Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Automaticke rozsviceni svetel po zazehu |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 ... 30 31 32 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Bad.Man |
| ||
Host | A ještě - to co v GM Electronic nazývaj AutoLED se jmenuje Luxeon SuperFlux ..... | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | kratein napsal ... Hostik:Tady nejde o elektroinstalaci ta na to samozřejmě stavěná je,ale o to že baterce a altíku zkracuješ životnost tím okamžitým zatížením. A k tomu zapojení stačilo by i jedno relé místo druhého se zapojí 10A dioda v propustném směru. Především se jedná o zimní a mrazivé starty - jasně, ale to jsem psal už v mém prvním příspěvku. Přesně tak, zkracuje se životnost baterie -dostává delší proudové štosy (zátěže) než na co je konstruována (navrch je studená) a může dojít buď k postupnému nebo nárazovému zkroucení desek článků a k jejich zkratu - včera baterka šla a dnes ráno už ne - komu se to už stalo ??? Přiznejte se. Alternátor může být poškozen dvojím způsobem - průrazem izolace vinutí při proudovém a následně tepelném zatížení nebo utržení vinutí prudkým zahřátím po delší dobu. A druhý je, že obrovskou proudovou zátěží, opět delší než je zdrávo, odejde dioda na unášeném usměrňovacím můstku - asi taky někdo z vás bude znát. Tak to už je asi opravdu vše co bych k tomu mohl říci. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Riwal: ..hlavně se nerozčiluj! Klídek Riwi a mysli především na své zdraví. Nerozčiluj se a pomalu dýchej a pěkně z hluboka. Víš, že ti to nesvědčí - nechat se vytáčet! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Regulátor napětí na mém autě dorovnává napětí cca do 1,5 sekundy.Mě těch 5+5 vteřin připadá dobrých (je to tedy vlastně 10 sek.po startu do plné zátěže alternátoru). Takže, Palič, dobrý . Řekl bych, že tvé řešení je lepší než jiné systémy napojené na baroskop (spínač kontrolky tlaku oleje), u nich dochází k rozsvícení hlavních světel hned po natlakování oleje, což při delším či opakovaném startu může být ještě před naskočením motoru. Diody usměrňovacího bloku (můstku) odcházejí především v důsledku svého špatného chlazení (hlavně v Delco-Remy provedení kompakt). A u studeného ranního startování přehřátí diod ještě nehrozí. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Yper napsal ... 2 Riwal: ..hlavně se nerozčiluj! Klídek Riwi a mysli především na své zdraví. Nerozčiluj se a pomalu dýchej a pěkně z hluboka. Víš, že ti to nesvědčí - nechat se vytáčet! Já jsem a byl v klidu, to mě vůbec nevytáčí, je to odborná debata. Jsem elektrikář, tak jsem na tyhle věci opatrnější, protože vim co se tam děje. Taky mi díky tomu nikdy neodešel altik ani baterka. Žádnej regulátor napětí tyto proudové špičky neodstraní - to by pohasly světla - ne ne - pěkně tam tečou šílený proudy a průraz diody, jak přehřátim nebo proudovym zatíženim, může nastat kdykoliv nezávisle na okolní teplotě Ti opatrnější si z těch mejch keců možná něco vemou a vyplatí se jim to. Co se týká toho zpoždění 10 sekund je asi z 90% případů zimních startů postačující - nejsme v Norsku že. Jen jsem se tak rozpovídal, protože mi to nedalo pustit moudro, ale už opravdu končím a nejsem vytočenej. | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Jak už jsem psal ...mě se to s těma 5+5 zdá taky vpořádku...ale teď mě napadlo jak to bude vlastně fungovat,když budu stát na závorách...vypnu motor a budu chtít ať svítí jenon obrysovky...určitě se na to myslelo...a vůbec Palic,kdy to prdneš do světa..a doufám,že tam bude i postup pro lamy a soupis sočástek k potřebě...jinak tě budu zase otravovat přes ICQ | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | prtka kdyz zastavis u zavor a vypnes motor tak pochopitelne budes muset si obrys rozsviti sam........... jinak nevim jak to udelat.......... dalsi minus je ze si potkavacky nemuzes za chodu sam vypnout........ to uz to zapojeni neresi..... (muselo by se to napojiti uplne jinak)........ to uz by se ale museli tahat draty ze fsechn koutu auta....... (ze fsech ne ale kdyz uz se to dela blbuvzdorne tak je potreba sledovat vice veci)....... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Jo tak ..tak to jo takže knoflík bude ve vypnuto a po nastartování proběhne operacu rozsvítit teď tak to jo dík za vysvětlení...jo a můj lajcký ještě...nemyslím,že to co vytváříš by mělo být složité..spíš naopak | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | prtka jde hlavne o to jestli to bude mit prinos nebo ne,...... tim ze o tom debatujeme prichazime na nevyhody ktere se musi nejako odstranit........... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Já na to prdim, takovej sklerotik ještě nejsem, spíš by se mi líbilo řešení ala AUDI, jak psal Bad, ale to je jinej příběh. Chce to taky aby zbytečně nesvítily obrysovky, budíky a aby nepohasínaly displaye. Když bude v létě svítit slunko, uvidíš na nich prd. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 ... 30 31 32 | |