Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jak startujete 2.2 DTI? |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Nafťák napsal ... Yper napsal ... ........ Dieselové motory mají kompresní poměr okolo 1.24 . Kdybys místo přebraného textu 15 let starého raději přemýšlel. Kompresní poměr 1:24? Tak nejsem odborník na naftové motory , ale kompresní poměr 1:24 mi nepřijde nic nenormálního , když může mít renault 1:21,5 a nebo škoda 1:19 proč by tohle mělo být špatně ? Je pravda že nové turbomotory mají kompresní poměr nižší cca kolem 1:17 / 1:16 ale pro představu dieslových motorů je těch 1:24 asi reálné, u turbodieslových by to bylo méně. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Áááá, virtuální mlátička se dostavila. Hele rypáku, už mne nebavíš! Možná že něco přebíráš ty a možná ti dělá problém, že určité znalosti a principy mohou být součástí dosaženého vzdělání u jiných. Pokud ti jde o tu tečku, tak tam patří dvojtečka - obyč.překlep, ale to asi každý pochopil z následující věty. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Yper: klííííd Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
csala j. |
| ||
Host | Yper napsal ... A už na to fakt kašlu, protože pokud čerpadlo dává palivo a pokud jsou kompresní tlaky v pořádku a funguje správně vstřikovač, tak není důvod, proč by nemohlo dojít k samovznícení paliva, protože to je založeno na fyzikálně-chemické vlastnosti samotného paliva - bodu samovznícení! A punktum! (ner! Yper, diky za vysvetlenie. ALE: aj pri novom motore moze nastat zavada, ktora sposobi nenastartovanie na sup - napriklad vadny snimac teploty, ktory nasledne sposobi nespravny predvstrek a nespravnu startovaciu davku paliva. Pri starsom motore s neznamou minulostou tu moze byt zhluk zavad + normalne opotrebenie komponentov, ktore sposobi rozne problemy so startom. Napriklad predsa nedam motor na vybrus, pripadne nekupim novy starter za x tisic korun, ked by stacilo napriklad zvacsit startovaciu davku Tot moj nazor | ||
| |||
šaman |
| ||
Host | to CSALA: jen tak na okraj. Podívej se jakou máš v autě baterii. Výrobce myslím doporučuje 12V85Ah a co je důležité 800A (EN)!! Baterie se 680A nemá ten správný "startovací" výkon. To CSALA j. : nechá se zvýšit startovací dávka na vstřiku až o 5%. Chce to pouze TECH2. [ Upraveno Tuesday 09 September 2008 - 15:33:29 ] | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | šaman napsal ... to CSALA: jen tak na okraj. Podívej se jakou máš v autě baterii. Výrobce myslím doporučuje 12V85Ah a co je důležité 800A (EN)!! Baterie se 680A nemá ten správný "startovací" výkon. To CSALA j. : nechá se zvýšit startovací dávka na vstřiku až o 5%. Chce to pouze TECH2. Diky, TECH2 nemam, ale asi sa budem muset po nom poobzerat. Bateria je 10 mesacna - ale asi len 74Ah - pozriem startovaci prud, este som to nepozeral, auto mam len tri mesiace. Ale v baterii to nevidim - pri jednom startovani som ju takmer vybil, tocila uz o poznanie pomalsie a na posledny - zufaly pokus o start a naslednom stlaceni plynu motor okamzite naskocil - akokeby az prave v tej sekunde dostal palivo __; Diky. PS: csala, Csala, csala j. som vzdy ta ista osoba - este mi nejak nebezi registracia na 100% - mam problem zaplatit clensky prispevok zo Slovenska | ||
| |||
šaman |
| ||
Host | Csala, není to z mé hlavy. Byl jsem s podobným problémem v Bosch servise Nowicki a tam jsem na to byl příjemným servisákem upozorněn ,že mám "slabou" baterku. A to mě při startování ta 680A taky dobře točila,bohužel při poloteplém startu to nestačilo.Ono totiž při startování dochází k poklesu napětí někdy až pod 10V a to je málo. Ale po výměně se to skutečně zlepšilo. I ta zmíněná zvýšená dávka při startování byla upravena. _; [ Upraveno Tuesday 09 September 2008 - 16:36:18 ] | ||
| |||
Nafťák |
| ||
Host | Yper napsal ... Áááá, virtuální mlátička se dostavila. Hele rypáku, už mne nebavíš! Možná že něco přebíráš ty a možná ti dělá problém, že určité znalosti a principy mohou být součástí dosaženého vzdělání u jiných. Pokud ti jde o tu tečku, tak tam patří dvojtečka - obyč.překlep, ale to asi každý pochopil z následující věty. Milej zlatej chytrolíne, kompresní poměr 1:24 se opravdu už nepoužívá hodně dlouho, takže si ten svůj rypák (použil jsi toto označení první !_; ) strč sám někam. Třeba do ..... Podívej se na tabulku, co ti byla poslána v následujícím příspěvku a raději zalez do kouta pane znalče, vzdělanče a nositeli principu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jen technicka k upresneni adiabatickeho deje: Stavova rovnice plynu je P*V/T = konst, T je teplota, ale ABSOLUTNI!. Kazdopadne z toho, ze objem V se 24x zmensi pri kompresi 24:1 a to bez prenosu tepla (adiab. dej) nelze podle teto samotne rovnice dedukovat, jak stoupne teplota, to bude zalezet i na druhu plynu, zejmena jeho tepelne kapacite. 24x by stoupla teplota, kdyby se napr. zvysil tlak 24x pri stejnem objemu (coz nejde, takze spis obracene ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | JardaB: a taky tam hraje roli molární hmotnost a nafta je nestlačitelná kapalina... já bych tohle přecejen nechal na nějaké fórum chemiků _; jenomže to by tady asi nikdo nečetl, natož se tim řídil !_; | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |