Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
1.8 16V cuká s připojenou lambdou |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | Jiřik napsal ... Měl jsem to samý u Multecu x16xel. Pokud se Ti to navíc neúměrně zahřívá, hází to špatněj předstih, začni šetřit na novou ECU! Lambdy bych neřešil, origo/ neorigo - to je putna.Nemáš to taky čiplý? Čiple to není. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | JardaB napsal ... Zkontroloval bych tlak benzinu u vstriku a vstriky. Tlak benzinu je zmeritelny,chapu,ale jak chces skontrolovat vstriky? A rozdíl tlaku benzinu s lambdou a bez?Leda by se prodloužil vstřikovací impuls... | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Tak sem to trochu kuchl,zhodil sem skrtíci klapku(bodne ji vycistit)okoukl obtokovy ventil,sundal listu se vtřikama,vytahl cerpadlo z nadrže,jestli tam neni nejaky humus.Poradí mi nekdo jak bych mohl zkontrolovat vstřiky?Obměřil sem snímač uhlu klapky-OK,jen se mi nezda odpor civky obtokoveho ventilu,ma až 40ohmu,mel by mit cca 10-13ohmu,ne?Co bych tak jeste mohl zkontrolovat,kdyz uz to mam rozhazene?Díky všem za tip... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Co myslis tim obtokovym ventilem? EGR? Na vstriky se asi staci zespoda podivat, je tam snad nekolik direk s prumerem par desetin mm, tak treba lupou, jestli nejsou ucpane. Ja to mel docela viditelne, kdyz jsem vstrik vyndal, do civky pustil proud a fouknul do toho, tak z toho strikal zbytek benzinu dost prapodivne. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | JardaB napsal ... Co myslis tim obtokovym ventilem? EGR? Na vstriky se asi staci zespoda podivat, je tam snad nekolik direk s prumerem par desetin mm, tak treba lupou, jestli nejsou ucpane. Ja to mel docela viditelne, kdyz jsem vstrik vyndal, do civky pustil proud a fouknul do toho, tak z toho strikal zbytek benzinu dost prapodivne. Sory,ja tomu říkam obtok,je to ventil na regulovani volnobehu,bo nevím jak presne je to spravne,proste na skrticí klapce to pouští vzduch z nad klapky pod klapku při zavřene klapce-volnobehu.Viditelne na vstrikach nic není,jen snad zkusit pod tou lupou díky,odpory cívek vstřiku jsou OK. | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Zdravím,mam další veci:Dnes jsem meřil tlak paliva,na lište 3bary,samotne cerpadlo 5 neco,takze ok,poskladal sem vyčištěnou klapku atd a vše pořád při starém.Jeste jsem chtel upozornit,ze jsem uvedl spatny typ motoru-Je to X18XE.Ješte mam otazecku ohledne meření na lambde-Je tam ABCD draty.Na C jde napajení,A kdesi v autodatech sem se docetl,ze na vyvodech B a D proti sobe mam naměřit při zahřatem motoru na volnobeh hodnotu přibližně 0,6-4,9V.Ale ve skutku jsem tam nenaměřil vubec nic,jen na B proti kostře 4,6 a na D proti kostře taky.Na A a C maji byt 4,5-5,5 ohmu,tam mam 6ohmu,si myslím OK,poradte prosííím. | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Re-volt napsal ... Zdravím,mam další veci:Dnes jsem meřil tlak paliva,na lište 3bary,samotne cerpadlo 5 neco,takze ok,poskladal sem vyčištěnou klapku atd a vše pořád při starém.Jeste jsem chtel upozornit,ze jsem uvedl spatny typ motoru-Je to X18XE.Ješte mam otazecku ohledne meření na lambde-Je tam ABCD draty.Na C jde napajení,A kdesi v autodatech sem se docetl,ze na vyvodech B a D proti sobe mam naměřit při zahřatem motoru na volnobeh hodnotu přibližně 0,6-4,9V.Ale ve skutku jsem tam nenaměřil vubec nic,jen na B proti kostře 4,6 a na D proti kostře taky.Na A a C maji byt 4,5-5,5 ohmu,tam mam 6ohmu,si myslím OK,poradte prosííím. Tak po dalším študování jsem zjistil,ze mozna v tech autodatech byla chybka mnelo tam možná byt O,6-0,9V,nebo ne? JARDO B,porad,po pročítani OCR vidím,že si třída.A ma se to meřít proti sobe?Nebo proti kostře?A ktery teda vyvod?B?D? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Co se tyce te lambdy, tak je evidentne 4-dratova, 2 draty vyhrivani, to jsou ty co je mezi nima 6ohmu (IMHO normalni) a dalsi 2 budou signalove a napeti merit mezi nima. Za chodu po zahrati a ustaleni tam maji byt skokove zmeny 0-0.1V / 0.5-1V, typicky nekolikrat za sec.. Nejlip se to meri osciloskopem, nebo na to jsou ruzne detektory. Kazdopadne to da jen maly proud a tak to musi byt neco co nezatezuje obvod (nevim jestli mechanicky merak z Baumaxu by hejbal rucickou, mozna jo, digitalni je ovsem naprd) Ten potencial 4.6V tam dava ECU, aby se ji to dobre merilo. Pokud to bez lambdy jede dobre, je to asi tim, ze je bohatsi smes a neprojevi se nejaky dalsi problem. Po pripojeni lambdy asi zafunguje regulace a prusvih nastava, pokud vsechny valce nemaji hodne podobne parametry (komprese, tesnost, davka paliva, privod vzduchu ...) protoze o chlup chudsi smes se uz nezapali. U me to bylo treba vstrikama, u newbieho tedka zrejme regulatorem tlaku paliva, nekde to jsou kabely, svicky, pridrene ventily... Moznosti je hafo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Blaf |
| ||
Host | Možná blbost, ale co třeba palivový filtr? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | "Co myslis tim obtokovym ventilem? EGR? Na vstriky se asi staci zespoda podivat, je tam snad nekolik direk s prumerem par desetin mm, tak treba lupou, jestli nejsou ucpane. Ja to mel docela viditelne, kdyz jsem vstrik vyndal, do civky pustil proud a fouknul do toho, tak z toho strikal zbytek benzinu dost prapodivne." to jako kdyz vyberu vstrik z motoru tak se to da nejak rozdelat a vycistit?nic se stim nepokazi ? nebo jak vycistit ty malinkaty dirky? a ten proud to bylo 12V. primo na ten konektor? DIKI! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 | |