Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Uchycení motoru |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Jenom pro zvědavost. Proč má omega teda alespoň ta moje OC 2.5DTI vepředu uchycenej motor na jakých si vzduchových měchách. K čemu to tam vlastně je ??? To tam doprčic sakra nemůže bejt kus gumy !!!??? (ner! To se pumpuje nebo odsává ten vzduch ??? Děkuji za reakce které mi řekou proč to tam je , ale určitě mi neřeknou proč to je sakra tak drahý. ?:!: Jerry Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
dedaomega |
| ||
Host | No nemám C omegu,ale B a tam je tzv.hydroložisko;na každé straně trochu jiné/i cenově/.Jinak je to silenblok naplněný asi kapalinou pro lepší odhlučnění.Právě jsem je měnil a rozdíl je patrný.Na C může být třeba náplní plyn.Poškozené se projeví¨hlukem a vibraceni uvnitř auta.Je ještě jeden silenblok vzadu u převodvky,ten je nejlevnější a bez náplně.No drahý to je asi i výrobně a je to díl na lepší auto.Přeji hezké svezení | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | No to by bylo ještě dobrý , ale mě od každýho vedou trubičky kamsi, tak že to musí být něčím řízený a kvůli nějakýmu účelu. V EPC mi to píše, že to jsou podtlakový trubičky. Nevím já bych to asi spíš foukal. !!(a) Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
dedaomega |
| ||
Host | No to tedy bude muset radit někdo povolanější,podtlak na autě se určitě nachází,no zkrátka nové si žádá novoty.Měj se fajn | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Je tam něco takovýho. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | Toto uložení (hydraulika + vzduch) se údajně používá v Omegách u některých motorů, 2.5 DTI patří mezi ně. Předpokládám, že ty hadičky mají v průměru cca 2-3 mm a jsou vyvedeny někam do sání (zřejmě tam bude zařazen i nějaký ventil). Domnívám se, že to funguje tak, že když se přidá plyn, tak vznikne podtlak a přes ty hadičky je z tohoto uložení motoru odsán vzduch = uložení by mělo být "tvrdší". Přesnou funkci tohoto systému však neznám (nicméně mohu zjistit). Jak píše Dedaomega, ostatní motorizace Omegy mají uložení pouze s hydraulikou. Když je toto uložení poškozené, tak je to prý dost znát. A drahý je to proto, že máme luxusní auta! _; Napiš, kolik si za to řekli. Jarda Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
dedaomega |
| ||
Host | Je to různé,v Polsku se dá pořídit za 3000,u nás od 3800 do 5000,podle výrobce.Je to za oba dva.Levý je drašší asi o 600 až 1000 Kč.To pro Jardu | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Tak už je to tady. Komentář myslím není třeba. ?:!: Jerry Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Příští týden ještě zadní tlumiče. (ner! Jerry [ Upraveno Wednesday 03 September 2008 - 16:16:53 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no stary OA to mely jen na obycejnych gumach, ale i to se muze prodrazit. U 2,4i se mi to utrhlo a za jeden gumovy spalek chteli 4litry, podarilo se mi to sehnat za polovic, ale i tak. Dualram jsem zase koupil se znicenou gumou mezi nosnikem a prevodovkou. Jednak jsme zavadu hodne dlouho nemohli najit (pri urcitych tockach hodne velky rachot) a jednak jsem sel do kolen, kdyz si u opla za ten kousek gumy rekli 17 000. Nastesti byl na vrakale trilitr a bazarnik cenu kousku gumy neznal a nechal mi ji za petikilo:-) | ||
| |||