• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Motor Astra 2,0 di
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tonda
Thursday 03 April 2008 - 19:00:16 Citovat
Host
Prosím o radu. Mám problém u motoru Astra 2,0 Di. Pøi jízdì pøi zaøazení prvního stupnì a vytoèení motoru tøeba až na 4000 otáèek se motor chová normálnì. To samé je i když tam je dvojka, trojka ale tøeba jedu 120 na pìtku a sešlápnu ještì více plynu pro zrychlení tak se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru a výkon okamžitì klesne o takových aspoò 30%. Zastavím, vypnu klíèek, chvilku poèkám a vše je zase normální. Diagnostika už nesvítí a auto zase jede normálnì. Mám podezøení na váhu vzduchu ale nejsem si jistý. Dìkuji za každou radu nebo jestli se s tím ještì nìkdo nesetkal.
Yper
Friday 04 April 2008 - 13:04:54 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Také si myslím, že by to mohla být váha vzduchu. Prohledej pomocí vyhledávače - vpravo nahoře - poradnu s tématy o váze vzduchu a zkus najít mnou popsaný fígl na to, jak váhu očůrat, aby jsi si byl jistý, že je to skutečně ta váha vzduchu.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Tonda
Saturday 05 April 2008 - 15:32:50 Citovat
Host
Tak jsem vyrobil ten prstenec a vypadá to že bude ta váha asi vadná. S prstencem se mi kontrolka nerozsvítila ať jsem motor honil nad 4000 ot. a na pětku při 120 a plném plynu také nic. Moc děkuji za radu. Dobrá rada nad zlato. Dobrá diagnostika. Říkal mi známý, že měl taky váhu v čudu a v servisu v Oplu jim to vykázalo pouze všeobecnou chybu elektroniky a musel to tam nechat a oni zkoušeli vyměňovat dily až na to přišli. Ještě jednou dík za radu. Tonda
Yper
Monday 07 April 2008 - 07:41:21 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
O.K. Tondo. Budeš-li mít problém, přijď zase a nebo přijď i když problém mít nebudeš. Nás ropáků je málo a jsme oproti těm s benzínovými polomotory v defenzívě.
Tvé zkušenosti může zůročit někdo jiný. !!(a)
Čus Yp.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
skuby
Tuesday 13 May 2008 - 08:34:24 Citovat
Host
nazdarek
mam dotaz ohledne problemu X20DTL s kontrolkou motora . .
na diagnostice nezitili nic ,motor je uplne linej citim jako by byl necim dusen.
sem tam mi kontrolka zhasla a pak se motor rozbehl jak raketa ale po chvili kontorlka nabehehla a motor byl opetovne linej .
Skontroloval sem hadicky od sol. ,precistil egr ,a posledne skusil suzeni privodu vzduchu do vahy vzduchu co radil Yper - od tohodle momentu mi po startu chvili jede normalne a pak kontrolka opetovne nabehne a ostane svitit na porad mno a auto straci vykon .
strelak
Thursday 15 May 2008 - 11:21:52 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
Zdárek,
No tak já už tohleřeším s přestávkami asi tak dva roky,když už jsem sehnal EGR ventil,tak cvíli byl klid,ale za krátko jsem měl o5 ty samé problémy,zkoušel jsem mezi sebou prohodit solenoidy,pořád nic,chovalo se to stejně,z toho usuzuji,že jsou v pořádku.Teď scháním podtlakovou pumpu,protože už mě nic jinýho nenapadá a tak uvidím,určitě dám pak vědět.Jinak já se s tím v celku naučil jezdit,takže se rozsvítí jen občas,teda relativně !!(a) ,zato vždy,když to nejmíň potřebuju __; .Teď,když je teplo,tak je to horší,asi to zas začnu řešit intenzivněji __;
Jinak Ypere,pořád na Tebe myslím s tím EGR,takže až se někdy dostanu na sraz,přivezu ho _;
skuby
Thursday 22 May 2008 - 12:18:56 Citovat
Host
2 strelak -
kurna ja som uz vymenil egr ,retez nebyla preskocena ,hadicky od solen. vymenene .
