Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
X30XE místo X25XE |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ta jednotka se prizpusobi, jinak to ma jeste klasicke pameti EPROM takze leda vyndat a nekde preprogramovat. Ale ta jednotka je velmi prizpusobiva, jak jsem zjistil pro serizovani LPG (zvykne si i na odchylky -50/+100%), pokud fungujou lambdy tak se zadaptuje a bude to fungovat OK. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Bazz |
| ||
Host | Zdravičko, mam otazečku, dal sem motor 3,0 z omačky do vectry, vše z VB motoru na ten mv6 . ted ta otazka, motor nastaruji jede na volnoběh paradně, ale když se rychle přidá plyn střeli to do vahy a dusise to jako kdyby se tomu nechtělo roztočit. ale při jizdě když přidám jede to jako by na 5 valu ,když mirně uberu tak se to rozjede jak raketa. prostě nesmym dát vic plynu jak pulku! předtím ten motor v omáčce jel normalně. a vectra taky dokud se neutrhl ventil. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | lesak napsal ... Je to jednoduché -použiješ z X30XE blok a obě hlavy a vše ostatní (sání,výfuk,vanu atd)musíš přendat z X25XE. Jen technická co se týče toho sání - jaký jste kdo použil vstřikovače? Z 2.5 nebo 3.0 pokud teda nejsou u obou motorů stejný. Neříkám že to nějak souvisí s posledním dotazem ale i to není vyloučeno. [ Upraveno Thursday 02 August 2012 - 20:23:02 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Bazz |
| ||
Host | tak vstřiky tam byly puvodně z 2,5 ale ty sem zkoušel byly divny, tak sem tam dal z 3,0 a trošku se to zlepšilo, dva totiž moc nerozprašovaly ale střikaly proud. jinak vstřiky sou stejny! i z 2,0 ,1,6 atd. myslim že to bude dělat váha vzduchu, zitra tam dam moju z omegy a uvidim! | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Bazz napsal ... ... jinak vstřiky sou stejny! i z 2,0 ,1,6 atd. Bazz to je právě omyl. Jedná se předpokládám o vstřikovače BOSCH model EV1 ty jsou designově jasně stejný pro asi tak 200 modelů aut různých značek to je daný výkresem. Rozdíl je ovšem v jejich parametrech (hlavně odpor, průtok a to jak stříkaj) to jaký budou použitý se počítá podle výkonu motoru. Že to rozprašovalo jinak nemusí znamenat špatně je více variant. Jestli teda měli na sobě stejný čísla tak jsou stejný i parametrama ale jestli se to lišilo tak si buď jistej že stejný nebyli - pouze vzhledově. Proto můj předchozí dotaz spíše na Lešáka a Toma. [ Upraveno Thursday 02 August 2012 - 20:51:00 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Bazz |
| ||
Host | ony 4 střikaly dobře a dva jinak proto sem tam dal všechny stejny funkčně stejny z toho 3,0 tak sem zoho celej divnej | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Podle popisu by to mohl být váhou vzduchu. Zkus ji úplně odpojit a auto projet, jestli bude na plný plyn zrychlovat ok. Mám zkušenost, že když je váha špatná, tak auto jede bez ní nesrovnetelně líp když se odpojí, jen bude svítit kontrolka motoru. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | KopA -vstřiky jdou zaměnit ale vždy musíš dát stejnou barvu (zřejmě se liší parametrama které přesně nevím)Podle té barvy je zle poznat nejjednodušeji a nemusí se luštit podle čísel.Zkoušel jsem různé barvy a nepoznal jsem to na výkonu.Jinak odpověd na původní otázku-ano můžeš nechat vstřiky z 2,5 pojede to normálně i výkonově,stačí dodávat dost paliva i na 3,0V6. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Bazz |
| ||
Host | tak je to tou váhou, dal sem tam druhou a jede to bez problemu, vyzkoušet to bez ni nejde pre majitel nema v autě benzin, těžko se pak něco zkouší. jinak stou druhou váhou to jelo moc pěkně! diky za odpovědi | ||
| |||
Zdeněk |
| ||
Host | Zdarec opláci,mám takovej problém.Koupil jsem vectru b 2.0 100kw a přemýšlím o E-85.Nevím ale jak se dostat ke vstřikovačům a sundat z nich ty konektory ev1. Můžete mě někdo poradit,jak na to,popřípadě dodat i obrázek? Děkuji můj e-mail: Email | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |