• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
1.8 16V cuká s připojenou lambdou
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lhex
Wednesday 06 May 2009 - 13:19:52 Citovat
Host
co teda ještě zkusit nějakej ten STP fuel injector cleaner...nebo něco pobobnýho... o tom se tady v poradně píše dost
Anonymní
Wednesday 06 May 2009 - 13:35:05 Citovat
Host
Lhex napsal ...

co teda ještě zkusit nějakej ten STP fuel injector cleaner...nebo něco pobobnýho... o tom se tady v poradně píše dost



To uz se zkouselo,ale díky
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 13:42:28 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Co se tyce te lambdy, tak je evidentne 4-dratova, 2 draty vyhrivani, to jsou ty co je mezi nima 6ohmu (IMHO normalni) a dalsi 2 budou signalove a napeti merit mezi nima. Za chodu po zahrati a ustaleni tam maji byt skokove zmeny 0-0.1V / 0.5-1V, typicky nekolikrat za sec.. Nejlip se to meri osciloskopem, nebo na to jsou ruzne detektory. Kazdopadne to da jen maly proud a tak to musi byt neco co nezatezuje obvod (nevim jestli mechanicky merak z Baumaxu by hejbal rucickou, mozna jo, digitalni je ovsem naprd) Ten potencial 4.6V tam dava ECU, aby se ji to dobre merilo.
Pokud to bez lambdy jede dobre, je to asi tim, ze je bohatsi smes a neprojevi se nejaky dalsi problem. Po pripojeni lambdy asi zafunguje regulace a prusvih nastava, pokud vsechny valce nemaji hodne podobne parametry (komprese, tesnost, davka paliva, privod vzduchu ...) protoze o chlup chudsi smes se uz nezapali. U me to bylo treba vstrikama, u newbieho tedka zrejme regulatorem tlaku paliva, nekde to jsou kabely, svicky, pridrene ventily... Moznosti je hafo.



Ahoj,díky za Tve vyjádření.Komprese sou zmeřeny-OK Tlak cerpadla taky,na lište jsou 3 bary,tak asi težko palivovy filtr,ikdyz nevím kdy byl menen.Svíčky mají i po příznacích stejnou barvu,zadna není chuda,nebo bohata.

Nekde se tu psalo o zničení lambdy pokud meřím signály z lambdy multimetrem mam obavy,jestli se mi to nepovedlo ^au Protože mi ted svítí kontrolka mil i z lambdou.Stačil by na to nejaky ručičkový voltmetr?Nebo ktery přístroj nema zatez?

Jeste su domluveny z kamošem,ze mi pujčí od kohosi z Oplu Lambdu origoš,tak asi počkám a zkusím to.
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 13:45:56 Citovat
Host
Blaf napsal ...

Možná blbost, ale co třeba palivový filtr?


Na lište se vstřikama jsou 3 bary...tak to asi nebude přicpane
JardaB
Wednesday 06 May 2009 - 13:53:03 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
S tim multimetrem to tu skutecne nekdo popisoval, ale ja tvrdim, ze se lambda merenim znicit neda a uz vubec ne zastudena (alespon ta napetova, u odporove nevim ale to asi neni tento pripad. Pokud ano, je vsechno trochu jinak).

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Tomin
Wednesday 06 May 2009 - 14:12:33 Citovat
Host
Oddelat lambdu tim, ze na ni pripojis merak by znamenalo, ze ji oddelas kdyz ji pripojis uz uplne k cemukoliv. Proste blbost.
Vem jakykoliv digitalni merak a muzes byt klidny. Stare rucickove meraky ti lambdu muzou trochu vic zatizit a namerene hodnoty nemusi byt spravne, ale digital je v pohode.
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 14:30:33 Citovat
Host
JardaB napsal ...

S tim multimetrem to tu skutecne nekdo popisoval, ale ja tvrdim, ze se lambda merenim znicit neda a uz vubec ne zastudena (alespon ta napetova, u odporove nevim ale to asi neni tento pripad. Pokud ano, je vsechno trochu jinak).


Taky sem uz nekolik LS meřil multimetrem a nikdy nic.
Mnel sem motor ohřátý,ve volnobehu,ale mezi těma signálama sem nenaměřil vubec nic,tak nevím zda ten multimetr se nechyta,nebo zda ta lambda jak se říka dala kožu.
Bohužel nemam možnost osciloskopu.

Ale v tom případě nechapu,proč mi nyní svítí mil kdyz nesvítila(s lambdou)Zítra bude snad druha lambda origoš,tak snad to pomuže jinak už nevím,Na aute byla delana cca pred rokem hlava a az pote se koupila nova LS,tak to jedine znovu rozhazet,zda nekdo neco nepodcenil.
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 14:32:32 Citovat
Host
Tomin napsal ...

Oddelat lambdu tim, ze na ni pripojis merak by znamenalo, ze ji oddelas kdyz ji pripojis uz uplne k cemukoliv. Proste blbost.
Vem jakykoliv digitalni merak a muzes byt klidny. Stare rucickove meraky ti lambdu muzou trochu vic zatizit a namerene hodnoty nemusi byt spravne, ale digital je v pohode.



Tomi:A pobere mi ten multimetr ty hodnoty,protože jak psal Jarda tak to skače v celku v malych hodnotach nekolikrat za sekundu,tak nevím zda ten multimetr to pobere...
JardaB
Wednesday 06 May 2009 - 14:55:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To zalezi jak kterej, vetsina bude asi ukazovat kraviny. To uz mozna spis ten mechanicky s rucickou, nezkousel jsem to ale zas nejaky proud by ta lambda mela dat. Ja to mam jednoduchy, zobrazuje mi ten prubeh diagnostika LPG Zkus to merit pri vyssich otackach, na volnobeh je to treba i dyl mimo a signal neni.
Otazka je - ma tenhle motor beznou napetovou sondu? To posunuti napeti mi tak uplne nesedi, i u 4dratove byva jeden drat na 0V v ECU.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 15:03:07 Citovat
Host
JardaB napsal ...

To zalezi jak kterej, vetsina bude asi ukazovat kraviny. To uz mozna spis ten mechanicky s rucickou, nezkousel jsem to ale zas nejaky proud by ta lambda mela dat. Ja to mam jednoduchy, zobrazuje mi ten prubeh diagnostika LPG Zkus to merit pri vyssich otackach, na volnobeh je to treba i dyl mimo a signal neni.
Otazka je - ma tenhle motor beznou napetovou sondu? To posunuti napeti mi tak uplne nesedi, i u 4dratove byva jeden drat na 0V v ECU.


Jake posunutí napetí maš na mysli?Jako ze je na obou signalních proti kostře napetí?To nevím,zda je napetová.I při zvyšení ot.se mi nic neukazalo.Zkusím si pujčit ten ručičkovej voltmetr a zkusím to.Nemaš odkaz na vyblikání zavad at to nehledam?Zkusil bych to bliknout at vim proč svítí mil.Pohral sem si jeste s promeřením vodiču do ECU od LS a zda se vše OK.Vedou tam všecjny 4 draty,divné.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1903 sec,0.1482 z toho dotazů.