• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
1.8 16V cuká s připojenou lambdou
Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jerry
Tuesday 12 May 2009 - 18:33:28 Citovat
Jerry

Uživatel #596
Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15
Příspěvků: 783
Sami vidíte z grafu, že se instrukce pro řídící jednotku mění docela rychle. Tudíš digi. multimetr který má cca 3 digi za sekundu na toto nemůže tak rychle reagovat a měří nesmysly. Nejlepší je asi opravdu toto měřit osciloscopem.

[ Upraveno Tuesday 12 May 2009 - 18:35:53 ]

Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128
Re-volt
Tuesday 12 May 2009 - 19:21:27 Citovat
Host
Chlapy,na rovinu si pořad nejsem jistej,na kterem dratu mam meřit,na jednom mam trvale napeti jako na aku-tudíž vyhřívání,pak mi tam jde do 5V,nejspíš napajení LS a na dalším mi to líce zhruba do 5V,coz by mohl byt signal,ale je divné,ze na cernem mam kostru,což je drat,ktery by mnel byt signal,ne?
Tomin
Tuesday 12 May 2009 - 21:46:12 Citovat
Host
Re-volt napsal ...

Chlapy,na rovinu si pořad nejsem jistej,na kterem dratu mam meřit,na jednom mam trvale napeti jako na aku-tudíž vyhřívání,pak mi tam jde do 5V,nejspíš napajení LS a na dalším mi to líce zhruba do 5V,coz by mohl byt signal,ale je divné,ze na cernem mam kostru,což je drat,ktery by mnel byt signal,ne?


Tady mas popsane zapojeni.
Odkaz
Re-volt
Tuesday 12 May 2009 - 21:59:46 Citovat
Host
Tomin napsal ...

Re-volt napsal ...

Chlapy,na rovinu si pořad nejsem jistej,na kterem dratu mam meřit,na jednom mam trvale napeti jako na aku-tudíž vyhřívání,pak mi tam jde do 5V,nejspíš napajení LS a na dalším mi to líce zhruba do 5V,coz by mohl byt signal,ale je divné,ze na cernem mam kostru,což je drat,ktery by mnel byt signal,ne?


Tady mas popsane zapojeni.
Odkaz



Tominu:Díky moc,neco takoveho jsem potreboval.Takze i podle tohoto odkazu co si mi poslal bych mnel mit hodnoty z LS(signál do ECU)na černem drátu.Coz mam na nove lambde Bosch pořád skoro stejne napetí jako na dratu,co LS napají(Reference voltage in)Nyní jsem tam zkusil prsknout LS origo a s tou mi svítí kontrolka mil pořát a při měření nemam na černem vodiči nic.....nula volt...Ale pořad mi neco skáče na dratu(podle schema od tebe na kostře napájení)su z toho uz magor
Insan!ty
Tuesday 12 May 2009 - 23:38:44 Citovat
Host
Re-volt napsal ...

Coz mam na nove lambde Bosch pořád skoro stejne napetí jako na dratu,co LS napají..


Hele, nechci Ti kecat do Tvého úsilí, houby se v tom vyznám, ale jsi si jistý, že BOSCH dělá 5V lambdy?!! To bych neřekl, viz odkaz Tomina, i tam je jasně napsáno:"cars with Bosch Injection systems (ECU) will not have a Titania sensor fitted" Z čehož mi plyne, že BOSCH nedělá Titania lambdu, kterou Ty potřebuješ pro Ecotec.. Jen tuším, že potřebuješ pětivoltovou lambdu např. od NGK OTA7N-5A2 (a ne 1 voltovou od BOSCHE, na tu zapoměň )
Re-volt
Tuesday 12 May 2009 - 23:47:45 Citovat
Host
Insan!ty napsal ...

Re-volt napsal ...

Coz mam na nove lambde Bosch pořád skoro stejne napetí jako na dratu,co LS napají..


