Témata příspěvků | |
Tonda | Prosím o radu. Mám problém u motoru Astra 2,0 Di. Pøi jízdì pøi zaøazení prvního stupnì a vytoèení motoru tøeba až na 4000 otáèek se motor chová normálnì. To samé je i když tam je dvojka, trojka ale tøeba jedu 120 na pìtku a sešlápnu ještì více plynu pro zrychlení tak se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru a výkon okamžitì klesne o takových aspoò 30%. Zastavím, vypnu klíèek, chvilku poèkám a vše je zase normální. Diagnostika už nesvítí a auto zase jede normálnì. Mám podezøení na váhu vzduchu ale nejsem si jistý. Dìkuji za každou radu nebo jestli se s tím ještì nìkdo nesetkal. |
Poslední odpovědi | |
lodyha | to ze netahne a huli je turbem--ovladani turba-selenoid nebo podtlakove ovladani |
Anonymní | Anonymní napsal ... Yper napsal ... Také si myslím, že by to mohla být váha vzduchu. Prohledej pomocí vyhledávače - vpravo nahoře - poradnu s tématy o váze vzduchu a zkus najít mnou popsaný fígl na to, jak váhu očůrat, aby jsi si byl jistý, že je to skutečně ta váha vzduchu. |
strelak | Tak,jelikož Yper na sraz nedorazil a nemohl jsem mu předat EGR,co mám navíc (nefunkční),tak jsem jej rozebral sám,abych zjistil,zda se dá opravit a zjistil jsem,že nedá, (ner! ,přikládám pár fotek. Rozebrat a smontovat by nebyl problém,ale ta membrána se nahradit nedá. Jinak,dál budu experimentovat. __; |
strelak | Jo,jo,to bude asi nejlepší |
Yper | Na srazu, na srazu. Teď ještě vydrž. projedeme to a podíváme se na něco. |
strelak | no jo,a co c tím? __; !!(a) |
Yper | Hmmm. Začouzení z výfuku a zvadnutí je příznak malého možství vzduchu do procesu spalování. |
strelak | Ypere,udělal jsem to ,jak jsi napsal,3 závity jsem musel vyříznout nové,pod těsnění jsem dal tef. pásku.Zatím nemám nic najeto(tak 20 km),takže budu jezdit a čekat jestli se to nějak projeví,co vím určitě,to je,že to občas při mírném sešlápnutí popř.ustálených otáčkách jakoby zvadne a pekelně začudí ,pak zas ok.,jinak kontrolka zatím dobrý,jindy by už svítila.Určitě ještě napíšu po ujetí nějakých km,jak se to chová |
Yper | No to zkus. Nebo možná budeš muset vyříznout i nový závit. Pokud já vím, tak vakuová pumpa drží na celkem 4 šroubech. Když ji vyndáš, tak vyústění z ní je i směrem ke straně vačky. Je tam taková packa s otvorem pod ní. Také by bylo vhodné sehnat pod ní nové těsnění. Já jej alespoň vypodložil teflonovým páskem smotaným do provázku a vtlačeným do té drážky a pak teprve jsem na to dal ono původní těsnění. Tohle vypadá na to, že už někdo problém s vakuovou pumpou řešil před Tebou. |