Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
cukaní Z18XE, špatný chod za studena |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Red_Dragon |
| ||
Host | Zdravim, mám problém pri studených startech. Musím nechat motor trochu ohøát. Jinak se s tím nedá rozjet. Donedávna to jen silnì cukalo, ale teï už to nemá ani sílu a skoro vùbec to nereaguje na plyn. Když to nechám 2 min, tak se v poho rozjedu. Obèas to taky škube ve vysokých otáèkách. Už nevím co stím. Vymìnil jsem: vzduchový filtr, palivový filtr, svíèky, lambda sondu pøed katem. Diagnostika ukazuje P0170 Fuel Trim (rozladìní paliva). Když to vymažu, tak po nìjakém èase se objeví zase a rozvsvítí kontrolku motoru. Jezdím kratší trasy za 8,2l/100km. Najeto 130 000. Mìl jsem možnost zkusit jinou zapalovací lištu, ale to byl motor teplej. Zdálo se to lepší, ale mohl to být je dojem. Pøedem øíkám, že tenhle motor Z18XE EGR ventil nebo krokáè nemá bo jsem je nenašel a ve schematu nevidìl. Nemùže to být kat? I když ohøáté jezdí až na to obèasné cukání normálně. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Predpokladam ze se jedna o Astru H. A kde jsi prisel na to ze tenhle motor nema EGR a krokac ? EGR ma a krokac (ventil chodu naprazdno) je soucasti klapky. | ||
| |||
stavik |
| ||
Host | Jak jsi zjistil, že to bude Astra? Může to být i vebe ne? Já totiž mám tenhle motor, tak mě tohle téma zajímá.. | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Vyskoušeju sundat ze sán í tu plastovou trubku a uvydíš na ´volnoběžnou klapku..nastartuj a at ti někdo šlápne na plin po ubrání musí klapka jakoby se sama zvednout a pak se zase zavřít jestli se nebude hejbat tak vypúnio motor a ven tech.benzín a zvedni klapku a veškerej tren černej svynčík vyčisti do čista je možný že je sání tak špinaví že se klapka neotevře a tim že je přilepená tim bordelem proto nejede. a nebo to můžou mbejt střiky a nebo čerpadlo napřed vyskoušej tuto a napiš jak to dopadlo...... Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Pardon jedna se o Astru G, r. v. 2002. Jinak tu klapku jsem čistil už asi dvakrát a niky moc špinavá nebyla. Ale je fakt, že co to začalo dělat takhle brutální problémy tak jsem na ní nekouk. Má smysl sundavat celou klapku a čistit to i pod ní? To Martas_: a kde tam jako ten EGR má bejt? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Proběhla kontrola klapky, výsledek krásně čistá. Takže tam problém nebude. | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Tak jsem vrátil původní svíčky a je to lepší. Měl jsem tam 4-hrotové Beru Ultra X Platinum. Asi nebyly pro tenhle motor to pravý, i když mi byly doporučený. Ještě koupím nové předepsané. Ale jinak za studena to pořád není ono. V těch vysokých otáčkách to už neškube, ale v nízkých občas jo. A ta kontrolka motoru se rozsvěcuje pořád. .........Pleas help me. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | no,jednou jsem měnil svíčky a dle katalogu byly stejné,jen s jinym jiskřištěm.Motor za studena a na nízkejch otáčkách i vynechával,tak jsem zkusil klasické,předepsané výrobcem a byl klid.taky to nechápu,mylsel jsem,že lepšim jiskřištěm(dle reklamy výrobce) tomu pomohu,ale opak byl pravdou.také můžou odcházet kabely od svíček.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | já mám ale zapalovací lištu. Nová stojí 6500,- to si nejdřív musím být jistej než si ji kooupím. | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | No koukam, že s cukáním nkdo neporadí. A co ta chyba P0170 Fuel Trim to by nikdo nevědel co s tím? Byl jsem si nechat změřit emise a neprošel bych. Hodnoty CO v poho jen je hrozně vysoká hodnota lambda, vychází přes 1,24 (má být 1 +-0,03). Na obou lambdách po nastartování a ustálení (zahřátí) motoru klesne napětí pod 0,1V. V ECU mám dlohodobý rozdíl (Long Term Fuel Trim) okolo 15% od normálu. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |