dotaz: v diagnostike vidim: - mnozsto pozadovaneho a mnozstvo vstreknuteho paliva... - resp pozadovan tlak, skutocny tlak Otazka: ako diagnostika meria to mnozstno skutocneho paliva? da sa predpokladat ze ked sa hodnoty pozadovaneho a skutocneho paliva priblizne rovnaju tak cepradlo dodava spravne mnozstov nafty? - podobne ako to je s tlakom turba? ak dodavan tlak turba = pozadovaneho, mozne predpokladat ze je vsetko OK?
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.