• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor :: Re: CUKÁ A PŘI PŘIDÁNÍ SE DUSÍ
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
tomino
Odeslal: Thursday 26 April 2007 - 00:20:58
Ahoj prosím o radu co může dělat cukání během jízdy a když sešlápnu plyn tak trvá než za ním jde a spíš se dusí než aby vyrazila ( jde o OB X25XE 2,5V6. Svíčky a kabely jsem měnil krokáč čistil a váhu vzduchu kontroloval a je OK. Nebo pokud někdo máte kontakt na slušnou a levnou diagnostiku tak o něj moc prosím jsem z Prahy Email _;
Poslední odpovědi
TOMdesign
Odeslal: Friday 05 September 2008 - 15:42:45

Třeba v Elitu: 0 221 503 010 - 2 963,10 CZK
Odkaz
Daniel Barnet
Odeslal: Thursday 04 September 2008 - 16:30:05

Kde jste koupili tu zapalovací cívku (novou okolo 3500) ??

Děkuji
KopA
Odeslal: Wednesday 23 May 2007 - 19:26:20

tomino napsal ...

Tak jsem byl dneska na diagnostice a NIC ( nic to neukázalo...


K tomu bych jen doplnil ze sem ted cet ze aby se chybovy kod ulozil musi kontrolka svitit aspon 30 sekund jinak to ECU veme jen jako nahodny vypadek a chybovy kod neulozi.

Taky zajimava informace kterou asi malokdo vi.

Muzu to jen potvrdit taky jsem to zazil - bliklo, hned jsem chcipnul motor, natocil, jel dal vpohode (nic nesvitilo) a potom na diagnostice nenasli zadny chyby __;
meloche
Odeslal: Wednesday 23 May 2007 - 14:53:31

Ješte prosim o kontakt kde bych mohl sehnat vahu vzduchu na 2,5V6 číslo Bosch 0280217519,nebo 0280217503 za rozumnej peniz v Oplu chcou kolem 11000 s dani. A pak jeste ten zapalovaci modul 6 vývodu.Predem dik.
Tomin
Odeslal: Wednesday 23 May 2007 - 13:07:55

To brenky :
no podle vrgrady se to muze stat jenom na V6, ale jinak ti kazdej rekne ze i 4V muzes mit problem se zapalovanim. ?lola
vrgadaa
Odeslal: Wednesday 23 May 2007 - 07:19:11

loni jsem resil u OB neco podobneho a bacha na to, mezi roky 96 a 97 probehla inovace, takz zapalovaci modul je umisten jinde a kabely maji jinou delku. U novjesi omegy je to o neco pristupnejsi, u starsi (tu mam ja to chvil vypadalo, ze vyriznu flexkou diru z kabiny, abych se k tomu kramu dostal.
brenky
Odeslal: Wednesday 23 May 2007 - 06:31:19

a je mozne ze se tyto nebo podobne symptomy objevuji i u 2.0 (4valec)
dusi se mi to a nereaguje na plyn tak jak by mel.
dik za rady...
meloche
Odeslal: Monday 21 May 2007 - 14:57:32

Díky za rady a názory .A chtel bych se zeptat kde se dá sehnat zapalovaci modul na 2,5 ku a za kolik protoze na vraku chcou za neho 6000kc. to se mi zda prehnane. a zaruka nikde. Diky za odpovedi.
vrgadaa
Odeslal: Sunday 20 May 2007 - 23:40:44

no proste motor v6, co dodat:-)

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0380 sec,0.0135 z toho dotazů.