• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Zadieranie volantu v priamom smere - Omega C
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 [7] 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Legend
Tuesday 23 September 2008 - 16:43:34 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
csala napsal ...

A kolko stali tie ramena a od jakej znacky?

Ramena jsem dal použité, které jsem měl z bouračky co jsem rozebíral na díly, byly na tom autě nedávno po výměně. Ale řekl bych, že změna není skoro žádná, pořád to plave v kolejích jako před tím. Už jsem si na to tak nějak zvyknul. Je mi divné, že by to bylo kolama (235/45 R17), to když tyhle auta byly nové, tak taky určitě neplavaly, co by na to zákazníci řekli?

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Jeep Grand Cherokee Summit 3.0 CRD 184kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Tuesday 23 September 2008 - 17:27:20 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Treba v Nemecku nemaji koleje
Ale IMHO je to hodnoceni dost subjektivni, kdyz jsem Omegu koupil, tak jsem si niceho zvlastniho nevsiml (presedlal jsem z Laguny), tak nevim. Ted mam u te stare podvozek v dezolatu, tak to dela samozrejme divy, ale ta novejsi mi prijde celkem v pohode.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Tuesday 23 September 2008 - 18:06:54 Citovat
Host
Legend napsal ...

Je mi divné, že by to bylo kolama (235/45 R17),

zkus na předek 195 a uvidíš krásně přesné řízení, jak u kočárku !!(a)
Csala
Tuesday 23 September 2008 - 18:29:45 Citovat
Host
Lhex napsal ...

Legend napsal ...

Je mi divné, že by to bylo kolama (235/45 R17),

zkus na předek 195 a uvidíš krásně přesné řízení, jak u kočárku !!(a)

No z fabriky to asi vyslo s 195/65/R15. Sudim to podla toho, ze plnohodnotne rezervne koleso ma taky rozmer.

Csala
Tuesday 23 September 2008 - 18:31:56 Citovat
Host
Legend napsal ...

csala napsal ...

A kolko stali tie ramena a od jakej znacky?

Ramena jsem dal použité, které jsem měl z bouračky co jsem rozebíral na díly, byly na tom autě nedávno po výměně. Ale řekl bych, že změna není skoro žádná, pořád to plave v kolejích jako před tím. Už jsem si na to tak nějak zvyknul. Je mi divné, že by to bylo kolama (235/45 R17), to když tyhle auta byly nové, tak taky určitě neplavaly, co by na to zákazníci řekli?

Este ma napadlo, v jakom stave su silentbloky na zadnej naprave. Ak su rozbite, tak by to eventualne tiez plavalo, aj ked predok je OK.
Csala
Tuesday 23 September 2008 - 19:28:03 Citovat
Host
walto napsal ...


2. Netreba verit mechanikom vsetko co povedia. Mne napriklad tvrdili, ze deformacia silentov pri zapaceni monterajznou je OK a ze to tak ma byt, po mojej otazke, ze preco mi derie gumy zvnutra debata vzdy skoncila.



Odklon prednych kolies je mozne nastavit vo velmi sirokom rozsahu. Dokonca v krajnej polohe nastavenia nebudu do A ale do V - cize podkosene a vtedy by to vnutrajsok pneu urcite nezralo. Ale bolo by to na ukor stability. Radsej nech to zere gumy, ale nech to v zatacke sedi jak pribite !!(a)
Mozno by stalo za uvazenie po urcitom km prebehu gumy na disku vzajomne prehodit, aby sa vnutorna strana pneu dostala von. Smer tocenia by zostal zachovany.

[ Upraveno Tuesday 23 September 2008 - 19:33:23 ]
Legend
Tuesday 23 September 2008 - 20:24:00 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Csala napsal ...

Lhex napsal ...

Legend napsal ...

Je mi divné, že by to bylo kolama (235/45 R17),

zkus na předek 195 a uvidíš krásně přesné řízení, jak u kočárku !!(a)

No z fabriky to asi vyslo s 195/65/R15. Sudim to podla toho, ze plnohodnotne rezervne koleso ma taky rozmer.



Tak verze Executive vyšla z fabriky na 17" originál ALU. 15" rezervu plecháč mají všechny omegy, ještě jsem neviděl aby opel měl 5 alu kol.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Jeep Grand Cherokee Summit 3.0 CRD 184kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
JardaB
Tuesday 23 September 2008 - 20:42:50 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak ja mel teda origo rezervy v obou Omegach 205/65R15, stejny typ a uz na nich jedna jezdi
To nastaveni odklonu potvrzuju, zkousel jsem obe krajni polohy a pokud se dosteluje sbihavost, tak to zas tak moc jizdni vlastnosti nezmeni. Opotrebeni gum ovsem radikalne ano, minule jsem mel na krajich 3mm vzorku a uvnitr z toho cumely draty

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Csala
Wednesday 24 September 2008 - 08:32:29 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Tak ja mel teda origo rezervy v obou Omegach 205/65R15, stejny typ a uz na nich jedna jezdi
To nastaveni odklonu potvrzuju, zkousel jsem obe krajni polohy a pokud se dosteluje sbihavost, tak to zas tak moc jizdni vlastnosti nezmeni. Opotrebeni gum ovsem radikalne ano, minule jsem mel na krajich 3mm vzorku a uvnitr z toho cumely draty

Tak som to hodil do stroja !!(a)
Tabulkova hodnota uhla odklonu (camber) pre predne koleso na Omege je - 1°40´± 45´
Pri nastaveni odklonu na - 1° (co je este v norme) tangens uhla 1° = 0,0175. Ak to prenasobime sirkou pneu 235mm, tak to je viac ako 4mm. Ak zanedbame vsetky ostatne vplyvy, tak o 4mm bude vnutrajsok pneu viac opotrebovany ako vonkajsok.
Pri nastaveni odklonu na - 2° (co je este stale v norme) tangens uhla 2° = 0,035. Ak to prenasobime sirkou pneu 235mm, tak to je viac ako 8mm __;


[ Upraveno Wednesday 24 September 2008 - 08:36:13 ]
Tomin
Wednesday 24 September 2008 - 16:57:46 Citovat
Host
Zdravim hledace vuli
Tak jsme vcera s mechosem vymenili 4 (vsechny) silenty na obou ramenech
a zatim se to zda opravdu znatelne lepsi (ujel jsem tak 20km). Na geometrii mi ale nasledne jeste objevil KO cep rizeni na levem kole, takze to asi bude jeste lepsi az vyplaznu dalsi prachy za kulak.
Za ty 4x Lemfender (nebo jak se to pise) jsem mu platil 2400,-

Na jedinych kolejich ktere jsem cestou domu potkal to zatahalo za volant, ale smer se zmenil jen o malinko. Na dalnici pri 160ti to krasne reaguje na male zmeny volantem, zatimco driv bylo natoceni volantem jen takove zbozne prani ze by to mohlo taky zatocit.
Gumy mam 225ky a k tomu co se tady probiralo ohledne sirky muzu potvrdit, ze s 185kama (co mam zimaky) je to o dost mene citlive na koleje.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 6 [7] 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2874 sec,0.2540 z toho dotazů.