Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kdo poradí - Porovnání Diesel motorů u VC |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Arnie |
| ||
Host | Ja s tou 2.2 najezdim 30tkm rocne a zatim sem nemel problem (ani v tech nejvetsich mrazech). Po pul roce mi akorat menili tesneni kolem vstriku kvuli padani nafty a jednou sem v prvnich 30tkm dolil 0.5l oleje. 2.2 je pro me jasnej favorit - ta CDTI me vubec nenadchla. Jedina vyhoda 1.9 je max. rychlost diky sestikvaltu a spotreba | ||
| |||
PN |
| ||
Host | To Arnie: Ze kterého roku máą tu 2,2 a a kolik má najeto? Je to VC nebo VB? Jak si to tady procházím, začínám pochybovat zda koupit ropáka. I kdyľ má menąí spotřebu, u benzínu bude asi levnějąí údrľba. Zase prý ropáci více vydrľí - viz ma zkuąenost s 1,7 - 250t a kromě rozvodu a těsnění pod hlavou vůbec nic (»uk,»uk,»uk). No a taky mi vyhovuje průběh momentu - to ľe nemusím pořád kvedlat pákou. Petr | ||
| |||
OMNi |
| ||
Host | to PN: co mas za tu 1.7 ve VeA - Isuzu nebo atmosferickyho Opla? | ||
| |||
PN |
| ||
Host | To OMNi: Opel 17DR Kat Petr | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | Ja jezdim Astrou G ze zacatku 2004 a mam najeto necelejch 60tkm. Sef prodejny se za tu 2.2DTI zarucoval - sam s timhle motorem najezdil hafo kilometru a ted po presedlani na 1.9 CDTI si tu 2.2 vychvaluje jeste vic. Projizdel jsem VC i Zafiru a nakonec jsem zvolil Astru v kombiku. Puvodne jsem chtel 2.2 benzin do VC.... Jenze je to proti DTI liny (a to i v otackach) a podstatne vic zere. Ja jezdim svizne a casto dlouhy streky takze mi jde o pruzny zrychleni... Pro me je jedina vyhoda benzinu lepsi top speed. Kdybych bral benzin do VC tak 2.0T a silnejsi. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Klubo: ..jo, myslím ľe je to JTD. Proběhlo to také někde tiskem, ľe tam u VéCé dávají teď tyhle motory. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
PN |
| ||
Host | To Arnie: Díky za zkušenosti. Jak to vypadá, tak se začnu poohlížet zase po 2,2 i když jsem si jednu chvíli říkal, že to risknu s 1,9. Taky jezdím poměrně dlouhé štreky, ale maximálka mě netankuje. Spíš zrychlení pro předjíždění - štreka Zlín-Hradec přes Olomouc je "zážitek" pokud je málo výkonu na zrychlení. Ty náklaďáky jsou děsné. To Arnie: Asi budu vypadat hloupě, ale co je to JTD??? Petr | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | Zrychleni pri predjizdeni ma ta 2.2 fantasticky. Udrzi krok s vetsinou aut na silnici a dlouhy vlacky kamionu se daj predjizdet bez problemu. Jedina skoda je, ze si clovek na ten pocit zrychleni zvykne ... Kazdopadne doporucuju auto poradne projet - zachazeni s predvadecimi vozy je casto otresne a maloktery majitel dodrzuje zasady zabehu noveho vozu. | ||
| |||
PN |
| ||
Host | To Arnie: Jsem si vědom toho, že předváděcí vůz pracuje asi v těch nejhorších podmínkách - krátké jízdy, kdy se snaží ukázat co to umí. Na druhou stranu se bojím kupovat auto z bazaru - největší strach mám z kradených vozů. Nedělám v oboru a nechal bych se asi napálit. Díky Petr | ||
| |||
Václav |
| ||
Host | PN napsal ... 2PN: JTD je vysokotlaký turbodiesel (přes 1000 Barů)To Arnie: Asi budu vypadat hloupě, ale co je to JTD??? Petr | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |