Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Motor Astra 2,0 di |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | No to zkus. Nebo možná budeš muset vyříznout i nový závit. Pokud já vím, tak vakuová pumpa drží na celkem 4 šroubech. Když ji vyndáš, tak vyústění z ní je i směrem ke straně vačky. Je tam taková packa s otvorem pod ní. Také by bylo vhodné sehnat pod ní nové těsnění. Já jej alespoň vypodložil teflonovým páskem smotaným do provázku a vtlačeným do té drážky a pak teprve jsem na to dal ono původní těsnění. Tohle vypadá na to, že už někdo problém s vakuovou pumpou řešil před Tebou. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Ypere,udělal jsem to ,jak jsi napsal,3 závity jsem musel vyříznout nové,pod těsnění jsem dal tef. pásku.Zatím nemám nic najeto(tak 20 km),takže budu jezdit a čekat jestli se to nějak projeví,co vím určitě,to je,že to občas při mírném sešlápnutí popř.ustálených otáčkách jakoby zvadne a pekelně začudí ,pak zas ok.,jinak kontrolka zatím dobrý,jindy by už svítila.Určitě ještě napíšu po ujetí nějakých km,jak se to chová | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Hmmm. Začouzení z výfuku a zvadnutí je příznak malého možství vzduchu do procesu spalování. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | no jo,a co c tím? __; !!(a) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Na srazu, na srazu. Teď ještě vydrž. projedeme to a podíváme se na něco. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Jo,jo,to bude asi nejlepší | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Tak,jelikož Yper na sraz nedorazil a nemohl jsem mu předat EGR,co mám navíc (nefunkční),tak jsem jej rozebral sám,abych zjistil,zda se dá opravit a zjistil jsem,že nedá, (ner! ,přikládám pár fotek. Rozebrat a smontovat by nebyl problém,ale ta membrána se nahradit nedá. Jinak,dál budu experimentovat. __; | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Anonymní napsal ... Yper napsal ... Také si myslím, že by to mohla být váha vzduchu. Prohledej pomocí vyhledávače - vpravo nahoře - poradnu s tématy o váze vzduchu a zkus najít mnou popsaný fígl na to, jak váhu očůrat, aby jsi si byl jistý, že je to skutečně ta váha vzduchu. | ||
| |||
lodyha |
| ||
Host | to ze netahne a huli je turbem--ovladani turba-selenoid nebo podtlakove ovladani | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |