• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kdo poradí - Porovnání Diesel motorů u VC
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PN
Friday 19 August 2005 - 22:55:02 Citovat
Host
Zapomel jsem se identifikovat - to jsem byl ja. Petr
Armie
Friday 19 August 2005 - 23:15:08 Citovat
Host
Tak gratuluju ke koupi. Konecne dalsi clovek na tehle strankach co jezdi s timhle motorem. Sem rad ze je nakonec spokojenost s vykonem. S manualem na VeCe ale bohuzel nepomuzu...
PN
Saturday 20 August 2005 - 14:43:29 Citovat
Host
To Arnie: Nevim proc lidi ty diesly nemaji radi. Mne vyhovuje mnohem vice nez benzin - kroutici moment jde pekne odspodu. Doufam ze za rok nebudu mluvit jinak. Tak jsem to se znamym, ktery je zastance benzinu, projizdel a a byl udiven, jak dobre to chodi
Vzhledem k francouzske dokumentaci - tady je rozvodak retez? Co krome vymeny oleje bys doporucil. Jinak je od toho srvisni knizka a nejsem z ni moc moudry. Na prvni strane uzivatelskeho manualu je vymena oleje u dieselu po 50000km ale v servisni knizce jsou intervaly po 30000km. Prvni vymena byla pri 37000km, ted to ma 62000. Na co si dat bacha u tohoto motoru - meli jsme to na zvedaku a nikde ani kapka oleje, jen kapala voda z klimy. Olej je na max hranici, trochu cerny (u me VA 1.7D byva po 2000km cernejsu). Pri zapnuti klicku se rozsviti na tablu symbol klice a olejnicky ve zlute barve, ale zhasne po nastartovani (mazani?) Stejne tak kontrolka mazani v cervene barve. Jinak pri jizde nic nesviti. Vcera jsem zkousel pri jizde zapinat ASR, ale nesel. Kdyz stojim, tak se kontrolka rozsviti - neni to nahodou vypinani?
Vesela prihoda z nataceni - kdyz jsem odjizdel z bazaru, tak jsem jel natankovat, abych nejezdil na vypary a pak na benzince 10min. hledal, jak se otvira nadrz. Nakonec se to za vseobecneho veseli prihlizejicich podarilo, ale nevim jak, protoze jsem delal vice veci najednou. Je to klickem na dalkovem spolu s kufrem?
Jeste jeden dotaz - je mozne, ze to nema pocitac? Na stredovem panelu se pomoci ovladani na volantu dostanu do nastavovani hodin, jazyka, klimy, ventilace a jinych serepaticek, ale nejsem schopen zobrazit stav nadrze dojezd a pod.
Diky Petr
Vodník
Saturday 20 August 2005 - 17:12:58 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Blahopřeji, PN, a ať ti běhá. Já svůj první diesel v životě kupoval letos zjara (Omegu 2,5TD) a je príma a moc mě to baví, tak se taky BAF!
Arnie
Saturday 20 August 2005 - 21:00:58 Citovat
Host
Ja se ve VeCe moc nevyznam, takze s pocitacem a nadrzi nemuzu pomoct (BTW neco podobnyho se mi stalo s Cliem _s103 ). Olej bych menil po tech 30tkm nebo po roce. Do cerna olej mivam taky. Pri prvnich 30tkm jsem dolil 1/2litru, ted zatim olej nezere vubec. Jinak je tam skutecne rozvodovej retez, takze odpada odrzba a vymena. Jediny na co jsem byl upozornenej je nehonit studenej motor a nevypinat motor hned pokud byl hodne zatezovanej (typickej pripad tankovani na dalnici po dlouhodobe rychle jizde). Jo a taky nevyjizdet nadrz do konce - kdyz se zavzdusni cerpadlo tak je to na odtah...
Henry
Saturday 20 August 2005 - 21:50:46 Citovat
Host
to PN: Ja som takto zhanat manual k Zafire, napokon som sa obratil na Opel dovozcu pre SR a ten mi ho predal novy za znesitelnu cenu 300 Sk.
klubo
Sunday 21 August 2005 - 11:40:30 Citovat
Host
2PN: jestli cheš udělat něco dobrýho pro svoje auto tak měň olej 1x za 15tis km...
PN
Sunday 21 August 2005 - 19:34:21 Citovat
Host
2 Klubo: Taky jsem si rikal, ze tech 30tisic je hodne. Asi ho budu menit casteji.
Zitra az nafasuji znacky, tak skocim do Opelu pozeptat se na par veci. Radsi bych tam nejzdil - mam s nema spatne zkusenosti s mou starickou VA.
Cetl jsem ze nejak spatne dopadl sraz. Doufam, ze priste se tam objevim taky.
Zatim vsem diky Petr
PN
Sunday 04 September 2005 - 11:24:17 Citovat
Host
VC-GTS 2.2DTi - tak prvni vyjeta nadrz - spotreba 5,72l, ujeto 800km, zadne setreni - prumer na trase Zlin-Pardubice 80km/h, zpet v noci prumer 98km/h. Mohelnicak za 5 120 bez problemu bylo mozno zrychlovat. Zbytek jezdeni mesto. Na dalnici jsem 2x testnul zda to opravdu jede tech 210 a ono jo. Pocit jak ve skodovce pri 70km/h.
Y22DTR = nadseni. Vrele doporucuji. Doufam ze bude spolehlivy aspon jak stara 1.7D.
Petr
Lib
Sunday 04 September 2005 - 12:25:21 Citovat
Host
mohelnicak za 5 120 jit musi, pac to zvlada i atmosfericka X20XEV Ale na mohelnicaku si davej majzla kamarade, zvlaste pri jizde nahoru ... to ti radim moc dobre, s tim mam svou letosni nemilou zkusenost, ne kazdej kdo jede z vrchu povazuje tu dvojitou plnou caru za vyraznejsi prekazku

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1392 sec,0.1051 z toho dotazů.