zima, Diesel nestartuje
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martinz
Tuesday 24 January 2006 - 20:53:45 Citovat
Host
riwal napsal ...
Jěště pomůžou modlidby, zaříkávání a woodoo

á Riwal se zas posmívá nám ropákům, kamnářům, uhlířům a bůhvíkomu ještě _s103
No s počátkem zimy jsem měl stejnej problém - po všem možným zkoumání jsem dle návodů z tohoto webu vyměnil přepadový hadičky a...zázrak po nažhavení startuju na první až druhé škrtnutí-odzkoušeno včera při -15 st.C.
Jinak bych ještě zkusil odpojit čidlo teploty(může být vadné) ŘJ dostane info, že je -40 st.C a žhavíbez přestávky.
Po nastartování se rozsvítí kontrolka motoru, ale stačí 4-5 x prošlápnout, vypnout motor, zapojit čidlo zpět a znova nastartovat a odjet
kratein
Tuesday 24 January 2006 - 22:36:30 Citovat
Host
Tak jsem včera taky nenatočil u nás bylo -26,a dneska jsem zjistil že u čerpadla kam jezdím tankovat dali teprve dneska naftu na -18.Ale Vito mi na tu samou naftu nastartovalo i když to bylo jak dýmovnice.Tak jsem do nádrže nalil 10l benzínu a pohoda.
riwal
Wednesday 25 January 2006 - 06:30:07 Citovat
Host
PN napsal ...
Zdar vsichni. Vidim ze zapadam do prumeru. Ja jsem s VC 2,2DTI nastartoval bez problemu, ale s zeninou VA to byl porod. Ma tam 1,7D Opla. Baterka je asi pred umrenim, takze zvladla to tocit pomerne pomalu - pravidelne bylo slyset ze se nektery valec chytal (asi ten nejlepsi - ma to uz 260t) . Po par sekundach uz jsem nemel srdce baterku tyrat, tak jsem to zkusil rozjet z kopecka na kterem bydlim (myslim ze u tohoto motoru by to melo byt bez problemu). U nas bylo vte dobe -25 a razeni slo tak tezko, ze jsem premyslel zda pouzit nohu na zarazeni. Nahodil jsem, vse OK, po zahrati chyta bez problemu. Po dvou startech z kopecka - vcera a dnes - jsem zjistil ze mirne kapani oleje se promenilo v docela slusnou kaluz. Tak se ptam, co jsem s tim mohl podelat. Kdyz jsem se dival do motoru tak oleje je tam dost- ze by nafta? Je to potecene u praveho kola, kolem olejoveho filtru a vsiml jsem si ze mam mastnou i hlavu kolem tesneni - bliz k pravemu kolu. Co vy na to? Tak si rikam ze to jeste zkusim potrapit a pak to hodim asi do servisu. Chci zkusit zjistit zda je to olej nebo nafta. posilovac rizeni i brzdy slapou OK.
Petr


Rozjet z kopečka ? No výbornej nápad, buď rád, že to takhle dopadlo a už to nikdá nedělej.
1.7D Isuzu má tušim řemen (když tak mě opravte) a spolehlivě se potká.

Jinak se na mě ropáčci nezlobte za to woodoo, měl jsem escorta 1.8TD a kdo zná trochu Fordy tak ví o jakym neštěstí mluvim - v zime jsem málem začal chodit do kostela
solik
Wednesday 25 January 2006 - 14:27:47 Citovat
Host
Mel bych dotaz, jak dlouho vam v tech soucasnych mrazech (-20 C) sviti rano kontrolka zhaveni? Me na Astre G X20DTL zhasne po nejakych 8 sekundach coz se mi zda na tu teplotu hodne malo a taky se motoru pak moc nechce naskocit. Znamemu svitila to stejne rano na octavii asi 30 sekund. Zhavice jsou OK, baterka nova. Mam takovy pocit, ze pri nejakych -5 C svitila stejne dlouho.
Dmcd
Wednesday 25 January 2006 - 14:32:45 Citovat
Host
solik napsal ...
Mel bych dotaz, jak dlouho vam v tech soucasnych mrazech (-20 C) sviti rano kontrolka zhaveni? Me na Astre G X20DTL zhasne po nejakych 8 sekundach coz se mi zda na tu teplotu hodne malo a taky se motoru pak moc nechce naskocit. Znamemu svitila to stejne rano na octavii asi 30 sekund. Zhavice jsou OK, baterka nova. Mam takovy pocit, ze pri nejakych -5 C svitila stejne dlouho.


Kontrolka zhaveni sice zhasne ale neznamena to ze by to dale nezhavilo! Zhavi to porad... Me na prvni zapnuti sviti taky jen kratce ale po vypnuti a znovu zapnuti uz sviti klidne 20sek... Vyzkousej si to...
Lib
Wednesday 25 January 2006 - 14:38:59 Citovat
Host
solik napsal ...
Mel bych dotaz, jak dlouho vam v tech soucasnych mrazech (-20 C) sviti rano kontrolka zhaveni? Me na Astre G X20DTL zhasne po nejakych 8 sekundach coz se mi zda na tu teplotu hodne malo a taky se motoru pak moc nechce naskocit. Znamemu svitila to stejne rano na octavii asi 30 sekund. Zhavice jsou OK, baterka nova. Mam takovy pocit, ze pri nejakych -5 C svitila stejne dlouho.

moc dlouho neeee ... ja vim, uz mlcim uz mlcim
Lib
Wednesday 25 January 2006 - 14:41:35 Citovat
Host
riwal napsal ...
Jinak se na mě ropáčci nezlobte za to woodoo, měl jsem escorta 1.8TD a kdo zná trochu Fordy tak ví o jakym neštěstí mluvim - v zime jsem málem začal chodit do kostela

no tobe by to neuskodilo nerestniku Hele to jsou na tom ty fordy fakt tak spatne? To se mi az nechce verit, kazdej kdo ho ma, tak si ho tak chvali ... me se designove libej ale jak je to uvnitr tak to netusim. Je fakt, ze si vetsinou dotycni chvali podvozek a vykon motoru

<span class='smallblacktext'>[ Upraveno St led 25 2006, 02:42 ]</span>
riwal
Wednesday 25 January 2006 - 14:53:34 Citovat
Host
1.8TD 51kW a 66kW do roku 2001 jsou tragický 20 let starý motory, dávali je ještě do Focusů - tfujtajxl. Potom začali dávat nový TDCi ale taky mají svoje mouchy - obecně lze říci, že diesel od Forda je špatná volba.
PN
Wednesday 25 January 2006 - 18:23:06 Citovat
Host
2 Riwal: Trochu mne prekvapila tva odpoved. Moc se v motorech nevyznam (leda v krokovych) tak nevim jaky je rozdil u motoru bez elektroniky, turba a katalyzatoru zda ho nastartuji starterem nebo roztlacenim ???? Prosim, prosim pekne skemram o odpoved.
Petr
JardaB
Wednesday 25 January 2006 - 18:45:59 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nebudu za to prebirat zaruku, ale podle me, kdyz se to auto roztahne citlive, tak nemuze vzniknout problem. Turbo s tim nema nic spolecnyho, katalyzator zmrzly na kost to taky prezije a remen nepozna rozdil Kdyz to nekdo rozjede na 40 , hodi tam 2ku a rychle pusti spojku , tak to je o necem jinem a je to jeho problem

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1911 sec,0.1420 z toho dotazů.