Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
X30XE místo X25XE |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
David |
| ||
Host | Ahoj. mám v plánu vyměnit ve svojí Vectře B motor X25XE za X30XE z Omegy. Sháním veškeré informace k tomu potřebné, co zůstává ze kterého motoru, co se musí kam přendat, co kam pasuje, jak je to se vstřiky, s jednotkou, s váhou vzduchu, s hlavou, převodovkou, sáním atd... Za všechny rady budu velice vděčný. Čím víc info tím lépe. Díky moc. | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Je to jednoduché -použiješ z X30XE blok a obě hlavy a vše ostatní (sání,výfuk,vanu atd)musíš přendat z X25XE. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Přesně tak... _; použiješ holý motor a ostatní z VB... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
David |
| ||
Host | A co jednotka? S tou co? Ta ten 3.0 nakrmí? A je tam něco na co bych si měl dát pozor? Co bych měl při té výměně udělat předělat repasovat nebo tak? Abych to nemusel vyndavat znovu Viděl sem na několika videích že tam nechávaj sání z Omegy a jenom ho poupraví. Nevíte proč? Díky moc | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jednotka se prizpusobi, mozna je i uplne stejna. Kazdopadne jsem to ruzne prohazoval a rozdil jsem nepoznal. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Sání z Omegy bych tam nenechával, všechny díly bych použil z VB, jak píšou kologové výš, sám jsem taky dával X30XE do VB a jednotku jsem nechal z 2.5, naprosto bez problémů. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Když už to budeš mít rozebrané tak vše přetěsnit dát nové simeringy a samozřejmě rozvody a pumpu.řj se přispůsobý a nebude žádný problém. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Hujer |
| ||
Host | Ještě bych zrušil trubičku k EGR a ten zaslepil, pokud to už nemáš. Zkontroluj si zadní parohy, jestli už nejsou kolem nátrubku k EGRu už načnuté. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ale EGR zrovna u tohoto motoru problemy nedela, ja to nechavam fungovat, i tak ten trilitr produkuje dost emisi... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
David |
| ||
Host | Díky moc. EGR už mám zaslepený. Svody si zkontroluji, chci je omotávat thermopáskou, určitě chci přetěsnit hlavu atd... Sání teda nechám původní a jednotku také, přemýšlel sem jestli by do ní nešel nahrát chip z 3.0 ale to můžu udělat kdykoliv. Díky za rady | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |