Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
CUKÁ A PŘI PŘIDÁNÍ SE DUSÍ |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tomino |
| ||
Host | Jo jinak ten pán se jmenuje Hrdlička a pokud to neva tak mu udělám reklamu, protože si jí fakt zaslouží dělá motory 35 let a ví o co jde . tel na něj: 603422882 _; | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | No, jestli nemas zadnou zmenu pri odpojeni jednoho valce a strili ti to zpatky do sani, tak bych to klidne na problem se sacim ventilem hadal. __;, ale nejcasteji to bude neco se zapalovanim toho valce. Podpaleny ventil na samostelech je asi nepravdepodobny. To by si musel jezdit velkou palbu. | ||
| |||
meloche |
| ||
Host | Střelí to jen když se rozjíždím a motor je v tahu tak se po přidání plynu jakoby zadusí pak to jednou či dvakrát stelí do sání a potom se rozjede.Z volnoběhu jde špatně to otáček zatarotuje to.Když dám tak 2500 otáček a prudce pčidám jde to normálně rychle.Problém je tedy v tom že nejede z volnoběhu.Další věc když chci pořádně akcelerovat tak to nejde za plynem ale postupně to přidává i když je pedál na podlaze. Když jsem to koupil auto hrabalo na dvojku plynem . Připomínám káble ,svíčky nové. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | meloche napsal ... Střelí to jen když se rozjíždím a motor je v tahu tak se po přidání plynu jakoby zadusí pak to jednou či dvakrát stelí do sání a potom se rozjede.Z volnoběhu jde špatně to otáček zatarotuje to.Když dám tak 2500 otáček a prudce pčidám jde to normálně rychle.Problém je tedy v tom že nejede z volnoběhu.Další věc když chci pořádně akcelerovat tak to nejde za plynem ale postupně to přidává i když je pedál na podlaze. Když jsem to koupil auto hrabalo na dvojku plynem . Připomínám káble ,svíčky nové. Tak az na to prijdes, tak to sem urcite napis. To je presne to, co to dela me, na chlup, lip bych to nepopsal. Jen jsem si pri mereni vsiml zvlastni vlastnosti, pri akceleraci pri nizsich otackach, treba 1/3->2/3 plynu, to vynechava vstriky, mel jsem za to, ze je to vlastnost treba kvuli omezeni akcelerace, ale ted nevim... Kazdopadne kvuli tomu to paseku nedela. Na dvojku mi to nehrabe, vlastne na suchu ani na jednicku. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | To Jarda: to vynechavani vstriku - to jako ze nevstrikuje alespon jednou za dve otacky kliky ? To by bylo divny, ne ? Nebo muze strikat za jeden cyklus nekdy dvakrat a nekdy jen jednou. To bych chapal. | ||
| |||
meloche |
| ||
Host | kdyz odpojís vstrik,nebo kabel od svícky musi byt znat ze motor jede nepravidelne.v mém pripade je to ze se nic nezmeni a motor jede nepravidelne porad. to znamena ze vstriky jsou dobre a problem je bud v tom ze modul dava nepravidelne proud na svicku 5 valce ale jen pri volnobehu protoze asi ve 3000otackach jede normalne. a nebo je podpaleny ventil. protoze pri volnobehu a do zhruba 2500 otacek se motor trepe a nejde za plynem.Je to velka zahada. Nezbyva nic jineho nez to rozebrat. | ||
| |||
Leon |
| ||
Host | Měl jsem stejnej problém s tím cukáním.Dělala to zapalovací cívka. Občas to jelo normálně a občas to tarokovalo a pak to tarokovalo pořád. Na 5 válec to přestalo pálit úplně.Dal jsem novou a je klid.Stála 3810,- _; | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no proste motor v6, co dodat:-) | ||
| |||
meloche |
| ||
Host | Díky za rady a názory .A chtel bych se zeptat kde se dá sehnat zapalovaci modul na 2,5 ku a za kolik protoze na vraku chcou za neho 6000kc. to se mi zda prehnane. a zaruka nikde. Diky za odpovedi. | ||
| |||
brenky |
| ||
Host | a je mozne ze se tyto nebo podobne symptomy objevuji i u 2.0 (4valec) dusi se mi to a nereaguje na plyn tak jak by mel. dik za rady... | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |