Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
CUKÁ A PŘI PŘIDÁNÍ SE DUSÍ |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tomino |
| ||
Host | Ahoj prosím o radu co může dělat cukání během jízdy a když sešlápnu plyn tak trvá než za ním jde a spíš se dusí než aby vyrazila ( jde o OB X25XE 2,5V6. Svíčky a kabely jsem měnil krokáč čistil a váhu vzduchu kontroloval a je OK. Nebo pokud někdo máte kontakt na slušnou a levnou diagnostiku tak o něj moc prosím jsem z Prahy Email _; | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | jak jsi kontroloval tu váhu? jinak jsem t do mejlu poslal spojení... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Prazdroj |
| ||
Prazdroj Uživatel #419 Registrován: Monday 29 August 2005 - 22:19:11Příspěvků: 827 | Možná ještě benzínovej filtr je ucpanej.... Západní čechy, Škoda 100, Škoda 105,Daevo,Matiz,Astra G, Kadett, Zafira, Vectra A, Vectra B,Pegot Boxer | ||
| |||
tomino |
| ||
Host | qpc napsal ... jak jsi kontroloval tu váhu? jinak jsem t do mejlu poslal spojení... no psal mi teď nevím kdo že to mám natočit a pak tu váhu odpojit, když to chcípne nebo kolísne nebo bude mít snahu chcípnout tak váha je OK kdyby to běželo i po odpojení tak je KO | ||
| |||
tomino |
| ||
Host | Tak jsem byl dneska na diagnostice a NIC ( nic to neukázalo , ale auto pořád netáhne, ještě mám kontakt na někoho ve Vysočanech že je to prý nejlepší specialista na diagnostiku co je, vozí k němu i auta z originál servisů,tak jsem zvědavej co mi řekne | ||
| |||
ttoommaass |
| ||
Host | Asi hloupa otazka a rada, ale co treba zapalovaci modul (zapalovaci civka)? Diagnostika to nezjisti a vadna dela s autem divy ..... Me vadna cukala s autem a na nahle pridani plynu odpovedela kuckanim a lenosti ..... __; Tom VB 96 X20XEV | ||
| |||
tomino |
| ||
Host | jj byl jsem na diagnostice ve Vysočanech (je to borec a má fakt diagnostiku na všechny auta a na všechno jo a dělá motory už 35let takže už při mém příjezdu věděl o co zhruba jde) a tam mi to vše zjištoval a fakt to byla ta zapalovací cívka, tahly to jen 4 válce byla porucha na cívce pro válce 1-4 . Jinak cívku jsem sehnal novou za 3,5tis a práci mi dělal soused za 500,- ale je to dost na .... musí se sundat sání a je tam přístup jak pro peníze v trezoru v bance. no ale už zas svištím jak vítr | ||
| |||
meloche |
| ||
Host | Zdravím všechny 2,5kaře.Mám taky podobný problém nebo aspoň si myslím.Při rozjíždění a přidání plynu se motor zadusí a střelí do sání pak se to chytne a vystřelí jak raketaTo se někdy stává i u telého motoru,hlavně když spadnou otáčky při řazení.Po zařazení a přidání plynu to stelí do sání.Jinak motor na volnoběch se třepe jako by měl zimnici,je neklidný a do vyfuku se ozývá plcání.Když přidám plyn tak asi ve 2500/min se to uklidní.Může to být zapalovací cívka a nebo třeba nějakej podpálenej ventil? Ještě jsem zjistil že když odpojím přívod ke vstřiku 5 válce tak není žádná změna ta se projeví až když přidám plyn motor více tarotuje.takže na volnoběch se to třepe v otáčkách ne.Prosím o názory.Díky. | ||
| |||
Isaac |
| ||
Host | A muze to byt tou vadnou zapalovaci civkou, ackoliv to dela jenom obcas? Kdyz V6 bezi je na 4 valce diky vadnemu zapalovani, bezi to uz takhle blbe porad, nebo je klidne mozne, ze obcas bezi na 4 a obcas na 6 valcu? diky | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | mohu jen potvrdit slova tomina, ten pán ve Vysočanech opravdu umí. Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |