Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
1.8 16V cuká s připojenou lambdou |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Re-volt |
| ||
Host | Ahojte,uz si moc nevím rady,potreboval bych nejaky tip.Na Vectre svítila kontrolka motoru,spatna lambda,po vymene jiz kontrolka nesvítí ale po zahřátí motoru se motor zacne zhruba mezi 2 az3 tis.ot.cukat,po odpojení lambdy jede zase normalne.Diag.nic nehlásí a lambda funguje normalne. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Pardon,motor C18XE,aspon doufam... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jakou lambdu jsi tam dal original nebo druhovyrobu ? To ze i nova lambda (cidlo vacky, kliky) je spatne neni zas tak zvlastni jev. A co svicky, zapalovaci kabely ? | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Origos to není,ale majitel vozu mi tvrdí,ze v servisu kde mu lambdu menili tam dali plnohodnotnou nahradu,nemam z toho dobry pocit,ale oni ju i meřili pralelne a udajne funguje.Svíčky se menili,kabely myslim ne,ale mozna blby dotaz,necukalo by to i s lambdou kdyby byl švihlý kabel? dÍKY MOC... | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | Re-volt napsal ... ,necukalo by to i s lambdou kdyby byl švihlý kabel? možná ano, možná ne... totiž bez zpětné vazby podle lambda sondy si jednotka sama nastaví bohatost směsi, vyšší. A tahle bohatší směs IMHO může být lépe zažehnuta i horšími svíčkami a kabely.. | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Kabely zkusím,to není problem,ale jeste se mi zda ten motor hodne hlučný,řekl bych,že rachtají nadzvihatka,coz muze byt taky problem,jestli se ventili dobre neovladají...tak to proste hodne cvaka.Rozvody sou tam nove,ale olej nevím,radši ho sousedovi vymením,jestli se ty hydra aspon trochu nezlepší... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Měl jsem to samý u Multecu x16xel. Pokud se Ti to navíc neúměrně zahřívá, hází to špatněj předstih, začni šetřit na novou ECU! Lambdy bych neřešil, origo/ neorigo - to je putna.Nemáš to taky čiplý? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Měl jsem to samý u Multecu x16xel. Pokud se Ti to navíc neúměrně zahřívá, hází to špatněj předstih, začni šetřit na novou ECU! Akorat jsi zapomel dodat co vsechno jsi s tim autem delal chiptuningem pocinaje a vykuchanim katu konce !!! | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Tak sem zkusil druhe kabely i s civkou,ale normalne se auto proste chova,jako kdyz zacne dochazet benzín,na plyn je to hluche,pak se to chytne,kdyz drzim konstantní otacky,tak to cuka.Svíčky píšou Bosch FLR8LDCCU potom Beru,NGK,Champion.... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Zkontroloval bych tlak benzinu u vstriku a vstriky. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |