• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jak startujete 2.2 DTI?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
freez
Tuesday 09 September 2008 - 14:44:53 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Nafťák napsal ...

Yper napsal ...

........
Dieselové motory mají kompresní poměr okolo 1.24
.



Kdybys místo přebraného textu 15 let starého raději přemýšlel. Kompresní poměr 1:24?



Tak nejsem odborník na naftové motory , ale kompresní poměr 1:24 mi nepřijde nic nenormálního , když může mít renault 1:21,5 a nebo škoda 1:19 proč by tohle mělo být špatně ? Je pravda že nové turbomotory mají kompresní poměr nižší cca kolem 1:17 / 1:16 ale pro představu dieslových motorů je těch 1:24 asi reálné, u turbodieslových by to bylo méně.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Yper
Tuesday 09 September 2008 - 14:48:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Áááá, virtuální mlátička se dostavila.
Hele rypáku, už mne nebavíš!
Možná že něco přebíráš ty a možná ti dělá problém, že určité znalosti a principy mohou být součástí dosaženého vzdělání u jiných.
Pokud ti jde o tu tečku, tak tam patří dvojtečka - obyč.překlep, ale to asi každý pochopil z následující věty.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
mates
Tuesday 09 September 2008 - 15:02:28 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Yper: klííííd



Lexus RX 350
Honda Crosstourer
csala j.