Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
cukaní Z18XE, špatný chod za studena |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jason |
| ||
Host | chyba P0170 je bohatá, nebo chudá směs, ale co s tím ti neporadím.... ( | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Hm tak to vím taky. Dokonce vím, že ji mám chudou. | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Zjistil jsem že mám hodně velikej předstih. Na volnoběžný otáčky je asi dobrej 3-7° . Ale při 2500 ot/min se zvedá téměř ke 40°. Při rozsvícení varovné kontrolky se ukládají data do ECU s hodnotami s jakými se problém vyskytl. A tam je hodnota předstihu dokonce 64°. Vím jen že by s tím mohlo mít něco společného čidlo klepání, vačky a klikovky, ale jak to poznat. Prosím poraďte co dál. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jeste nam povez co tam lejes za benzin kdyz to takhle blbne. Nejaka aditiva byly? Pak taky styl jakym jezdis. Jezdis jako duchodce od 1500 do 3000ot/min nebo to taky aspon jednou denne protahnes na 6000ot/min? A jeste by me zajimalo jaka byla ta klapka pri uplne prvnim cisteni. Byla zanesena (uvnitr hneda az cerna). A ty puvodni svicky ty co jsi je poprve vyndal jak vypadaly ty? Mohl by byt totiz zakarbonovany spalovaci prostor proto by se tak snazila ECU dorovnavat predstih. [ Upraveno Tuesday 26 June 2007 - 19:15:00 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Leju klasiku 95, zkusil jsem i jednu nádž 98, ale beze změn. Točím docela dost, k těm 6000 ot/min se to dostane docela často. klapka při prvním čištění vypadala téměř čistě. Svíčky taky nejevily náznak špatnýho pálení. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No tak mozna ta lambda jak jsi psal v jinem vlakne - zvlast jestli se to cukani objevilo po vymene te lambdy. Pockej jeste na dalsi cleny jestli budou vedet vic. Osobne bych na auto kupoval urcite dily pouze original a napriklad lambda senzor mezi ne urcite patri. Jinak ted po te vymene svicek kdy jsi to cukani castecne odstranil a eliminoval ho pouze na nizke otacky by to melo byt jednodussi diagnostikovat (v servisu) a pokud to ukaze chybu lambdy tak jsi doma. Nech vycist chybove kody bez toho se nehnes dal! [ Upraveno Tuesday 26 June 2007 - 19:56:24 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Cukalo to i před výměnou. Dneska bych už asi taky koupil originál i když je o dost dražší. Tenkrát jsem nevěděl, že tam mám Siemens. Spíš přemýšlím, že tam zkusím zpátky tu starou origo. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No zkus to ale potom proc jsi ji menil? Kdyz to cukalo pred vymenou proc jsi menil zrovna lambdu neco na ni ukazovalo? Ted zjistuju ten Fuel Trim a vypada to na lambdu. Fuel trim znamena vesmes predstih ktery zavisi dost na udajich z lambdy. Ve tvem pripade by jeste mohlo jit o netesnost sani (unik vzduchu?) nebo nizky tlak paliva. Vstriky asi ne to by byla velika spotreba a jeste je moznost vadne vahy vzduchu. Rozdil mezi chudou a bohatou smesi by mel byt ±5% jinak je neco spatne. Hezky to je videt na obrazku -> Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Red Dragon |
| ||
Host | Měnil jsem protože jsem věděl, že mám špatnou směs a ta lambda ja tak nějak velkou měrou zodpovědná za tu směs. Na nějakém něměckém föru o Zafirách psal nějaký člověk, že ta chyba P0170 je zaviněná právě tou váhou. Měřil jsem na ní odpory na svorkách podle Vivid Automotive Workshop a je to v poho. Nic víc na ní nezjistím. Jak se dá zjitit ta netěsnost sání? Rozdíl směsi mám větší. Jak jsem již psal dlouhodobý rozdíl mám 15% (spodní graf) | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No tak to je bohuzel zavada u ktere se hleda pricina hure nez kdybys mel smes bohatou. Tohle jsem zjistil. Zkontrolovat: Vahu vzduchu (to ale spis kdyby ty hodnoty byli mimo na volnobeh) - vycistit. Odvetrani vika ventilu. Pokud by odvetrani bylo ucpane pripadne zaneseny ventil odvetrani pokud ho ten motor ma je to mozna pricina - vycistit. Zkontrolovat tesnost celeho sani. Volne svorky apod. Zkontrolovat (Dukladne) podtlakove hadicky a hlavne kolinka zapojene do sani (to hlinikove monstrum). Je jich tam dost a spatne znamenaji netesnost sani. Kolinka radi praskaj a hadicky se prodiraj. TOHLE SI MYSLIM BY MOHLA BYT PRICINA. Nekomu v diskuzi na svetovym webu to pomohlo (stejne priznaky). Ta lambda je taky ve hre ale vetsinou se dela jako prvni a casto to nepomuze (proste ukazkovy pripad). Manik mel u BMW uplne stejny priznaky a musel vymenit tesneni pod sanim a vycistit odvetrani vika ventilu (ventil - BMW ho ma problemovy). Dej vedet jak jsi pochodil. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |