• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
1.8 16V cuká s připojenou lambdou
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Lhex
Wednesday 06 May 2009 - 19:55:26 Citovat
Host
obecne mj. i pro X18XE
JardaB
Wednesday 06 May 2009 - 20:21:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to je ale odporova lambda, ze = vsechno jinak.
Tim padem bude na jednom dratu zhruba tech 5V a na druhem se bude merit - tam by to napeti melo kolisat dle grafu. Ktery je ktery by se dalo nejlip asi poznat pri nebezicim motoru, kdy by na jednom dratu melo byt tech 5V a na druhym malo V

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Wednesday 06 May 2009 - 20:34:26 Citovat
Host
jeste z etechu pro jednotku simtec 56 a 56.5:
odpor lambdy má klesat s klesajícím obsahem kyslíku, jsou to B a D (piny na ECU 36 a 10)
A a C je vyhřívání (pin 48 a + z hlavniho rele)
Re-volt
Wednesday 06 May 2009 - 20:56:51 Citovat
Host
Lhex napsal ...

jeste z etechu pro jednotku simtec 56 a 56.5:
odpor lambdy má klesat s klesajícím obsahem kyslíku, jsou to B a D (piny na ECU 36 a 10)
A a C je vyhřívání (pin 48 a + z hlavniho rele)



Jo ma taky etech,tohle vím,jen jak psal Jarda,na jednom(dejme tomu na ma byt do tech 5V a na druhem(tedy D)malo voltu,při nebezicim motoru,potom tedy meřím bud blbe,nebo blbym meřakem ale mam i na B i na D pořad(teda meřil sem jen při bezícím) 4,6V
Lhex
Thursday 07 May 2009 - 09:21:22 Citovat
Host
IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš..

jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru..
Re-volt
Friday 08 May 2009 - 13:34:41 Citovat
Host
Lhex napsal ...

IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš..

jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru..


Proste jak na vyvodu B tak i na vyvodu C nameřím oproti kostře stejne napetí,neco kolem 4,6 tak předpokladam ze jeden z vyvodu je napajení z ECU a na druhem by uz mnelo neco lítat vzhledem na funkci LS
Re-volt
Friday 08 May 2009 - 13:36:19 Citovat
Host
Re-volt napsal ...

Lhex napsal ...

IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš..

jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru..


Proste jak na vyvodu B tak i na vyvodu C nameřím oproti kostře stejne napetí,neco kolem 4,6 tak předpokladam ze jeden z vyvodu je napajení z ECU a na druhem by uz mnelo neco lítat vzhledem na funkci LS


Pardon mnelo to byt:Jak na vyvodu B tak i na vyvodu D,nee C.
Insan!ty
Friday 08 May 2009 - 15:46:25 Citovat
Host
Re-volt odkud jsi? možná jsem to přehlídl.. Nejjednodušší to máš napojit na diagnostiku a v live datech vidíš napětí jaké jde z lambdy a ani nepotřebuješ osciloskop či voltmetr..
Anonymní
Monday 11 May 2009 - 22:52:03 Citovat
Host
Insan!ty napsal ...

Re-volt odkud jsi? možná jsem to přehlídl.. Nejjednodušší to máš napojit na diagnostiku a v live datech vidíš napětí jaké jde z lambdy a ani nepotřebuješ osciloskop či voltmetr..


To ted bohužel nemám možnost,te diag.Budu mit ted origos lambdu,tak ju tam zkusím lupnout,snad uz zítra.Jinak jsem ze Zlína.
Tomin
Tuesday 12 May 2009 - 12:03:55 Citovat
Host
Lhex napsal ...

IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš..

Zjistis jestli lambda pendluje a tedy jestli funguje nebo jestli je na konstantim napeti. To celkem staci. Nezjistis jeji vitalitu = rychlost prechodu, na to jedine oscik.
Vcera jsem resil jednoho forda kde byla lambda po smrti a tam se projevovala tak, ze vetsinu casu byla v jedne poloze a jen pri pridani presla do druhe, ale jen o malou zmenu napeti. (Ale byla to normal, ne titaniova).

Lhex napsal ...

jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru..

To bych tak horky nevidel. Mam live diagnostiku na Forda Escorta i s oscikem a ten motor jede nekdy cele sekundy (po prechodu z jednoho rezimu do jineho) mimo lambdu 1.0 a bezi naprosto v pohode. Za sekundu jednotka neujede se smesi tak mimo, aby to zpusobilo nezapaleni smesi.
Pro zajemce muzu poslat nejake prubehy z osciku.
Navic ma jednotka vestavene "dorazy" pro zmeny bohatosti smesy a ty jsou od vyrobce nastavene na "hodne bohate/chude, ale jeste ne tak aby to apriori zpusobovalo nezapaly".


[ Upraveno Thursday 28 May 2009 - 10:53:34 ]

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1396 sec,0.1011 z toho dotazů.