Hele, nechci Ti kecat do Tvého úsilí, houby se v tom vyznám, ale jsi si jistý, že BOSCH dělá 5V lambdy?!! To bych neřekl, viz odkaz Tomina, i tam je jasně napsáno:"cars with Bosch Injection systems (ECU) will not have a Titania sensor fitted" Z čehož mi plyne, že BOSCH nedělá Titania lambdu, kterou Ty potřebuješ pro Ecotec.. Jen tuším, že potřebuješ pětivoltovou lambdu např. od NGK OTA7N-5A2 (a ne 1 voltovou od BOSCHE, na tu zapoměň )


Jo mozna maš pravdu,nemam z te lambdy dobry pocit,do tohodle auta ji namontoval jakysi mechanik memu sousedovy jakoze plnohodnotnou nahradu.Pry ji obednal odnekud az z Nemecka,ale zatím mi to nejelo i s origoš,ale ta nevím,zda je dobra,tudíž zatím nejsem schopen,ze tahle nova Bosch,je na.....dik
Tomin
Wednesday 13 May 2009 - 00:13:42 Citovat
Host
Taky jsem si te veticky vsimnul. Zavolej nekam do autodilu a vyptej se, jestli pro tvuj ecotec Bosch nejakou vubec dela.
Re-volt
Wednesday 13 May 2009 - 00:20:39 Citovat
Host
Tomin napsal ...

Taky jsem si te veticky vsimnul. Zavolej nekam do autodilu a vyptej se, jestli pro tvuj ecotec Bosch nejakou vubec dela.


Mne prave kamoš říkal,ze tuším APM dodáva pro X18XE LS Bosch,tak už nevím
Insan!ty
Wednesday 13 May 2009 - 07:29:52 Citovat
Host
No na autokely mají mají i pro Oply i lambdy BOSCH, tak možná jo, i když se mi to moc nezdá.. O lambdách se toho tady na fóru napsalo strašně moc.. Opel jako jeden z velice mála používá právě ty 5V sondy, o čemž neví ani většina servisů.. Sám jsem se ptal u nás na Ostravsku (konkrétně v Hlučíně) v pěti servisech, ve čtyřech mi řekli, že každá lambda má mít rozpětí 0-1V, i pro Opel, že ta mmůžu dát lambdu z čehokoliv, klidně z felicie.. Což je totální kravina.. Jenom jeden technik, který sám měl Opla, mě hned upozornil, že je třeba dávat pozor, protože Oply se Simtecem používají jiné lambdy, které dávají informační napětí 0V - 5V. Známý dal Opla do autorizovaného servisu Bosch, kde mu řekli že má v háji lambdu a namontovali mu samozřejmě blbou, taky Bosch na 0V-1V.. Ani školení technici z Bosche netušili, že opel používá jiné lambdy..
Re-volt
Wednesday 13 May 2009 - 19:52:32 Citovat
Host
Insan!ty napsal ...

No na autokely mají mají i pro Oply i lambdy BOSCH, tak možná jo, i když se mi to moc nezdá.. O lambdách se toho tady na fóru napsalo strašně moc.. Opel jako jeden z velice mála používá právě ty 5V sondy, o čemž neví ani většina servisů.. Sám jsem se ptal u nás na Ostravsku (konkrétně v Hlučíně) v pěti servisech, ve čtyřech mi řekli, že každá lambda má mít rozpětí 0-1V, i pro Opel, že ta mmůžu dát lambdu z čehokoliv, klidně z felicie.. Což je totální kravina.. Jenom jeden technik, který sám měl Opla, mě hned upozornil, že je třeba dávat pozor, protože Oply se Simtecem používají jiné lambdy, které dávají informační napětí 0V - 5V. Známý dal Opla do autorizovaného servisu Bosch, kde mu řekli že má v háji lambdu a namontovali mu samozřejmě blbou, taky Bosch na 0V-1V.. Ani školení technici z Bosche netušili, že opel používá jiné lambdy..



A to je prave smutne,ted absolutne nevím,kde zjistit overene a prave informace a clovek si pak myslí jak se ruzne vzdelava a pak zjístí,ze sou to bludy,nezbyde mi asi nic jineho nez z autem zajet do frystaku,kde mam oveřene,ze p.Šafář je opravdu machr,vřele doporučuji,sqvela prace s osciloskopem atd velke zkušenosti z auty ruznych znacek

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 [5] 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1395 sec,0.1063 z toho dotazů.