Prave ze ta kontrolka se rozsviti pokazde v tu nejblbsi dobu a to pak mam pocit ze mi urcite nejakej vul skonci v kufru Uz mne to sakra zacina srat ...
opetovne jsem byl na diagnostice a zas nic . .
strelak
Friday 23 May 2008 - 13:01:09 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
[quote]
2 strelak -
kurna ja som uz vymenil egr ,retez nebyla preskocena ,hadicky od solen. vymenene .
Prave ze ta kontrolka se rozsviti pokazde v tu nejblbsi dobu a to pak mam pocit ze mi urcite nejakej vul skonci v kufru Uz mne to sakra zacina srat ...
opetovne jsem byl na diagnostice a zas nic . .



Já myslím,že v tomhle případě už nemá smysl diagnostika,ta stejně ukáže pokaždé to samé,já prostě občas,když mám náladu a hlavně,když me to už s**e něco z toho podtl.systému vyměnim.t.Nutno říct,že pořát nic,ale až na to přijdu !!(a) ,dám vědět.
Mám odpojenou klapku vnitřní cirkulace,neboť stejně nechodila a trochu se to zlepšilo,to mě začíná utvrzovat v tom,že by to opravdu mohla být ta podtlaková pumpa.Vyměním a podělím se o zkučenost.
Yper
Friday 23 May 2008 - 13:54:35 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Strelak:
1 - s povděkem kvituji to, že jsi nazapomněl na ten EGR a pokud tedy pojedeš na letní sraz, tak si na mne vzpomeň prosím. _;
2 - pokud se Tvůj problém s rozsvěcením kontrolky zlepšil tím, že jsi odpojil podtlakové ovládání klapky vnitřní cirkulace, tak k tomu, aby se dalo jednoznačně říci, že to dělá podtlak, je potřeba ji zase zpět zapojit a zhodnotit, zda se u problému rozsvěcení zvýšila četnost. Pak by to bylo mnohem objektivnější.
3 - konstruktéři "faceliftové" Vectry si asi byli vědomi problémů s podtlakem a proto tyto novelizované modely vybavili vychytávkou - do pravého předního podběhu instalovali zásobník podtlaku jako vyrovnávač spotřeby při různých režimech jízdy a případně na kompenzaci ztrát v důsledku drobných netěsností. Je to tvrdoplastová válcová nádoba o průměru cca 100mm a délce nějakých 250mm a nebo tak něco okolo, protože jsem ji viděl na jedné rozsekané Vectře, které se rovnal předek na stolici. Nádoba je připojena plastovou hadičkou procházející pravým podběhem, pod a za připojením tlumiče. Sama je skryta za plastovým nadkolím PP kola.
Sám jsem uvažoval o tom, že si ji na vraku seženu a instaluji pomocí plastové hadičky a gumového kolínka - připojení kamkoliv na hlavní rozvod podtlaku.
4 - pod plastovým krytem pod stěrači, je na pravé straně další rezervoár podtlaku ve tvaru kvádru se zaoblenými rohy a hranami, který ovšem slouží výhradně k zásobování klapky vnitřní cirkulace. Je připojen na centrální rozvod podtlaku, ale i když k autu přijdeš po několika dnech a odpojíš přívod podtlaku, tak byc měl slyšet jasné syčení, jak je nasáván vzduch, protože tento rezervoár je jištěn zpětným ventilem, aby nedošlo k jeho vyprázdnění v okamžiku, kdy vypneš motor a podtlak se tak rozptýlí po různých netěsnostech.
Před výměnou vakuové pumpy bych zkontroloval na těsnost úplně všechno a raději bych v první fázi dokoupil i ten velký zásobník do nadkolí PP kola.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
strelak
Thursday 29 May 2008 - 21:50:14 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
zdárek,dnes jsem se do toho o5 pustil,diagnostika ukazuje chybu P400.(recyklace výfukových plynů)
Prý to vypadá na klapku na obtokovém kanálu turba.Mám to zkusit rozebrat a kouknout na ni,jestli dosedá.Co vy na to?Mám se do toho pouštět?No asi mi nic jiného nezbude __;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1803 sec,0.1317 z toho dotazů.