Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
CIRA OPTIKA |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
POLIW78 |
| ||
Host | MAM OMEGU 96 2.5TD JELIKOZ SVETLA JSOU ZASLE A MALO SVITI TAK UVAZUJI NAD CIROU OPTIKOU XENONY JE TO MOC DRAHE CIRA OPTK. OD HELLY TAKY NENI NEJLEVNEJSI TAK BUD DEPA NEBO JOB MUZE MI NEKDO PORADIT KTERA ZNACKA JE LEPSI NA CIRE SVETLA SAM S TIM NEMAM ZADNOU ZKUSENOST ALE VIM ZE DEPA PRY NESVITI ZA PRIPADNE RADY DEKUJI | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Muzu potvrdit, ze cira depa opravdu nesviti, nedoporucuju. Hela by mela byt OK, ale necha si to zaplatit, asi neco jako za malo penez malo muziky... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | DEPO opravdu svítí míň než HELLA. ALE zase líp než původní světla bez čočky.Plánuju světla rozebrat a zjistit kde je zakopaný pes.Zdá se mi že je čočka taková zašedlá,tak uvidím.Nejlepší by samozřejmě byly Xenony od HELLA ale rty jsou dost drahý i v inzerátech,o nových nemluvě.Takže jestli chceš investovat tak asi kup čočky od HELLY a třeba přestavbovou sadu xenonů. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No ja mam hlavne podezreni, ze na ty zarovky jde male napeti, slabe kabely, nebo tak nejak. Ale jeste jsem se nedokopal k mereni. Prijde mi, ze sviti dost zlute, treba proti citronovi se stejnou zarovkou. A pak ty depa maji dost ostre ohraniceni do strany, k otoceni v noci nebo zajeti na polni cestu je potreba slepecka hul. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | Mam depa a mlzi se me praskaj me v tom zarovky su z nich naprasky depa NEBRAT Mate nekdo zkusenosti s timhle? Odkaz [ Upraveno Tuesday 25 September 2007 - 09:24:52 ] | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Daval jsem do B DEPA a rozdil proti tem zamlzenejm "svickam" byl obrovsky. Pak/dost brzo jsem do nich soupnul xenony, takze nemuzu rict jestli v tom praskaj zarovky a pod., ale jeste kdyz tam byly, zmeril jsem na nich napeti a dost jsem se divil. Tlumena zarovka je napajena z kabiny primo pres spinac svetel (dalkova je tusim pres rele) a je to na ubytku napeti hodne znat. Uz si to presne nepamatuju, ale dost pres 1 volt, coz na vykonu zarovky udela sve. Zkusil jsem vzit kus tlusteho dratu a propojit ji pri zapnutych svetlech jeste primo na baterku (u Omegy blizko) a byl tam jasne znatelny rozdil. Doporucuji vsem se zarovkama v Omegach dat tam relatka a TLUSTE draty. Samo i na ukostreni - pres nej to tece zase nazpatek. | ||
| |||
m.a.x.i.m.u.s |
| ||
Host | JardaB: Tím rozdílem v barvě světla myslíš jako u xenonů? Pokud ano tak mám stejný poznatek a dost mě to štve Opel Omega 3,0 r.v.2000 vs Citroen C5 r.v.2003 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Xenony ne, to jsem neresil ani nevidel. Myslim stejny typ H1, v citronu sviti bile, v Omeze zlute, napeti na baterce je podobne ale ke svetlum OB vedou na prvni pohled dost tenky draty. Asi udelam na zimu pokus s tim relatkem a vymenim draty, to by mohlo zabrat. Ty svetla by nemely mit duvod svitit tak blbe. Mam ty DEPA a zarovky tam jsou presne rok - bez ztraty, tak nevim. Jsou to uplne obyc za 50/ks a prosly prackou (v kapse bundy) ?lola , treba to zvysuje zivotnost _; Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | Ja jsem ted vymenil jen VNITREK svetlometu z puvodniho DEPO na HELLA u xenonoveno svetla a rozdil ve svitivosti je obrovsky. Co se tyce male svitivosti cockovych svetel, tak problem muze byt jednak v zapraseni cocky, ale hodne i v zasednuti chromu, ktery je nanesen na plastove???? parabole. Normalne se vypali a pak neodrazi. Co se tyce zarovek a napajecich dratu, tak jeste u OA jsem si to dobastlil tak, ze jsem ke kazdemu svetlu dal 2 relatka, k nim privedl tluste draty a bylo to uplne o necem jinym (i potom pro 80/100W zarovky). Pozoruju stejny problem u mlhovek, ktere sviti opravdu uplne na .... neumim si predstavit je pouzit. Asi se taky budu muset mrknout na jejich napajeni, nevite nahodou nekdo z hlavy jak je to napajeni mlhovek reseny (jestli pres rele nebo z toho spinace v kabine?) | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | Ja jsem ted vymenil jen VNITREK svetlometu z puvodniho DEPO na HELLA u xenonoveno svetla a rozdil ve svitivosti je obrovsky. Co se tyce male svitivosti cockovych svetel, tak problem muze byt jednak v zapraseni cocky, ale hodne i v zasednuti chromu, ktery je nanesen na plastove???? parabole. Normalne se vypali a pak neodrazi. Co se tyce zarovek a napajecich dratu, tak jeste u OA jsem si to dobastlil tak, ze jsem ke kazdemu svetlu dal 2 relatka, k nim privedl tluste draty a bylo to uplne o necem jinym (i potom pro 80/100W zarovky). Pozoruju stejny problem u mlhovek, ktere sviti opravdu uplne na .... neumim si predstavit je pouzit. Asi se taky budu muset mrknout na jejich napajeni, nevite nahodou nekdo z hlavy jak je to napajeni mlhovek reseny (jestli pres rele nebo z toho spinace v kabine?) | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 6 | |