• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
CIRA OPTIKA
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
ndefo
Thursday 25 October 2007 - 22:02:52 Citovat
Host
takova idea
vsiml jsem si ze mam doma 2xH1 ale 100W a na aute od depa cire svetla...
a tak si rikam co by to udelalo uvnitr...
predpokladam, ze by to svitilo silneji, coz by bylo fajn, ale je to plastove svetlo a produkovane teplo by se cocce asi moc nelibilo ze? ve starych "svetluskach" mi to bylo fuk, ale nove nechci znicit tak rychle... a jaky je teplotni rozdil mezi 55w a 100w jsem nezkoumal... eventuelne uz se mi honi hlavou zpusoby jak "odsavat" teplo ven, ale zase pruchozi "dira" do svetla nese sebou i riziko vody, vlhka apod... pasivni chlazeni neprichazi moc do uvahy, jedinym mistem odkud odebirat teplo by bylo ze strany konektoru a to se mi jevi jako zcela neucinne...
a tak nejak by mi pomohl seznam argumentu proc do toho vubec nedlubat
Vraňoch
Thursday 25 October 2007 - 22:15:16 Citovat
Host
Cocce je to myslim dost jedno, hur na tom bude parabola. Ta je ale u DEPO (aspon u tech, co jsem mel ja) kovova, takze relativne dobre rozvede teplo z mista nejvetsiho ohrevu do stran a taky je nahore a dole splacla, takze misto nejvetsiho ohrevu (nahore) stejne vubec neni aktivni plochou (nesviti dopredu), takze by zvysena teplota asi nemusela moc vadit.

Jestli ale chces, aby ti 100W svitily alespon tak, jako 55W tak musis (zkusenost z OA, ale u OB to bude pocitam stejne) nutne predelat napajeni tech svetel - dat zvlastni relatka ke kazdemu svetlu a k nim privest tlusty drat rovnou od baterky. Jinak se dockas spis zhorseni (napajeni svetel ma bohuzel celkem velky odpor).
ndefo
Friday 26 October 2007 - 00:57:49 Citovat
Host
splacla parabola... to by mohla byt mista pro pasivni odvod tepla... nicmene dalsi objekt uvnitr by mohl znemoznit naklapeni apod. pohyb...coz mi stejne nefunguje a nevadi mi to

o napajecich kablicich jsem uz uvazoval, nevypadaji spolehlive ani za mak, uz ted byvaji priteplene pri 55W
Zvlast relatka? mozna je to tim ze je uprostred noci, ale nejak mne nenapada duvod, proc...
Nicmene diky za tip _;
Vraňoch
Friday 26 October 2007 - 09:05:57 Citovat
Host
V soucasne dobe Ti vede drat od baterky k pojistkam, tam se rozboci na pomerne tenky, pak pres pojistky do vypinace svetel a dal uz tenkym dratem az ke svetlum. To je +, - je na tom podobne. Suma sumarum je to pomerne veliky odpor a kdyz to na konci vic zatizis, tak si nepomuzes, protoze tam bude vetsi ubytek napeti a svitit to vic nebude. Je potreba dratem od spinace svetel pouze ovladat relatko, ktere bude spinat tlusty drat primo a co nejratsi cestou z baterky (pres pojistku samozrejme). Zemnici (-) je taky potreba predelat a to, odstrihnout puvodni a pridelat to na skutecnou kostru auta co nejbliz svetlu. Pak ti 100W bude svitit jak ma a konecne v Omeze neco uvidis.
JardaB
Friday 26 October 2007 - 10:16:27 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Inspirativni napad, asi dnes koupim relatko atp. a budu o vikendu dratovat _; Vidim opravdu uplny h.... Nebo tam dat ty xenony? Min zerou, vic sviti.... Ale stoji vic nez relatko a mozne problemy...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Vraňoch
Friday 26 October 2007 - 13:06:39 Citovat
Host
Jeste male doporuceni, pokud koupis klasicke relatko PAL (cerna krabicka za par korun) a ne nejake vodotesne, tak doporucuju ho pred finalni montazi otevrit a zasilikonovat (samozrejme tak, abys mu nezabranil v relatkovani ) . Par relatek mi odeslo, nez jsem na to prisel. Ne ze by to byla nejaka velka suma, ale je to otrava, protoze se tam dost blbe muze a to byla OA. U OB je situace jeste podstatne horsi. Taky doporucuju konektory a koncovky ke kabelum pripajet, ne jen zamacknout.
Tomin
Friday 26 October 2007 - 13:48:23 Citovat
Host
Kdysi jsem mel v OB taky 100W, ale moc dlouho nevidrzely (zcernala jim banka odparenym vlaknem) a svetla moc nepribylo. Asi ty ubytky na dratech. Pak jsem jednou meril napeti na zarovce a bylo tam o dost min nez na + polu baterky. Ale hodnotu uz ti nereknu. Kazdopadne potvrzuju, ze relatka nejsou pro Omegu vubec spatnej napad. Zvlast kdyz jsou tlumene napajeny primo pres spinac.
Asi proto mi pozdeji taky ten spinac "vyhorel". Najednou coud v aute, smrad (to jsem to pustil z toho coudu do kalhot) a pak .... tma _;

Jinak bych doporucil to zapojit pomoci diod tak, ze se nejdrive privede napeti ze spinace (nizsi) na rele a zarovku a pote co pritahne rele tam pak pujde vic uz pres rele. Usetris za castejsi nakup novych zarovek.
Graf
Saturday 27 October 2007 - 08:13:33 Citovat
Host
Bylo by možné zaslat jednoduché blokové schéma a hlavně jaký typ relé ? Díky .
JOB
Saturday 27 October 2007 - 09:26:10 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Včera jsem u kamaráda v servisu našel rozbité světlo,ve kterém byla na chlup stejná čočka i s parabolou jako u Omega B.Udajně je z BMW ale ještě to zjistím . Byla to origo a tak by šla nainplantovat do světel DEPO. Akorát tam byla zatím neidentifikovaná žárovka. Zkusím to nafotit.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

JOB
Saturday 27 October 2007 - 16:27:10 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Tak jsem zjistil co je to za světla a jaké bylo překvapení když jsem to zjistil.Přišel jsem totiž na to že jednoho Italského plnokrevníka obšlehli od Omegy ?lola . To světlo je z Ferrari Modena,takže schánět se bude asi hůř jak z Omegy
To první je Omega a zbytek je Ferrari











[ Upraveno Saturday 27 October 2007 - 16:28:58 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1481 sec,0.1155 z toho dotazů.