Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
1.8 16V cuká s připojenou lambdou |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lhex |
| ||
Host | obecne mj. i pro X18XE | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak to je ale odporova lambda, ze = vsechno jinak. Tim padem bude na jednom dratu zhruba tech 5V a na druhem se bude merit - tam by to napeti melo kolisat dle grafu. Ktery je ktery by se dalo nejlip asi poznat pri nebezicim motoru, kdy by na jednom dratu melo byt tech 5V a na druhym malo V Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | jeste z etechu pro jednotku simtec 56 a 56.5: odpor lambdy má klesat s klesajícím obsahem kyslíku, jsou to B a D (piny na ECU 36 a 10) A a C je vyhřívání (pin 48 a + z hlavniho rele) | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Lhex napsal ... jeste z etechu pro jednotku simtec 56 a 56.5: odpor lambdy má klesat s klesajícím obsahem kyslíku, jsou to B a D (piny na ECU 36 a 10) A a C je vyhřívání (pin 48 a + z hlavniho rele) Jo ma taky etech,tohle vím,jen jak psal Jarda,na jednom(dejme tomu na ma byt do tech 5V a na druhem(tedy D)malo voltu,při nebezicim motoru,potom tedy meřím bud blbe,nebo blbym meřakem ale mam i na B i na D pořad(teda meřil sem jen při bezícím) 4,6V | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš.. jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru.. | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Lhex napsal ... IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš.. jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru.. Proste jak na vyvodu B tak i na vyvodu C nameřím oproti kostře stejne napetí,neco kolem 4,6 tak předpokladam ze jeden z vyvodu je napajení z ECU a na druhem by uz mnelo neco lítat vzhledem na funkci LS | ||
| |||
Re-volt |
| ||
Host | Re-volt napsal ... Lhex napsal ... IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš.. jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru.. Proste jak na vyvodu B tak i na vyvodu C nameřím oproti kostře stejne napetí,neco kolem 4,6 tak předpokladam ze jeden z vyvodu je napajení z ECU a na druhem by uz mnelo neco lítat vzhledem na funkci LS Pardon mnelo to byt:Jak na vyvodu B tak i na vyvodu D,nee C. | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Re-volt odkud jsi? možná jsem to přehlídl.. Nejjednodušší to máš napojit na diagnostiku a v live datech vidíš napětí jaké jde z lambdy a ani nepotřebuješ osciloskop či voltmetr.. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Insan!ty napsal ... Re-volt odkud jsi? možná jsem to přehlídl.. Nejjednodušší to máš napojit na diagnostiku a v live datech vidíš napětí jaké jde z lambdy a ani nepotřebuješ osciloskop či voltmetr.. To ted bohužel nemám možnost,te diag.Budu mit ted origos lambdu,tak ju tam zkusím lupnout,snad uz zítra.Jinak jsem ze Zlína. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Lhex napsal ... IMHO jestli to napětí kolísá po sekundách tak tam voltmetrem nic zajímavýho nezměříš.. Zjistis jestli lambda pendluje a tedy jestli funguje nebo jestli je na konstantim napeti. To celkem staci. Nezjistis jeji vitalitu = rychlost prechodu, na to jedine oscik. Vcera jsem resil jednoho forda kde byla lambda po smrti a tam se projevovala tak, ze vetsinu casu byla v jedne poloze a jen pri pridani presla do druhe, ale jen o malou zmenu napeti. (Ale byla to normal, ne titaniova). Lhex napsal ... jde taky o rychlost reakce čidla (to platí obecně) - když čidlo reaguje o vteřinu pozdějc než má, samo je to dostatečný vysvětlení pro cukání motoru.. To bych tak horky nevidel. Mam live diagnostiku na Forda Escorta i s oscikem a ten motor jede nekdy cele sekundy (po prechodu z jednoho rezimu do jineho) mimo lambdu 1.0 a bezi naprosto v pohode. Za sekundu jednotka neujede se smesi tak mimo, aby to zpusobilo nezapaleni smesi. Pro zajemce muzu poslat nejake prubehy z osciku. Navic ma jednotka vestavene "dorazy" pro zmeny bohatosti smesy a ty jsou od vyrobce nastavene na "hodne bohate/chude, ale jeste ne tak aby to apriori zpusobovalo nezapaly". [ Upraveno Thursday 28 May 2009 - 10:53:34 ] | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |