• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kdo poradí - Porovnání Diesel motorů u VC
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
PN
Thursday 28 July 2005 - 23:57:17 Citovat
Host
Tak jsem se byl dneska podívat v bazaru na GTS. Po přečtení některých recenzí jsem měl strach jak to bude tvrdý podvozek, ale je to pohodlnější než VA sedan (čím to asi může být). Chtěl jsem i zaplatit zálohu, ale ovládl jsem se (počáteční nadšení bylo obrovské). Při studiu kopie velkého TP jsem zjistil, že je tam nějak velká spotřeba. Když jsem teďka prolistoval tech. specifikace Vecter, zjistil jsem, že údaj o spotřebě je shodný s údajem pro automat, ale tady je manual. Může to svědčit o tom, že s autem je něco v nepořádku? Je to dovoz z Francie, vypadá solidně, normální škrábance. Podezřelé je, že má funglovky pneu, najeto 60t a stojí stejně jak GTS s 90t a ojetými pneu v tomtéž bazaru. Výbava stejná, stáří taky. jak probíhá vystavení nového TP dovezeného auta? Nedošlo jen k překlepu - otočili stránku a omylem opsali data z automatu?
Díky za reakci Petr
Arnie
Friday 29 July 2005 - 10:16:49 Citovat
Host
Spotreba uvadena v TP nema se skutecnou spotrebou vozu nic spolecneho - je to s nejvetsi pravdepodobnosti preklep. Nizsi cena se da vysvetlit dovozem z F (pokud je ta druha GTS koupena v CZ). Btw jaky ma tedy motor? A jak to jelo?
PN
Friday 29 July 2005 - 11:02:16 Citovat
Host
To Arnie: Z technicaku i z veskerych oznaceni to ma 2,2DTi 16V. Podle technicaku typ motoru Y22DTR. Je to velmi pohodlne auto i na to, ze to ma mit sportovni podvozek. Trochu jsem vsak byl sklaman vykonem. Na trojku to akcelerovalo pomerne mirne. Ocekaval jsem vetsi rozdil proti staricke 1,7D. kterou mam. Mozna to ale bylo tim, ze trojka je do vyzsich rychlosti. Presto jsem tam mel kolem 2000-2500ot/min. Nepripadalo mi to moc jako sportak, spise jako vuz na dlouhe trate. Nemuselo se prilis radit (jel jsem jen kousek). Na blinkry ktere porad hani se zvyka v pohode. Klima je výkonna (venku podle teplomeru bylo 37). Spojka mela trochu strmy nabeh, ale asi zareagoval ASR, protože to nehrablo. Dojem vyborny az na vykon motoru. Mozna jsem k tomu pristupoval moc opatrne, chtelo by to lip zkusit.
Porad me mate ta spotreba, protoze na tuto bych asi nepristoupil - najedu kolem 40t rocne a je to pekny peniz navic. Je rozdil mezi 2,2DTi a 2,2DTi 16V ? Pritom v oficialnich nabidkach na Sedan a GTS se vzdy objevuje pouze 2,2DTi 16V.
Ohledne ceny - vsechny auta byla dovezena z F. Podle prodejce je to leasingovka, ktera se po 2 letech aut zbavuje. Co se tyka puvodu vozu, jsou ochotni do smlouvy dat zaruky na nekriminalni puvod. Cenu zduvodnili tim, ze dovozce chce mit na vsech vozech stejnou cenu - byli tam 4ks GTS. Diky za odpoved Petr
Arnie
Friday 29 July 2005 - 12:11:32 Citovat
Host
2,2 DTI a 2,2 DTI 16v je to samy... Mirna akcelerace za 3 pri 2000 je pro me dost zarazejici. Pro kontrolu spravneho vykonu motoru doporucuju zkusit test 80-120 na 4. Moje astra caravan zvlada 80-120 pod 7,5s. GTSko je ale krapet tezsi - mela by to zvladnout cca za 8-8,2s. 2,2 trochu klame tim, ze pomalejs narusta plnici tlak turba pri prudkem seslapnuti plynu - nikdy se neprojevi podobnej kopanec jako u TDI-PD, takze se zda linejsi nez jine TD motory pri stejnych vykonech co se tyce pruzneho zrychleni.
klubo
Friday 29 July 2005 - 12:55:14 Citovat
Host
ja mam dovoz francie, sice astru ale už bych francouze nechtěl!!! oproti dovozu z němec je francouz míň nadimenzovanej, viz rozměry kotoučů u verze pro francii a německo....možná že u vectry rozdíly nejsou ale stejně platí: když dovoz tak jedině německo!
