• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kdo poradí - Porovnání Diesel motorů u VC
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PN
Thursday 30 June 2005 - 19:10:49 Citovat
Host
Mám VA a byl jsem s ní naprosto spokojen. proto pokukuji po VC. Dokáľe mi někdo kvalifikovaně říci, jak je to s diesly? Zápasím s protiklady - 1.9TDCi by měl být dokonalejąí, ale taky sloľitějąí a tím pádem poruchovějąí. 2,2TDi je starąí a mohl by mít vychytané chyby. Co o tom soudíte. Nechci uąetřit půl litru spotřeby a pak kaľdých 50tkm vráľet do motoru ąílené peníze. Preferuji spolehlivost, taky proto, ľe hodlámkoupit předváděcí nebo jetý vůz. Uvítám jakýkoli názor, zkuąenost.
Vřelé díky Petr
Yper
Friday 01 July 2005 - 08:26:11 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Přečti si "vlákno" koupě Vectry 2,0D.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 01 July 2005 - 09:03:22 Citovat
Host
No tady je trochu jinej příběh, jde o VeCe a pokud bych měl volit, přikláněl bych se k logické úvaze PN, ale vąe můľe být naopak, chce to fakt názor člověka, kterej je momentálně in a zná motory co dávaj do VeCe. To ľe 2.2 TDi dávali do předchozích modelů třeba Zafiry nic neznamená, stačí malá úpravička či vylepąení pro VeCe a vąe můľe být ąpatně.
Yper
Friday 01 July 2005 - 09:27:18 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já na to odkazoval hlavně pro to, aby voděl přibliľné srovnání a výhody či nevýhody mězi benzínem a dieselem.
Pokud bych měj brát jiného diesela neľ italský JTD nebo francouzký HDi, tak do toho nejdu a i kdyby to mělo být od VW-Audi-BMW-Mercedes. Vąechny diesel motory od kohokoliv jsou proti těm dvěma ąmejdy.
Prostě dnes bych ąel jako majitel dieselu hlavně do benzínu!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 01 July 2005 - 09:40:10 Citovat
Host
Nazval bych to "Yperovo procitnutí"
pr»ka
Friday 01 July 2005 - 09:41:28 Citovat
Host
Yper,co blbneą prosím tě,ty takovéj zastánce briketotvorů..oni tě v tom Méjtě úplně zblbli a je po srandě a ským se teď budu hádat ...myslím ľe jeątě Foprd deď má nový diesel, který je snad nejlepąí co je ,ale nevím diesly mě netáhnou,jak tam není plno drátů a vůle na pístu 0,7 tak mě to nebere
Arnie
Friday 01 July 2005 - 09:48:02 Citovat
Host
Dle techniku je na tom 2.2 DTI lepe se spolehlivosti nez ty novy 1.9. Proste bezudrzbovej motor... Nicmene je pry pomerne obvykle padani nafty. Spotreba samozrejme o krapet vyssi nez 1.9 CDTI. CDTI je take mene hlucnej (CR). Na druhou stranu je 2.2 DTI navzdory papirovym predpokladum krapet zivejsi nez ten CDTI 150PS (v cemz jsem za jedeno i s autorizovanym prodejcem)a navic ma plynulejsi zatah.
Yper
Friday 01 July 2005 - 13:52:02 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Protoľe je tam turbo s naklápěnými statorovými lopatkami na výfukovou turbínu, takľe i za malých otáček motoru jsou spaliny pod ideálním úhlem na turbínu, která jde lépe do tahu. V tom je ten hlavní fígl.
2 Riwi a Pr»ka: aby nedoąlo k mejlce - jsem s ním jakľ takľ spokojenej - nehoním ho - jsem starąí člověk a spotřeba je taky zatím O.K., ale prostě teď po srovnání cen paliv je ta výhoda oproti benzínům nulová!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
PN
Friday 01 July 2005 - 21:37:44 Citovat
Host
To Yper: Díky, uľ jsem to procházel. Zajímalo mne srovnání, jeątě se mrknu. Moje asi naivní představa je ta, ľe i kdyľ cena benzínu a nafty je stejná, má diesel menąí spotřebu. Navíc má diesel lepąí rozloľení momentu. Teď mám diesel VA a jsem spokojen (aľ na výkon). Spotřeba stejná jak ve městě tak na dálnici 5,5-6l. Uľ nezávodím, spíą preferuji komfort při 40tisících km ročně (ale občas nějaký koník navíc potěąí).
To Arnie: Ta ľivost asi bude pravda. Jeątě jsem neviděl někde GTS s 1,9. Vľdy je tam ta 2,2, ale to můľe být tím, ľe je to novinka. Opravdu je na tom ta 2,2DTi tak dobře se spolehlivostí?
Díky za názory Petr
klubo
Friday 01 July 2005 - 23:54:38 Citovat
Host
Ypere ale co já vím tak CDTI je fiat tzn. JTD ne?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1934 sec,0.1564 z toho dotazů.