Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Automaticke rozsviceni svetel po zazehu |
Přejít na stranu [1] 2 3 ... 30 31 32 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | mam vymysleno jak by asi mohlo toto zarizeni premavat, potreboval bych ale od vas jestli nekdo nema fotku toho konektoru kam se strka origo one bazmek (fotku nebo nakres) plus velikost toho rele..... (aby se to dalo udelat pokud mozno co nejpodobnejsi)......... diky fsem za poskytnute materialy........ Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
martulik |
| ||
Host | Čaute všichni,koukněte sem,mám to podle nich a super.Po nastartování asi dvě vteřiny prodleva než sepne dobíjení a s dobíjením zároveň sepnou i světla. Odkaz | ||
| |||
martulik |
| ||
Host | Pro ty méně šikovné (pohodlné) je ještě další možnost koupit hotové zařízení třeba na Odkaz Čus. | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Vidím konkurence Palic ohodnoť to a srovnej se svojim a vyjádři se...zajímá mě to taky...za chvíli budem muset svítit pořád...myslím ,že by se to ne jednomu hodilo | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Já vám pánové do toho nechci kecat, ale hlavně v zimě po studenym a proudově náročnym startu když se hned po dvou vteřinách rozsvítí světla, tak dáváte altiku pěkně zahulit. Po takovém startu by se mělo nechat minimálně 30 -120 sekund ustálit dobíjení - dle teploty. Oddělat si altik a potažmo baterku kvůli skleróze, no nevim hoškové ... | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | martulik: koukal jsem na to, je to da se rici obdoba meho zapojeni (skoro stejny) akorat ja neberu signal z kontrolky dobijeni ale z kontrolky mazani...... dalsi vec je ze opel ma jiz pripravenou elektriku pro takoveto zarizeni... (origo stoji prej kolem 1300) proto jsem chtel zapojeni konektoru (a ne jine zapojeni automatiky)........ all: zapojeni konektroru baj voko vim, nasl jsem ho v tisu u omegy B, potrebuji jen tedy vedet jestli na strane K59 je konektor samec nebo samice........ ak jestli od konektoru vede drat ke K59 nebo je konektor primo na K59 dalsi vec kterou jsem zjistil ze stejne zapojeni pouziva i zafira (oznaceni TFL je rele K1) to same u astry G....... prtka: zapojeni je takrka stejne....... jen je signal bran z kontrolky dobijeni....... riwal: je to sice pravda, ale stejne vetsina po nastartovani vyjede........ ja treba necham motor bezet cca minutu nez jedu dal........ v tomhle pocasi se akorat vypne vysavac....... a ja vyjedu.............. Yper s zase mysli ze ta prodleva 5+5sec je dost dlouha......... mozn by toto zapojeni chtelo skombinovat s detektorem okolniho osvetleni (zda-li je tma nebo svetlo - den nebo noc) pak by se svetla rozsveceli automaticky a vedne by nebylo potreba zapinat podsviceni budiku a cudliku a osvetleni SPZtky........ Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | No já chtěl jen upozornit, že baterka je po startu proudová černá díra a hned zatěžuje altik tak 5-10A, světla = 12A, fen = nevim, ventilátor = nevim, radio = nevim, zapalování = nevim a třeba ještě rozmrazování = to je pecka. Takže když to tak odhadnu, tak jsou altik a následně baterka zatíženy fest a proudová zátěž může hned stoupnout až na 40-50A. Altiku (usměrňovacim diodám) a baterce se hned zdá o loupežnících. Omlouvám se, že jsem škarohlíd, ale je to profi deformace, kdo někdy něco takovýho měřil a ví o čem je řeč, tak ví, že neplácám do větru. <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St pro 07 2005, 07:37 ]</span> | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Postupné rozsvěcení je O.K. - nejprve obrysové a pak tlumené. Dnes ráno jsem to testoval. Nastartoval, počítal do 5ti a pak znovu do 5ti. Celkem top vycházelo - zdálo se mi to tedy spíš dlouhé, ale pokud je venku mráz, tak nastartuju a stejně vylezu ven a škrábu. Když mám turbový motor, tak je to dokonce žádoucí - než se k němu olej dostane. Jiné je to ale v létě. Tam člověk nastartuje a chce hned jet. Každopádně těch 2x5 vteřin je O.K. Víc bych to už neprodlužoval. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | riwal: jasny chapu, ja taky se f tom stouram nez neco ze sebe vyplodim tak nad tim dumam.... poku bych to bral ale jao ty tak by jsme nemei spravne po nastartovani cca 5minut nikam vyjet aby se baterka trosku ozivila....... Yper: ok, nechame to takhle........ snad to bude vyhovovat fsem....... kdyz ne neni problem si pri stavbe vymenit odpor za mensi nebo vetsi to sami plati i o kondikach........ Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Osobně si myslim, že vozy co jsou osazovány z výroby tímto zařízením na rozsvícení světel, tak jsou i osazeny jiným alternátorem, ale to je moje čistě odborná doměnka, podložené to nemám. To že odchází diodový usměrňovací můstek je právě z tohoto důvodu, to Ti řekne každej autoelektrikář. 2Yper: Nevím jstli v mrazu po startu bude stačit 10 sekund na stabilizaci dobíjecí soustavy, určitě po rozsvícení tam dojde k proudovým špičkám. Bohatě většinou stačí tak 30-60s na tuto stabilizaci jen s nutným odběrem - baterka, zapalování a nutná elektronika k chodu motoru. Ostatní velké spotřebiče bych opravdu zapínal až po této prodlevě. <span class='smallblacktext'>[ Upraveno St pro 07 2005, 08:29 ]</span> | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 ... 30 31 32 | |