Arnie
Friday 29 July 2005 - 13:16:05 Citovat
Host
Je fakt ze frantici jezdej vetsinou klobouka - to muze dost degradovat vykon motoru. Navic me napada ze ty spatny vykony mohly bejt zpusobeny i tim ze nebyla dosazena provozni teplota (i v tomhle vedru to chvili trva). Nedochazi pak k tak efektivnimu spalovani a na vykonu je to znat...
Anonymní
Friday 29 July 2005 - 16:07:37 Citovat
Host
2 PN - nejde srovnávat VeA a VeCe .... ten subjektivní rozdíl je tam proto, že VeA je mnohem lehčí, navíc tohle má jinak poskládanou převodovku .... a zásadní chyba je myslet si že GTS je sportovní Vectra .... je to klasickej hatchback jen má pozměněnej design .... to že má sníženej podvozek je spíš kosmetická úprava ..... ale k tvojemu problému - já osobně bych volil spíš to CDTi - už jen kvůli tomu, že to je modernější motor .... a narazit na špek můžeš i s tim staršim ..... řekl bych že (a to nejen u Opla) je to kus od kusu .... vyloženě spolehlivej motor u auta nečekej nikdy .... uvědom si, že snaha výrobců neni udělat auto který v pohodě vydrží 15 let .... z čeho by pak dejchali ..... (to že v ČR je praxe jiná je náš národní problém - finance) ..... sem se zas rozepsal ....

BAD
Anonymní
Friday 29 July 2005 - 17:31:07 Citovat
Host
Vsechny vectry C se vyrabi v nemecku a nemeli by se lisit. Mam ji ze Spanelska a je uplne v pohode. (1.8 16V 122 ph)
PN
Friday 29 July 2005 - 17:39:41 Citovat
Host
TO Arnie: Ohledne zrychleni - je to mozna subjektivni dojem. Mozna jsem cekal okamzite kopnuti pri seslapnuti plynu, ktere je degradovano pomalym najzdem turba.
Kloboukove jezdeni znam, Nevim jak to je, pokud se tak jezdi porad od zacatku, ale sedel jsem v kloboukovych autech a stacilo je poradne (tak 500-700km] protahnout a motor se ozivil. Mozna ne tak, jak by mel, ale bylo to prijatelne. Osobne mam zkusenost i s tou 1.7, ze kdyz se delsi dobu jezdi opatrne, pak stoji za houby a rapidne se zlepsi kdyz se prozene.
To Anonym: Hodne jsem uvazoval o CDTi. Na vahach stoji na jedne strane to, ze je to modernejsi motor, na druhe ze je slozitejsi, mene vychytany a nejsou s nim takove zkusenosti jak s 2.2DTi a tim padem je statisticky poruchovejsi. Idealni je to co mam v VA-1,7 . Uz aby zacali delat elektry (ale prave, ne neco jako Prius). Tam se prakticky nema co pokazit.
Co se tyka auta z Nemec - u nas se nesezene a na webech co jsem nasel v D jsem nenasel nic za rozumnou cenu. Solidni vectry tam zacinaly kolem 17kEuro
Zatim diky za rady
Anonymní
Friday 19 August 2005 - 22:53:30 Citovat
Host
Zdravim vsechny: Tak po delsim case jsem presel od slov k cinum a tu Vectru koupil - GTS 2,2DTi do provozu 11/2003, 62000Km. Trochu víc poškrábaný zadek, jak tam někdo něco rval do kufru. Předchozí příspěvky odvolávám - jede to velmi dobře, když se na to šlápne tak to akceleruje velmi pekne, brzdy jsou vyborne, sedi perfektne. K dokonale spokojenosti mi schazi pouze cesky manual (popripade anglicky) a nejaka ta sudicka pro bezproblemovy provoz. Nevi nekdo, kde by se dal stahnout popripade koupit tento manual. Budu vsem velmi vdecny. To same plati i o original radiu 0205 - staci takove oznaceni? vic jsem zatim nevyhrabal
Diky a pekny den preje Petr

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2341 sec,0.1988 z toho dotazů.