Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ve A výměna motoru C25XE za X30XE |
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 10 11 12 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
WISAStar |
| ||
Host | Tomin napsal ... Nestudoval jsem to moc, ale muze se hodit: Odkaz Podle tohodle Odkaz se ve Vectrach i na X25XE pouzivala M2.8 a pouze pro Omegy je M2.8.1. Jestli M2.8 uradi X25XE s jednou lambdou, tak asi i X30XE. Jediny problem co me napada muze byt v jine velikosti vstrikovacich ventilu a/nebo v kalibraci vstrikovaneho mnozstvi kvuli rozdilu objemu 2.5/3.0. Jestli ale ma 2.5 a 3.0 stejnou vahu i vstrik.ventily, problem asi nebude. Vaha zmeri trochu vic nasateho vzduchu a jednotka se podle toho zaridi. Teda asi. Jsou to jen me dohady, prakticke zkusenosti = 0 Myslim ze jednotka si urcuje mnozstvi paliva podle lambdy a vahy jenom nekam do 30% plynu, pak jede podle pevne stanovenejch map v romce. zkusil bych to s obema ecu. Jinak jak tu bylo receno, vymenil bych blok a hlavy. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | WISAStar napsal ... Myslim ze jednotka si urcuje mnozstvi paliva podle lambdy a vahy jenom nekam do 30% plynu, pak jede podle pevne stanovenejch map v romce. zkusil bych to s obema ecu. Ne ne, jednotka jede podle romky jen v rezimu "plny knedlik" a nebo dokud lamdy nejedou. Pak uz jede: - vzdy veme data z romky jen jako zaklad a to podle vahy, TPS, ... + upravi je podle adaptivnich map + furt se ridi podle lambdy a meni adaptace tak, aby to co nejvic sedelo na lambda 1.0 | ||
| |||
Poklop88 |
| ||
Host | Legend napsal ... Já bych to udělal tak, že bych z X30XE použil pouze blok motoru a hlavy a všechno ostatní bych nechal původní C25XE. Stejně ten motor budeš brát z Omegy B (možno ještě se Sintry) a věci jako vana, svody, sání se kompletně liší. Po přestavbě to navenej není poznat, liší se pouze typ motoru. Co vím jistě, tak X25XE a X30XE jsou navenek naprosto shodné- Asi máš pravdu, bude to tak lepší a možná i míň pracnější. Ten motor budu brát z omegy B. Tak asi si ty motory budu muset postavit vedle sebe a zacit prestrojovat. Takže vlastně jinej je jenom blok a hlavy, vačky jsou stejný? | ||
| |||
Poklop88 |
| ||
Host | Díky, hodí se. | ||
| |||
Poklop88 |
| ||
Host | Tomin - Díky, dobrý odkazy, bude se hodit. Sem si oddychnul s tou jednotkou. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Hlavy sou take jiny? No s tima mapama nevim jak u opla ale u my hondy je to do 30 procent plynu. uz pul roku jezdim bez lambdy a jede jak ma | ||
| |||
Standa |
| ||
Host | Co se tyka vacek, tak C25XE ma saci a vyfukovou stejnou. X25XE ma kazdou jinou. A X30XE ma take jine. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | WISAStar napsal ... Hlavy sou take jiny? No s tima mapama nevim jak u opla ale u my hondy je to do 30 procent plynu. uz pul roku jezdim bez lambdy a jede jak ma To musi byt nejaka stara Honda. Ted se uz par let kouka na ekologii a jednotka si nemuze dovolit neridit to na lambda 1.0. Astejne se mi to moc nezda. To jako ze pri jizde na dalnici VUBEC nekouka na lambdu ? Co kdyz se zmensi tlak v commonrailu a zacne to min strikat ? Pak pojede motor trvale na chudou smes a propalis pisty ? | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Tomin napsal ... WISAStar napsal ... Hlavy sou take jiny? No s tima mapama nevim jak u opla ale u my hondy je to do 30 procent plynu. uz pul roku jezdim bez lambdy a jede jak ma To musi byt nejaka stara Honda. Ted se uz par let kouka na ekologii a jednotka si nemuze dovolit neridit to na lambda 1.0. Astejne se mi to moc nezda. To jako ze pri jizde na dalnici VUBEC nekouka na lambdu ? Co kdyz se zmensi tlak v commonrailu a zacne to min strikat ? Pak pojede motor trvale na chudou smes a propalis pisty ? Accord cb3 rok 91, motor F20A4 16V SOHC 98 kW. Mam ji odpojenou protoze mi nedosahne kabel. Motor chyta, a jede uplne normalne i kdyz lehtam plyn nebo jedu naplno. Proste zadny rozdil s lambdou nebo bez Kdyz sem to poprvy nakop tak tak prvni tri proslapnuti se to dusilo ale pak pohoda. Taky sem myslel ze to nepojede nebo ze bude skubat ale nic no.. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Poklop88 napsal ... Legend napsal ... Já bych to udělal tak, že bych z X30XE použil pouze blok motoru a hlavy a všechno ostatní bych nechal původní C25XE. Stejně ten motor budeš brát z Omegy B (možno ještě se Sintry) a věci jako vana, svody, sání se kompletně liší. Po přestavbě to navenej není poznat, liší se pouze typ motoru. Co vím jistě, tak X25XE a X30XE jsou navenek naprosto shodné- Asi máš pravdu, bude to tak lepší a možná i míň pracnější. Ten motor budu brát z omegy B. Tak asi si ty motory budu muset postavit vedle sebe a zacit prestrojovat. Takže vlastně jinej je jenom blok a hlavy, vačky jsou stejný? Vím jistě, že u X30XE jsou všechny 4 vačky stejné. Teď jsem zrovna měnil motor, dokonce dvakrát, protože jsem koupil omylem motor klepající na klice, takže jsem si to docela dobře užil, dát 2x motor VB V6 do OC. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 ... 10 11 12 | |