Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Motor Astra 2,0 di |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Zdárek, včera jsem vyměnil tu vakuovku,byl jsem na vraku domluven,že ji tam zkusím a pak případně zaplatím.Něco jsem tam najel,dělal vše pro to,aby se načetl nouzák,ale jevilo se to v poho,zatím najeto cca 100 km a v pohodě,zítra jedu na Slovensko,500 km,to už by se mělo snad projevit.Tu láhev jsem neřeřil,jelikoš jich tam měl spousty a já nevěděl,která to je,takže ypere,když budeš vědět jak vypadá a budou ji mít,tak ji případně přivezu na příští sraz,neboť se na něj s jistotou chystám. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Střelák: O.K. Pokud se mi podaří sehnat její fotografii, tak Ti ji pošlu a vůbec by nebylo od věci, kdyby jich měli víc, že by jsi ji pak koupil i pro mě - u nás za ni chtěl snad jen nějakých 200 Kč. ¨ Jinak než pojedeš na Slovač, tak zkus ještě prostříknout i to čidlo snímání tlaku/podtlaku na tom překrytí sání na připojení hlavy - viz to foto ode mě. U dieselu skutečně není tolik věcí, které by ovlivňovaly motor. Narozdíl od polomotorů - Hi-voltage. !!(a) Dej hlavně vědět jak to dopadlo. Čus a dobrou cestu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Dnes mě to jednou zazlobilo,teď jsem ještě vyčistil to čidlo,tak uvidím | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Yper napsal ... U dieselu skutečně není tolik věcí, které by ovlivňovaly motor. Narozdíl od polomotorů - Hi-voltage. !!(a) jj a proto je valna vetsina prispevku na nefunkcnost motoru pro tuhle "plnotucnou" radu motoru a ne na nejake polomotory _; | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Kecáš Marťásku! !!(a) _; Je to sezónní. přijde doba a zase začně cukání, smrad benzínu, přisáté víčko v nádrži, mokré svíčky, mastné svíčky, propálené kabely, špatný rozdělovač a nakonec jedna typická pro polomotory - "Umyl jsem motor, bo byl zasviněný a od té doby nemohu nastartovat"! Pak také lamba sonda, pak první lambdasonda a nebo dokonce 2.lambdasonda, nebo dokonce obě naráz, k čemu slouží ventilátor do výfuku a co se stane když mi nefunguje, zaslepení EGRu, kdy lze a kdy nikoliv a co s tou špérklapkou nazývanou krokáč? !!(a) !!(a) !!(a) !!(a) [ Upraveno Thursday 14 August 2008 - 13:44:02 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | .... zatimco u skupiny lodnich motoru se prejde na dotazy typu nestartuje studene, nestartuje teple, nestartuje vubec, nejde vysroubovat zhavicka, jak dostat ven urvanou zhavicku, co dat do nafty aby tekla, kde sehnat super baterku ktera by tim ztuhlym kramem pohla atd... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | No,mě je to v celku jedno,hlavně když to pojede !!(a) !!(a) | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Tak mám najeto cca 1500 km a je pravda,že se to zlepšilo,nicméně stejný problém se objevuje stále,jen ne tak často(dříve tak 5x /20 km a teď možná 1x/50 km),záleží na tom jak moc je teplo,jak je ohřátý motor(ráno při cestě do práce nezazlobí),a taky na stylu jízdy __; . Asi počkám na sraz,na který se chystám a zkusíme dát hlavy dohromady .Ale zas mám dobrýho koníčka !!(a) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Stále si myslím, že se Ti někde ztrácí podtlak. Uvidíme na srazu - mrknem se na to. _; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
strelak |
| ||
VB-X20DTL Uživatel #530 Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52Příspěvků: 171 | Ještě mě tak napadla jedna věc:trochu jsem to opoměl a nepřikládal tomu význam. Když jsem měnil tu pumpu,tak 2 ze 3 šroubů byly stržené a někdo předemnou to měl už sundané,protože tam byl silikon,zkusím ještě přeříznout závity,utáhnout to a pak uvidím. To by taky mohlo souviset s tím,že za studena to je celkem v pohodě. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |