Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Po nárazu hlučný motor. |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Zdeněk |
| ||
Host | Ahoj všem. Mám problém a chtěl bych ho svami tady konzultovat. Nedávno jsem půjčil svou Astru 2.0 DTL r.v. 2001 a co čert nechce , vrátili mi jí nabouranou. Né moc ale prdu to dostalo. Od té doby se mi rapidně zhlučnil motor. Hned jsem měnil olej, dávám 5W-40 DELPHI od začátku co jí mám a nebyl problém. Až teď po tom nárazu. Koukalo na to pár lidí a každý říká něco jiného: jeden že je to hnutý čerpadlo, jeden vstřiky a další, že to jsou hydroštely. Když je motor studenej tak je OK a po zahřátí to začne mít takovej traktorovitej zvuk, ale jen do 2000 otáček, pak to mizí. Byl jsem v Liberci v Opelu a tam prej na PC to nic nevypsalo a zkušební jízda taky OK. Tak já nevím a proto se obracím na vás | ||
| |||
Jason |
| ||
Host | Tady se potvrzuje pořekadlo, "co nechceš - půjč", ale pochybuju, že to co jmenuješ za závady, by mohla mít na svědomí ta nehoda.No nevim no.:-( | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No důvodů může být opravdu víc . Asi tě zklamu ale taky si myslím že to přímo s nehodou nemá nic společného i když přece.Já to totiž vidím tak že ten motor někdo pěkně prohnal a to mohle způsobit tu nehodu.Těžko soudit co to je když to nesliším.No moc sem ti nepomoh. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Scheni |
| ||
Host | ja myslím, že by motor musel dostat pořádnou ránu, aby se s ním něco stalo. Měl jsem kdysi škodovku, a co ta zažila (jezdil jsem tak trochu amatersky ralye) vana zespoda byla omlácená jako svině Možná jak to dostalo šupu, jestli se neurval nějaky gumovy silentlock a motor Ti tedka neskáče do kastle někde (jedná se o rezonanční zvuky) Nebo nevim, jenom mě to tak napadlo. Popř v jakem stavu je palivovy filtr ? (ale to by asi vliv mit nemělo) Scheni | ||
| |||
Čelda |
| ||
Host | Stejný problém teď řeším na služebním VW transporter T4,2.5 TDi. Při dobržďování mi ho v práci bouchli a utrhl se vrchní levý silentblock motoru. Ten vyměnili a jinak vše OK.Auto jede stejně dobře,ale změnil se zvuk motoru(hrozně hučí kolem 2-2200 ot./min).Je to věc stará asi 14 dní před vánocema,tak jsem to zatím neřešil, ale vždy když to při zařazené rychlosti hučí vyšlápnu spojku a vyřadím,tak to přestane. Motor se při tom utrženém silentblocku opřel řemenicí o vanu motoru a asi se tam někde v převodovce něco hnulo. | ||
| |||
Zdeněk |
| ||
Host | No je mi ale divný že to dělá jen když se motor zahřeje. Když je studenej tak si párkrát klepne a je to OK. Ani v Opelu na nic nepřišli. Diagnostika nic nevypsala. Takže co doporučujete.?? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Traktorovitej zvuk v urcitych otackach tu uz nekdo resil a byly to praskly svody/tesneni pod nima a myslim ze tomu by i odpovidal naraz .... | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | já bych se přiklonil k poslednímu názoru - svody. Pokud se nezměnila charakteristika (průběh výkonu) motoru, tak je to pravděpodobně svodama. Teplem to pracuje a právě po zahřátí se může skulinka projevit a začne to hlučit | ||
| |||
Corlis |
| ||
Host | jojo, určitě to budou svody, měl jsem ten samý problém s minulým autem (bávo). Rup na spodek a pak miniaturní dírou ve svodech traktorový zvuk. Ale radši cenu v autorizovaným servisu BMW neříkat. | ||
| |||
Zdeněk |
| ||
Host | Můžu ještě poprosit na co respektive v jakej místech se na to mám juknout a jak to poznám? Je to viditelný pouhým okem nebo se stím musí zajet do servisu? Díky | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |