• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor :: Re: Motor Astra 2,0 di
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Tonda
Odeslal: Thursday 03 April 2008 - 19:00:16
Prosím o radu. Mám problém u motoru Astra 2,0 Di. Pøi jízdì pøi zaøazení prvního stupnì a vytoèení motoru tøeba až na 4000 otáèek se motor chová normálnì. To samé je i když tam je dvojka, trojka ale tøeba jedu 120 na pìtku a sešlápnu ještì více plynu pro zrychlení tak se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru a výkon okamžitì klesne o takových aspoò 30%. Zastavím, vypnu klíèek, chvilku poèkám a vše je zase normální. Diagnostika už nesvítí a auto zase jede normálnì. Mám podezøení na váhu vzduchu ale nejsem si jistý. Dìkuji za každou radu nebo jestli se s tím ještì nìkdo nesetkal.
Poslední odpovědi
lodyha
Odeslal: Saturday 07 November 2009 - 20:40:44

to ze netahne a huli je turbem--ovladani turba-selenoid nebo podtlakove ovladani
Anonymní
Odeslal: Monday 02 March 2009 - 20:10:56

Anonymní napsal ...

Yper napsal ...

Také si myslím, že by to mohla být váha vzduchu. Prohledej pomocí vyhledávače - vpravo nahoře - poradnu s tématy o váze vzduchu a zkus najít mnou popsaný fígl na to, jak váhu očůrat, aby jsi si byl jistý, že je to skutečně ta váha vzduchu.



strelak
Odeslal: Monday 27 October 2008 - 12:49:35

Tak,jelikož Yper na sraz nedorazil a nemohl jsem mu předat EGR,co mám navíc (nefunkční),tak jsem jej rozebral sám,abych zjistil,zda se dá opravit a zjistil jsem,že nedá, (ner! ,přikládám pár fotek.
Rozebrat a smontovat by nebyl problém,ale ta membrána se nahradit nedá.
Jinak,dál budu experimentovat. __;









strelak
Odeslal: Thursday 21 August 2008 - 09:26:14

Jo,jo,to bude asi nejlepší
Yper
Odeslal: Thursday 21 August 2008 - 09:24:46

Na srazu, na srazu. Teď ještě vydrž. projedeme to a podíváme se na něco.
strelak
Odeslal: Thursday 21 August 2008 - 08:36:40

no jo,a co c tím? __;
!!(a)
Yper
Odeslal: Thursday 21 August 2008 - 07:59:44

Hmmm.
Začouzení z výfuku a zvadnutí je příznak malého možství vzduchu do procesu spalování.

strelak
Odeslal: Thursday 21 August 2008 - 07:52:41

Ypere,udělal jsem to ,jak jsi napsal,3 závity jsem musel vyříznout nové,pod těsnění jsem dal tef. pásku.Zatím nemám nic najeto(tak 20 km),takže budu jezdit a čekat jestli se to nějak projeví,co vím určitě,to je,že to občas při mírném sešlápnutí popř.ustálených otáčkách jakoby zvadne a pekelně začudí ,pak zas ok.,jinak kontrolka zatím dobrý,jindy by už svítila.Určitě ještě napíšu po ujetí nějakých km,jak se to chová
Yper
Odeslal: Wednesday 20 August 2008 - 10:24:08

No to zkus. Nebo možná budeš muset vyříznout i nový závit. Pokud já vím, tak vakuová pumpa drží na celkem 4 šroubech. Když ji vyndáš, tak vyústění z ní je i směrem ke straně vačky. Je tam taková packa s otvorem pod ní.
Také by bylo vhodné sehnat pod ní nové těsnění. Já jej alespoň vypodložil teflonovým páskem smotaným do provázku a vtlačeným do té drážky a pak teprve jsem na to dal ono původní těsnění.
Tohle vypadá na to, že už někdo problém s vakuovou pumpou řešil před Tebou.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0630 sec,0.0171 z toho dotazů.