• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jak startujete 2.2 DTI?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
freez
Tuesday 09 September 2008 - 14:44:53 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Nafťák napsal ...

Yper napsal ...

........
Dieselové motory mají kompresní poměr okolo 1.24
.



Kdybys místo přebraného textu 15 let starého raději přemýšlel. Kompresní poměr 1:24?



Tak nejsem odborník na naftové motory , ale kompresní poměr 1:24 mi nepřijde nic nenormálního , když může mít renault 1:21,5 a nebo škoda 1:19 proč by tohle mělo být špatně ? Je pravda že nové turbomotory mají kompresní poměr nižší cca kolem 1:17 / 1:16 ale pro představu dieslových motorů je těch 1:24 asi reálné, u turbodieslových by to bylo méně.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Yper
Tuesday 09 September 2008 - 14:48:36 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Áááá, virtuální mlátička se dostavila.
Hele rypáku, už mne nebavíš!
Možná že něco přebíráš ty a možná ti dělá problém, že určité znalosti a principy mohou být součástí dosaženého vzdělání u jiných.
Pokud ti jde o tu tečku, tak tam patří dvojtečka - obyč.překlep, ale to asi každý pochopil z následující věty.


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
mates
Tuesday 09 September 2008 - 15:02:28 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Yper: klííííd



Lexus RX 350
Honda Crosstourer
csala j.
Tuesday 09 September 2008 - 15:19:21 Citovat
Host
Yper napsal ...

A už na to fakt kašlu, protože pokud čerpadlo dává palivo a pokud jsou kompresní tlaky v pořádku a funguje správně vstřikovač, tak není důvod, proč by nemohlo dojít k samovznícení paliva, protože to je založeno na fyzikálně-chemické vlastnosti samotného paliva - bodu samovznícení!
A punktum! (ner!

Yper, diky za vysvetlenie.
ALE: aj pri novom motore moze nastat zavada, ktora sposobi nenastartovanie na sup - napriklad vadny snimac teploty, ktory nasledne sposobi nespravny predvstrek a nespravnu startovaciu davku paliva.
Pri starsom motore s neznamou minulostou tu moze byt zhluk zavad + normalne opotrebenie komponentov, ktore sposobi rozne problemy so startom. Napriklad predsa nedam motor na vybrus, pripadne nekupim novy starter za x tisic korun, ked by stacilo napriklad zvacsit startovaciu davku
Tot moj nazor
šaman
Tuesday 09 September 2008 - 15:28:35 Citovat
Host
to CSALA:
jen tak na okraj. Podívej se jakou máš v autě baterii. Výrobce myslím doporučuje 12V85Ah a co je důležité 800A (EN)!! Baterie se 680A nemá ten správný "startovací" výkon.
To CSALA j. : nechá se zvýšit startovací dávka na vstřiku až o 5%. Chce to pouze TECH2.

[ Upraveno Tuesday 09 September 2008 - 15:33:29 ]
Anonymní
Tuesday 09 September 2008 - 16:01:57 Citovat
Host
šaman napsal ...

to CSALA:
jen tak na okraj. Podívej se jakou máš v autě baterii. Výrobce myslím doporučuje 12V85Ah a co je důležité 800A (EN)!! Baterie se 680A nemá ten správný "startovací" výkon.
To CSALA j. : nechá se zvýšit startovací dávka na vstřiku až o 5%. Chce to pouze TECH2.

Diky, TECH2 nemam, ale asi sa budem muset po nom poobzerat.
Bateria je 10 mesacna - ale asi len 74Ah - pozriem startovaci prud, este som to nepozeral, auto mam len tri mesiace.
Ale v baterii to nevidim - pri jednom startovani som ju takmer vybil, tocila uz o poznanie pomalsie a na posledny - zufaly pokus o start a naslednom stlaceni plynu motor okamzite naskocil - akokeby az prave v tej sekunde dostal palivo __;
Diky.
PS: csala, Csala, csala j. som vzdy ta ista osoba - este mi nejak nebezi registracia na 100% - mam problem zaplatit clensky prispevok zo Slovenska
šaman
Tuesday 09 September 2008 - 16:29:51 Citovat
Host
Csala, není to z mé hlavy. Byl jsem s podobným problémem v Bosch servise Nowicki a tam jsem na to byl příjemným servisákem upozorněn ,že mám "slabou" baterku. A to mě při startování ta 680A taky dobře točila,bohužel při poloteplém startu to nestačilo.Ono totiž při startování dochází k poklesu napětí někdy až pod 10V a to je málo. Ale po výměně se to skutečně zlepšilo. I ta zmíněná zvýšená dávka při startování byla upravena. _;

[ Upraveno Tuesday 09 September 2008 - 16:36:18 ]
Nafťák
Tuesday 09 September 2008 - 18:48:50 Citovat
Host
Yper napsal ...

Áááá, virtuální mlátička se dostavila.
Hele rypáku, už mne nebavíš!
Možná že něco přebíráš ty a možná ti dělá problém, že určité znalosti a principy mohou být součástí dosaženého vzdělání u jiných.
Pokud ti jde o tu tečku, tak tam patří dvojtečka - obyč.překlep, ale to asi každý pochopil z následující věty.



Milej zlatej chytrolíne, kompresní poměr 1:24 se opravdu už nepoužívá hodně dlouho, takže si ten svůj rypák (použil jsi toto označení první !_; ) strč sám někam. Třeba do ..... Podívej se na tabulku, co ti byla poslána v následujícím příspěvku a raději zalez do kouta pane znalče, vzdělanče a nositeli principu
JardaB
Tuesday 09 September 2008 - 18:50:02 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jen technicka k upresneni adiabatickeho deje: Stavova rovnice plynu je P*V/T = konst, T je teplota, ale ABSOLUTNI!.
Kazdopadne z toho, ze objem V se 24x zmensi pri kompresi 24:1 a to bez prenosu tepla (adiab. dej) nelze podle teto samotne rovnice dedukovat, jak stoupne teplota, to bude zalezet i na druhu plynu, zejmena jeho tepelne kapacite. 24x by stoupla teplota, kdyby se napr. zvysil tlak 24x pri stejnem objemu (coz nejde, takze spis obracene )

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Lhex
Tuesday 09 September 2008 - 19:05:25 Citovat
Host
JardaB: a taky tam hraje roli molární hmotnost a nafta je nestlačitelná kapalina... já bych tohle přecejen nechal na nějaké fórum chemiků _; jenomže to by tady asi nikdo nečetl, natož se tim řídil !_;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1325 sec,0.1004 z toho dotazů.