• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jak startujete 2.2 DTI?
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
freez
Friday 12 September 2008 - 12:18:03 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Yper napsal ...



Jinak si myslím, že baterie je tak na dobu okolo



..... to bude mít Ypere jako ještě pokračování ? Ty ses nám dal na psaní seriálů jo !!(a) !!(a) čekám na jak tedy dlouho vydrží a nic už chybí snad jen "to be continued"

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
mates
Friday 12 September 2008 - 12:23:45 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Freez:
Jesli si to napřed píše ve wordu, tak to bylo asi na víc stránek...a on jen skopíroval tu jednu Ale bojím se, co nás ještě čeká __;

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
freez
Friday 12 September 2008 - 12:40:57 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
mates napsal ...

Freez:
Jesli si to napřed píše ve wordu, tak to bylo asi na víc stránek...a on jen skopíroval tu jednu Ale bojím se, co nás ještě čeká __;


A nebo se při dopisování toho textu ozvalo takové cvaknutí a pak už Yper jenom koukal kde to je a co to vlastně chtěl !!(a) ,ale protože věcí které ho mohli při psaní tohoto příspěvku postihnout přibývá tak uvidíme co nás ještě čeká

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Yper
Friday 12 September 2008 - 13:13:44 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
...4-5ti let! !!(a) (chybička se vloudila )
Pak výrazně klesá její kapacita. Ale záleží i na tom, zda jezdíte krátké trasy nebo dlouhé a zda proud odebraný startem se tak zase dobije či nikoliv.
Navíc neustále rozsvícené světla ...., instalované subwofery a jánevímcoještě?
Každopádně před zimou to chce baterii zkontrolovat, vyjmout a dobít a po celou zimu aby byla neustále na co nejvyšší kapacitě.

2 Mates a Freez: ..co se nám montujete do vlákna!
Nikdo není zvědav na to, jak startují nějaké smradlavky prdlavky! !!(a)


[ Upraveno Friday 12 September 2008 - 13:14:42 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
csala j.
Tuesday 16 September 2008 - 13:53:33 Citovat
Host
Tak nove poznatky zo vcerajska:
Auto po jazde zohriate na prevadzkovu teplotu a po styroch hodinach statia dolu cumakom a s plnou nadrzou velmi spatne startovalo. Vonkajsia teplota 10°C.
Rano to normalne startuje vzdy. Teply startuje taktiez normalne. Len takmer chladny ma problem so startom.
Ziadnu chybu to nehlasi.
Je vobec mozne na 2.2DTI vyblikat zavady, alebo len cez TECH2, AB-COM, a podobne?
Diky.
Martas
Tuesday 16 September 2008 - 14:07:49 Citovat
Host
Yper napsal ...

Nikdo není zvědav na to, jak startují nějaké smradlavky prdlavky! !!(a)


Jen nezakryvej ze ve skutecnosti se jedna zavist z toho ze na rozdil od "dymyvek" startuji _;

Ale kdyby nebylo dieselu tak by s pribyvajicim chladem nebylo co resit, tazke zas tak uplne bych je nezatracoval ...
Csala
Monday 29 September 2008 - 07:54:24 Citovat
Host
Tak vcera sa mi to stalo znova: auto po 3 km jazde stalo cca 3 hodiny (dokonca dolu cumakom a uplne plna nadrz) a potom uz neslo nastartovat. A zase vonkajsia teplota 10°C.
Chladny motor aj studeny motor startuje bez problemov pri akejkolvek vonkajsej teplote. Ale kombinacia takmer studeneho motora a 10°C vonkajsia teplota je kriticka
Yper
Monday 29 September 2008 - 09:31:19 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 Csala: ..až se Ti to stane znovu, tak ihned přestaň točit startérem a otevři přední kapotu. Sáhni pod plast a odpoj konektor na čidlu teploty.
Né ten jednopinový od čidla teploty pro budík palubky (na termostatu), ale ten nad ním. Měla by se Ti rozsvítit kontrolka žhavení. Pak hned nastartuj a napiš, jak to dopadlo. Pak čidlo připoj.

[ Upraveno Monday 29 September 2008 - 12:20:10 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Dreamer
Monday 29 September 2008 - 10:27:50 Citovat
Host
Takto to s tim odpojeným čidlem dělám taky, nastartuje to na brnknutí.
Csala
Sunday 26 October 2008 - 13:18:10 Citovat
Host
Yper napsal ...

2 Csala: ..až se Ti to stane znovu, tak ihned přestaň točit startérem a otevři přední kapotu. Sáhni pod plast a odpoj konektor na čidlu teploty.
Né ten jednopinový od čidla teploty pro budík palubky (na termostatu), ale ten nad ním. Měla by se Ti rozsvítit kontrolka žhavení. Pak hned nastartuj a napiš, jak to dopadlo. Pak čidlo připoj.

Tak vcera sa mi to stalo znova. Po dvojkilometrovej jazde auto odstavene na cca 1 hodinu a potom uz nechcelo nastartovat. Vonkajsia teplota 12°C. Odpojil som to cidlo teploty na motore a auto naskocilo !!(a)
Asi to budem musiet nejak zautomatizovat cez nejake male relatko. Do kabiny sa mi tlacitko na odpajanie cidla nejak bastlit nechce.
Diky.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1308 sec,0.0990 z toho dotazů.