• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Nerovnomerne sjete pneu!
Přejít na stranu  1 2 [3] 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JOB
Wednesday 08 November 2006 - 18:16:14 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Já se teda s Omegou dostal v zimě kam jsem potřeboval a to nemám TC a navíc Ústí n.L nepatří mezi rovinatý města Jinak to že na civiku a acordu vydrží nápravy dýl bych přisuzoval váze vozu.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

omegalukin
Wednesday 08 November 2006 - 19:56:58 Citovat
Host
Pokud jsou sjeté hrany pneu, tak i po seřízení geometrie se budou sjíždět pořád na chuja jednou je ta guma načnutá, takže půjde stejně kukat...

Tomis napsal ...

no mne se sjizdeji prozmenu zadni, a to pred i po geometrii, je to celkem dost markanti i za jednu letni sezonu. Predni mam jiz 4tou sezonu a v pohode, ani vzorek tam temer neubyva .
sem pred 14 dni prezul na zimni a nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy, a tak pri vyhybani jsem prorazil gumu s temer 1cm vzorkem na levem predku o obrubnik na ostruvku. samozdrejme dotecnej hned ujel, nez jsem zastavil, tak jsem v 11 v noci menil kolo na ulici, fakt zabava jeste do toho ten vitr predevcirem, no nic. Kdyby nahodou mel jednu zimni Kormoranku navic, dejte vedet, mam k ni zbyle 3 na aute a zadnou rezervu

RBr
Wednesday 08 November 2006 - 20:45:03 Citovat
Host
Přední nebo zadní..... __;

Rozhodně musí být tlumiče OK, silentbloky OK. Od toho chce začít.
Ostatně geomterii neudělají, když je vůle v v kolech.

A teprve pak lze řešit goemterii, třeba takto: Odkaz .

Taky jsem předtím sjel zadní gumy za l2 éta. V mém případě to byla ta geometrie.

[ Upraveno Wednesday 08 November 2006 - 20:46:01 ]
Pája
Wednesday 08 November 2006 - 21:15:16 Citovat
Pája
Uživatel #646
Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59
Příspěvků: 168

...... nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy ......

Nebyl to řidič koncernovýho auta ? (VW, AUDI atd.)

1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE
2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE
3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE
4. Mercedes-Benz V 230 TD




Tomis
Thursday 09 November 2006 - 01:27:43 Citovat
Uživatel #786
Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40
Příspěvků: 263
Pája napsal ...


...... nejakej nouma mi nedal ve Strakonicich prednost na 4 proudovce a nevedel nic lepsiho nez zustat stat pres oba moje pruhy ......

Nebyl to řidič koncernovýho auta ? (VW, AUDI atd.)


tusim, ze to byl nejaky asi pazout asi 405tka nebo tak neco. nestihal jsem si ho moc prohizet.

_________________________________________________________________
Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej
Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003

jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet.
who.m
Friday 10 November 2006 - 20:40:54 Citovat
Host
Vpredu se sjížděly taky. Na geometrii jsem poprosil mehanika "barum", aby pridal dohromady pul stupne na sbihavosti - a je pokoj. Vzadu se sjiždějí porád - ale kola mam do A (babička omega B 2,5 V6 95-250.000 najeto, silentbloky - a že jich tam je, hlavně ty velké na pomocném rámu- a pružiny v háji. Tlumiče měněné, bude potřeba poměnit i ty pružiny a silentbloky.
weni
Sunday 10 June 2007 - 23:00:59 Citovat
Host
tak jsem hledal,nicméně to co potřebuji nenašel,já mám problém u OB 2,5TD - po výměně silenbloků předních ramen,tyče řízení(čep po smrti) ložisek předních kol a destiček to auto nejde uřídit.geometrie hotová,mám i protokol,vše ok,na STK jsem znova nechal projet předek,zda nějaký čep nebo bůhví co.Nic. Při jízdě mi vše chodí jak má,dokud nezačnu brzdit-pak volant škube nalevo,napravo,občas hvízdne guma,celé se to tak divně propéruje,zvlní.Předtím úplně v pohodě.Gumy se mi sjíždějí zvenku,a to fest.Už jsem přemýšlel,zda to nedělají ty vyměněné silenbloky-příliš měkké? pak by se sbíhavost "rozjela" a mohlo by to způsobovat tyhle jevy.jinak nevím.Jo,když koupit krám,tak pořádnej,pořád něco.Díky za případný rady,o takový jako "hoď to do šrotu" ale moc nestojím,ty mi dává žena pořád.. __;
JOB
Sunday 10 June 2007 - 23:16:26 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jak vypadá uložení tlumičů v podběhu ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JardaB
Sunday 10 June 2007 - 23:24:04 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nekde to bude volny, ja menil vsechno mozny (silentbloky teda ne), geometrii jsem udelal od oka svinovacim metrem a neni problem, jezdim s tim uz pul roku jako ze provizorne, takze to tak citlivy nebude.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
walto
Monday 11 June 2007 - 17:51:16 Citovat
Host
2 weni: Pozri si vlakno Kmitani volantu, tam som opisal moju skusenost so zasr.....mi vodiacimi capmi brzdica. Staci ich vycistit a mozes bez kmitania volantu brzdit kolko chces.
Moja skusenost s geometriou OB 25TD obecne:
- ked som ju kupil, mala ohloblovane gumy zvnutra: stacilo dostelovat odklon a zbiehavost a vsetko je uz 120 tis km OK
- kym som nasiel poriadneho mechanika a poriadnu stolicu, dalo to prace, tym som chcel povedat, ze ked auto prejde meranim geometrie a Ty zaplatis, neznamena to, ze mas vsetko tak ako ma byt
- teraz mam na tach viac ako 320 tis km a som velmi prekvapeny, aky mam na aute tuhy podvozok. Pri tom ho mal nejaky cas aj majitel v Phe
- tycky predneho stabilizatora si nechavam renovovat a vydrzia cca 40 tis km (v Phe moc casto nie som, tak raz za mesiac)
- na snehu problem nemam ani ked taham 1,5 t, na aute nemam ani TC ani uzavierku, chce to len trochu cviku, dobry vzorok na gumach a hlavne cit
- na odieranie vnutornej strany prednych pneu ma vplyv aj tlak v nich, podhustene sa odieraju vyrazne viac
- nemyslim si, ze ma Omega nejako spatne nakonstruovanu prednu napravu, take vyjadrenia pocuvam spravidla od mechanikov, ktori si nevedia s problemom poradit
- to ze sa zadne opotrebuvaju viac je OK, lebo cez zadne ide na cestu cely vykon a aj brzdenie, ak sa brzdi motorom, co ja vyuzivam velmi casto, dokonca som nachylny tvrdit, ze taketo brzdenie motoru nie ze skodi ale naopak, ze mu prospieva (Yper by to vedel urcite kvalifikovane vysvetlit v sirsich suvislostiach)
walto

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2369 sec,0.1961 z toho dotazů.