• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
cukaní Z18XE, špatný chod za studena
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jason
Thursday 21 June 2007 - 15:46:07 Citovat
Host
chyba P0170 je bohatá, nebo chudá směs, ale co s tím ti neporadím.... (
Red Dragon
Thursday 21 June 2007 - 16:40:49 Citovat
Host
Hm tak to vím taky. Dokonce vím, že ji mám chudou.
Red Dragon
Tuesday 26 June 2007 - 18:44:18 Citovat
Host
Zjistil jsem že mám hodně velikej předstih. Na volnoběžný otáčky je asi dobrej 3-7° . Ale při 2500 ot/min se zvedá téměř ke 40°. Při rozsvícení varovné kontrolky se ukládají data do ECU s hodnotami s jakými se problém vyskytl. A tam je hodnota předstihu dokonce 64°.
Vím jen že by s tím mohlo mít něco společného čidlo klepání, vačky a klikovky, ale jak to poznat.
Prosím poraďte co dál.
KopA
Tuesday 26 June 2007 - 19:07:22 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Jeste nam povez co tam lejes za benzin kdyz to takhle blbne. Nejaka aditiva byly?

Pak taky styl jakym jezdis. Jezdis jako duchodce od 1500 do 3000ot/min nebo to taky aspon jednou denne protahnes na 6000ot/min?

A jeste by me zajimalo jaka byla ta klapka pri uplne prvnim cisteni. Byla zanesena (uvnitr hneda az cerna). A ty puvodni svicky ty co jsi je poprve vyndal jak vypadaly ty?

Mohl by byt totiz zakarbonovany spalovaci prostor proto by se tak snazila ECU dorovnavat predstih.

[ Upraveno Tuesday 26 June 2007 - 19:15:00 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Red Dragon
Tuesday 26 June 2007 - 19:24:54 Citovat
Host
Leju klasiku 95, zkusil jsem i jednu nádž 98, ale beze změn. Točím docela dost, k těm 6000 ot/min se to dostane docela často.
klapka při prvním čištění vypadala téměř čistě. Svíčky taky nejevily náznak špatnýho pálení.
KopA
Tuesday 26 June 2007 - 19:51:36 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
No tak mozna ta lambda jak jsi psal v jinem vlakne - zvlast jestli se to cukani objevilo po vymene te lambdy. Pockej jeste na dalsi cleny jestli budou vedet vic.

Osobne bych na auto kupoval urcite dily pouze original a napriklad lambda senzor mezi ne urcite patri.

Jinak ted po te vymene svicek kdy jsi to cukani castecne odstranil a eliminoval ho pouze na nizke otacky by to melo byt jednodussi diagnostikovat (v servisu) a pokud to ukaze chybu lambdy tak jsi doma.
Nech vycist chybove kody bez toho se nehnes dal!

[ Upraveno Tuesday 26 June 2007 - 19:56:24 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Anonymní
Tuesday 26 June 2007 - 20:01:21 Citovat
Host
Cukalo to i před výměnou. Dneska bych už asi taky koupil originál i když je o dost dražší. Tenkrát jsem nevěděl, že tam mám Siemens. Spíš přemýšlím, že tam zkusím zpátky tu starou origo.
KopA
Tuesday 26 June 2007 - 20:44:16 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
No zkus to ale potom proc jsi ji menil? Kdyz to cukalo pred vymenou proc jsi menil zrovna lambdu neco na ni ukazovalo?

Ted zjistuju ten Fuel Trim a vypada to na lambdu. Fuel trim znamena vesmes predstih ktery zavisi dost na udajich z lambdy. Ve tvem pripade by jeste mohlo jit o netesnost sani (unik vzduchu?) nebo nizky tlak paliva. Vstriky asi ne to by byla velika spotreba a jeste je moznost vadne vahy vzduchu.

Rozdil mezi chudou a bohatou smesi by mel byt ±5% jinak je neco spatne. Hezky to je videt na obrazku ->





Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Red Dragon
Tuesday 26 June 2007 - 21:09:18 Citovat
Host
Měnil jsem protože jsem věděl, že mám špatnou směs a ta lambda ja tak nějak velkou měrou zodpovědná za tu směs. Na nějakém něměckém föru o Zafirách psal nějaký člověk, že ta chyba P0170 je zaviněná právě tou váhou. Měřil jsem na ní odpory na svorkách podle Vivid Automotive Workshop a je to v poho. Nic víc na ní nezjistím. Jak se dá zjitit ta netěsnost sání?
Rozdíl směsi mám větší. Jak jsem již psal dlouhodobý rozdíl mám 15% (spodní graf)
KopA
Tuesday 26 June 2007 - 21:31:27 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
No tak to je bohuzel zavada u ktere se hleda pricina hure nez kdybys mel smes bohatou.

Tohle jsem zjistil.
Zkontrolovat:
Vahu vzduchu (to ale spis kdyby ty hodnoty byli mimo na volnobeh) - vycistit.
Odvetrani vika ventilu. Pokud by odvetrani bylo ucpane pripadne zaneseny ventil odvetrani pokud ho ten motor ma je to mozna pricina - vycistit.
Zkontrolovat tesnost celeho sani. Volne svorky apod.

Zkontrolovat (Dukladne) podtlakove hadicky a hlavne kolinka zapojene do sani (to hlinikove monstrum). Je jich tam dost a spatne znamenaji netesnost sani. Kolinka radi praskaj a hadicky se prodiraj. TOHLE SI MYSLIM BY MOHLA BYT PRICINA. Nekomu v diskuzi na svetovym webu to pomohlo (stejne priznaky).

Ta lambda je taky ve hre ale vetsinou se dela jako prvni a casto to nepomuze (proste ukazkovy pripad).

Manik mel u BMW uplne stejny priznaky a musel vymenit tesneni pod sanim a vycistit odvetrani vika ventilu (ventil - BMW ho ma problemovy).

Dej vedet jak jsi pochodil.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1354 sec,0.1043 z toho dotazů.