• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
1.8 16V cuká s připojenou lambdou
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Re-volt
Monday 04 May 2009 - 00:05:29 Citovat
Host
Ahojte,uz si moc nevím rady,potreboval bych nejaky tip.Na Vectre svítila kontrolka motoru,spatna lambda,po vymene jiz kontrolka nesvítí ale po zahřátí motoru se motor zacne zhruba mezi 2 az3 tis.ot.cukat,po odpojení lambdy jede zase normalne.Diag.nic nehlásí a lambda funguje normalne.
Anonymní
Monday 04 May 2009 - 00:07:28 Citovat
Host
Pardon,motor C18XE,aspon doufam...
Martas
Monday 04 May 2009 - 06:32:26 Citovat
Host
Jakou lambdu jsi tam dal original nebo druhovyrobu ?
To ze i nova lambda (cidlo vacky, kliky) je spatne neni zas tak zvlastni jev.

A co svicky, zapalovaci kabely ?
Re-volt
Monday 04 May 2009 - 11:47:30 Citovat
Host
Origos to není,ale majitel vozu mi tvrdí,ze v servisu kde mu lambdu menili tam dali plnohodnotnou nahradu,nemam z toho dobry pocit,ale oni ju i meřili pralelne a udajne funguje.Svíčky se menili,kabely myslim ne,ale mozna blby dotaz,necukalo by to i s lambdou kdyby byl švihlý kabel? dÍKY MOC...
Lhex
Monday 04 May 2009 - 12:21:59 Citovat
Host
Re-volt napsal ...

,necukalo by to i s lambdou kdyby byl švihlý kabel?

možná ano, možná ne... totiž bez zpětné vazby podle lambda sondy si jednotka sama nastaví bohatost směsi, vyšší. A tahle bohatší směs IMHO může být lépe zažehnuta i horšími svíčkami a kabely..
Re-volt
Monday 04 May 2009 - 12:26:06 Citovat
Host
Kabely zkusím,to není problem,ale jeste se mi zda ten motor hodne hlučný,řekl bych,že rachtají nadzvihatka,coz muze byt taky problem,jestli se ventili dobre neovladají...tak to proste hodne cvaka.Rozvody sou tam nove,ale olej nevím,radši ho sousedovi vymením,jestli se ty hydra aspon trochu nezlepší...
Jiřik
Monday 04 May 2009 - 15:09:59 Citovat
Host
Měl jsem to samý u Multecu x16xel. Pokud se Ti to navíc neúměrně zahřívá, hází to špatněj předstih, začni šetřit na novou ECU! Lambdy bych neřešil, origo/ neorigo - to je putna.Nemáš to taky čiplý?
Martas
Monday 04 May 2009 - 16:06:28 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

Měl jsem to samý u Multecu x16xel. Pokud se Ti to navíc neúměrně zahřívá, hází to špatněj předstih, začni šetřit na novou ECU!


Akorat jsi zapomel dodat co vsechno jsi s tim autem delal chiptuningem pocinaje a vykuchanim katu konce !!!
Re-volt
Monday 04 May 2009 - 16:48:58 Citovat
Host
Tak sem zkusil druhe kabely i s civkou,ale normalne se auto proste chova,jako kdyz zacne dochazet benzín,na plyn je to hluche,pak se to chytne,kdyz drzim konstantní otacky,tak to cuka.Svíčky píšou Bosch FLR8LDCCU potom Beru,NGK,Champion....
JardaB
Monday 04 May 2009 - 17:09:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Zkontroloval bych tlak benzinu u vstriku a vstriky.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1529 sec,0.1095 z toho dotazů.