Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
dodatečná montáž palubního PC ... |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
z0diaC |
| ||
Host | jak moc je náročná montáž palubního PC do auta,které počítač nemá ? - jde použít počítač i z benzínového auta ? jedná se o Vectru B 2000 edition 2.0 DTi ...díky za odpověď ! | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Uz se to tu probiralo, treba zde Odkaz mas navod jak ho doplnit do Astry G, takze pro "ilustraci" se tam muzes kouknout co te ceka, kazdopadne doplnit cidla, "preprogramovat ECU, doplnit packu, vymenit display ... | ||
| |||
Kadel |
| ||
Host | Zdar chlapi tak abych nezakladal novy vlakno, tak vyuziju tohle. Nainstalil sem si BC do Omegy X20XEV a pac to byla Social Edition tak mi ted hlasi ze mam vseho malo a vsechno sjety. Vcera sem vyklemoval konektory pro cidla na brzdovy desticky a hladinomer chladici kapaliny, ale za boha sem nemohl najit konektor pro hladinu oleje a hladinu chladici kapaliny. A taky mi to po chvili jizdy hlasi chybu hlavnich zadnich svetlometu, to sem myslel ze nema zadny spesl konektory, ze si to jenom hlida odpor zarovek . Takze esli nekdo ma check kontrol na OB X20XEV poradtde kteryho svazku se mam chytit at najdu ty dva konektory. Diky Kadel __; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Pokud bys chtěl mít funkční check control, tak by s tím bylo strašně moc tahání kabelů, lepší je odpovídající vývody ukostřit. jaký máš typ konektoru, 32P nebo 26+12P? Podle toho ti napíšu které piny máš ukostřit a které hodit na +. Barvy kabelů jsou stejné, akorát se liší osazení pinů. S těma hladinama provozních kapalin je taky problém, když auto nemá palubák tak má hodně ošizenou elektriku a není tam příprava skoro na nic. Stejně je nejlepší to ani nezapojovat, pak mě to akorát otravuje pořád odklikávat nějaký hladiny apod Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Kadel |
| ||
Host | to Legend: pin mám tenhle: jinak příprava tam je docela dobrá, konektor na hladinu chl.kapalinu a brzdový destičky sem našel a ukostřil. Ale ten olej a ostřikovač je někde našmodrchanej možná bych to mohl ukostřid hned na konektoru u BC, když poradíš Díky Kadel [ Upraveno Saturday 12 July 2008 - 13:32:17 ] | ||
| |||
Kadel |
| ||
Host | to Legend: tak jak chlape? Poradíš s tim konektorem kde co proklemovat? Zbejvaj uz jenom ty hladiny oleje a ostrikovacu a svetla zadni predni Diky Kadel | ||
| |||
Kadel |
| ||
Host | Takze chlapi, o vikendu sem se v tom zase vrtal, porad sem blbnul s dratama u toho 26pinovyho konektoru a uzemnoval piny ktery podle schematu meli bejt ty pravy pro hladinu oleje a vody v ostrikovaci. Bez uspechu. Pak sem alej zjistil (podle barvy jiz uzemnenyho cidla chladici kapaliny, jehoz konektor sem nasel u nadobky) ze ty draty vedou do toho druhyho 12ti pinovyho konektoru, takze pro ty kdo by to hledal tak jako ja tak na tom 12ti pinovym konektoru je pin c.3 hladina chl.kapaliny a pak pin 10 a 11 hladina oleje a hladina vody v ostrikovacich (uz nevim kterej je kterej). Na tom 12ti pinovym konektoru je i ovladani od tlacitek. Tak a ted se chci zeptat jestli by mi nekdo poradil na ja ten Check control svetel, kterej je posledni co me otravuje. Kde to hledat kdyz to najdu nebo nenajdu jak to proklemovat popripade s jakym odporem aby si to myslelo ze zarovky sou dobry . Dik za kazdy info. Kadel __; | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Kadel: hele...neuraz se...ale proč jsi tam ten palubak daval, když všechno proklemuješ a tudíš nebudeš mít info o autě? Přijde mi to jako velká zbytečnost Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Kadel |
| ||
Host | to Mates: no ja to tam daval vyhradne kvuli ukazateli spotreby, to ze tam je CC sem ze zacatku ani nevedel, ja to mam na calibre mimo BC. No a klidne bych to zapojil, ale shanet nekde vanu s cidlem hladiny a jeste ji kvuli tomu sundat to se mi vubec teda nechce. To si radsi jednou zacas ten drat vytahnu a kouknu ale samo neurazim se :_:n Kadel [ Upraveno Monday 13 October 2008 - 13:50:34 ] | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Kadel: no vidíš, ani jsem si nevšiml, že jsem ti zapomněl odpovědět, jak to rychle zmizelo z hlavní strany, ses měl ozvat... Takže máš starší typ displaye, s konektorama 26+12 pólů. |V tom případě hlášení světel deaktivuješ tak, že ukostříš bílo-zelený kabel na pinu 17 v 26-pólovém konektoru, tím to přestane hlásit žárovky, ale nezhasne kontrola brzdových světel, ta je zvlášť. Brzdy jsou řešené přes piny 15 a 18 ve velkém konektoru, oba jsou černo-žluté a s těma musíš vylaborovat, zda připojit na plus nebo ukostřit, není se čeho bát, neodpálíš tím nic. Mates: mě chceck control taky akorát otravuje, board computer bohatě stačí... Jde o zobrazení spotřeby a ne pořád odklikávat nějaké hlášky. [ Upraveno Monday 13 October 2008 - 22:58:02 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |