• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Ve A výměna motoru C25XE za X30XE
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 ... 10 11 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomin
Thursday 02 April 2009 - 11:03:59 Citovat
Host
WISAStar napsal ...

Accord cb3 rok 91, motor F20A4 16V SOHC 98 kW. Mam ji odpojenou protoze ...


To jo, to je ale jina situace, pokud ji vubec nemas. Jednotka pozna ze lambda chybi a jezdis trvale na zbytecne bohatou smes = vetsi spotreba. Kvuli riziku poskozeni motoru v pripadech kdyby to jelo na chudou, pak jednotka jede radeji na bohatou.
Poklop88
Monday 06 April 2009 - 21:40:48 Citovat
Host
Legend napsal ...

Já bych to udělal tak, že bych z X30XE použil pouze blok motoru a hlavy a všechno ostatní bych nechal původní C25XE. Stejně ten motor budeš brát z Omegy B (možno ještě se Sintry) a věci jako vana, svody, sání se kompletně liší. Po přestavbě to navenej není poznat, liší se pouze typ motoru. Co vím jistě, tak X25XE a X30XE jsou navenek naprosto shodné-



To se mi moc nelíbí, blok. Písty jsou zaběhlé a kroužky taky a když to přehodim, takto nemusí bejt to správný a výbrus dělat nechci.

Nevíte jestli je třeba možný přetsrojit vyloženě motor ..Z venku"? Jestli pudou chytit silentbloky z veA na ten omegackej X30XE, te by se prehodila vana, sani, asi komplet remenice jako kompresor, altik, servo.

Vim jiste ze treba servo je stejny, ale ma jinak reseny vyvody.




lesak
Friday 10 April 2009 - 08:07:45 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
poklop 88 -od kud jsi jestli můžeš tak se ke mně přijeď podívat mám oba motory(V6 -MV6) na stole vedle sebe takže můžeš porovnávat motory jdou prohodit bez problémů použiješ jen blok motoru a hlavy ty nemusíš sundavat(proč)jestli pasujou držáky a všechno ostatní zatím nevím mám ta zatím rozebrané jakmile postoupím ve výměně tak dám vědět co se ještě musí změnit ale myslím že bude všechno pasovat.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Poklop88
Friday 10 April 2009 - 10:29:50 Citovat
Host
Ja jsem z Prahy, co ty?


lesak
Friday 10 April 2009 - 21:12:23 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Já bydlím cca 13km od Plzně jestli se ti to vyplatí tak můžeš přiject kdykoliv chceš,nebo můžeš přiject na servisní sraz vecter 16.května který pořádám (viz kalendář akcí)tam je taky přesná adresa.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Poklop88
Monday 13 April 2009 - 20:02:21 Citovat
Host
Lesak - No tak ja urcite dorazim na ten sraz, treba i Vectrou

Myslis, ze by ses mi na to mohl podivat? na ty uchyty? kdyz to mas vedle sebe? Na prevodovku nemusis, to bude stajny, ale zajimji me ty dva jako by u rozvodu, jestli tam bude uchyceni silentbloku stejny nebo aspon podobny. Treba mi to vyfot, ja to ceknu.

Dik David

Tydou
Tuesday 05 May 2009 - 12:19:17 Citovat
Host
bloky C25,X25,X30XE jsou naprosto stejne z venku, Vectra,Calibra ma jen jine drzaky ktery se ale sroubujou porad do stejnych der na bloku jako u OB to plati i pro altik a servo, jen je jina kombinace u tech demontovatelnych drzaku, co se tyce prehazovani hlav tak to nidko nedelejte, preci 3litr a 2,5litr maj jiny vrtani a tzn i jinej prumer spalovaciho prostoru, sam sem si to meril a navic ma vetsi saci kanaly a vyfukovy na vstupu, ventily a hydra jsou stejny to plati i o vackach, ty pasujou vsechny na vsechno, jen je vyjimka u OB MV6 ta ma jako raritku v par kusech saci vacky ktery maj o 1mm vetsi zdvih, dal RJ pouzit z MV6tky, sani a vyfukove svody muzes dat ale pocitej s tim ze se to bude hadat, malo nasava a malo vyfukuje protoze jsou male diry, sani prebrousit a svody udelat jiny, to uz neni takovej problem, nebo svody dat ze sintry ta ma motor jedina na storc a sani nechat omegacky, pod kapotu se to vejde, jen ucpes nepotrebne otvory, jen je mozna jediny rozdil v uchyceni te tycky jak je u klobouku na personu, OB pry nemyvaj udelane diry v napinaci kladce rozvodu na drzak co je u caliber a vecter, ale to staci taky jen prehodit, optimalni je sehnat hlinikovou vanu z calibry X25XE kvuli chlazeni oleje a udelat jeste pridavne chlazeni oleje ven, to co je mezi makovicema pry nestaci, zanedlouho me tato prestavba ceka u kamose tak uz neco malo o tom vim, kdyztak kontakt na me je na cali foru, dyt vis
lesak
Saturday 09 May 2009 - 21:22:44 Citovat
Vectra A 3,0 V6
Uživatel #1443
Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44
Příspěvků: 450
Takže motor je namontován je plně funkční a jede to jako ďábel,sání a výfukové svody jsou z motoru C25XE a řídící jednotka je také původní z C25XE .Z motoru X30XE je vlastně použito -kompletní blok a hlavy,vana(plechová) a držáky motoru jsou z C25XE co se týká altíku a startéru a ostatních "vecí včetně spojky tak ty jsou stejné pro oba motory.motor pasuje komplet na všechny držáky a nebyl problém ho vyměnit(jestli se to dá říct u šestiválce napříč)Motor pracuje naprosto bez chyby(nemusí se použít řj z X30XE)akorád jedna zajímavost je že se zvedly max.otáčky na 6700ot/min a to bez jakékoliv úpravy řj.

Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí
Odtahová služba
Legend
Sunday 10 May 2009 - 08:23:05 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Poklop88 napsal ...

Legend napsal ...

Já bych to udělal tak, že bych z X30XE použil pouze blok motoru a hlavy a všechno ostatní bych nechal původní C25XE. Stejně ten motor budeš brát z Omegy B (možno ještě se Sintry) a věci jako vana, svody, sání se kompletně liší. Po přestavbě to navenej není poznat, liší se pouze typ motoru. Co vím jistě, tak X25XE a X30XE jsou navenek naprosto shodné-



To se mi moc nelíbí, blok. Písty jsou zaběhlé a kroužky taky a když to přehodim, takto nemusí bejt to správný a výbrus dělat nechci.

Nevíte jestli je třeba možný přetsrojit vyloženě motor ..Z venku"? Jestli pudou chytit silentbloky z veA na ten omegackej X30XE, te by se prehodila vana, sani, asi komplet remenice jako kompresor, altik, servo.

Vim jiste ze treba servo je stejny, ale ma jinak reseny vyvody.

Samozřejmě jsem nemyslel rozebírat komplet motor, ale nechat jenom blok, hlavy, klikový mechanismus, písty, olejové čerpadlo atd a popřehazovat to co je zvenku, tj vanu, držáky, sání, setrvačník, zkrátka co se liší.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Tydou
Sunday 10 May 2009 - 11:19:40 Citovat
Host
Lesak: tak to je super ze to takhle jde i s tou jednotkou, ale do budoucna by neskodilo zkusit namontovat vetsi sani a vyfukove svody, to sani si pouzil z jakeho auta? VeBe, OB nebo Calibra? jak budes dal resit typ motoru? aby to bylo pro vsechny na oko legalni

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 ... 10 11 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1380 sec,0.1057 z toho dotazů.