Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Záhadná pojistka |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Kutulin |
| ||
Host | Prosím vás, mùže mi nìkdo poradit co je to na fotografii v te male krabicce pred vzduch. filtrem v motoru za velkou nozovou pojistku 30A, k cemu slouzi? Jsou tam dve a mne se jedná o tu pojistku jak na ni ukazuji prstem tedy uplne napravo. Ta levá je asi na vrtuli u chladice a je v poradku. Ovšem ta napravo mi neustále praska a pri tom mi v aute vse funguje, teda zdá se. Dík za reakce Kutulin. ( Je to VB 2.2 dti climatronik 2001. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Škatulka obdobně osazená (2 relé, 2 pojistky) je u jiných motorů před baterií a pojistka vlevo je ventilátor chladiče, vpravo ventilátor klimatizace. | ||
| |||
Kutulin |
| ||
Host | Dekuji Ti moc. Hmmm, tak to mi asi nejde vrtule u klimy.Sundam mrizku a zjistim zda slape a nevite kdy ma ta vrtule bezet? Vzdy kdyz bezi klima nebo to spina pres cidlo jen nekdy? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor VGT: Systémů zapojení klimatizací ve Vectrách je více druhů, zmíněný popis nelze přesně použít na všechna auta. Takže jen obecně a velmi zhruba: v systému klimatizací jsou tři presostaty (tlakové spínače). První hlídá pokles tlaku chladiva (pod cca 2 Bary)- když médium "uteče", presostat nedovolí spustit kompresor. Druhý hlídá vzestup tlaku (např. když se ucpe expanzní ventil), poté odpojí kompresor (nad cca 25 Barů) Třetí spouští ventilátor chladiče klimatizace, když tlak chladiva stoupne přes určitý tlak (nad cca 15 Barů). Třetí presostat nemusí být osazen - poté se v takovémto autě ventilátor klimy rozbíhá hned po zapnutí kompresoru. Co kdo máte ve svém autě nelze takhle na dálku posoudit. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | [quote] Ventilátor klimatizace je ten přední a ten se roztočí vždy, když se klimatizace zapne. Navíc se spustí ventilátor topení na 1. rychlost bez ohledu na to, zda je přepínač ventilátoru topení zapnut, či není. Pokud se přední ventilátor neroztočí, pak je třeba prověřit pojistky, kabeláž a také samotný ventilátor ANI JÁ BYCH TO NENAPSAL LÉPE : Odkaz _; __; | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Môže niekto osvetliť, či má ventilátor klímy aj druhú rýchlosť a pri akom tlaku sa zapína?Pre vebe x18xe.Vďaka. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Zdravim mohl by mi nekdo poradit prosim, mam opel vektru 2.2.nafta automat. Kdyz otocim klicem nerosviti se mi kontrolky a ani palubni pocitac. Koukal sem vzadu na leve strane u svetla na rele avypadaji dobre. Ma to nakpu hlavni pojistku nebo ne. Diky | ||
| |||