Témata příspěvků | |
z0diaC | jak moc je náročná montáž palubního PC do auta,které počítač nemá ? - jde použít počítač i z benzínového auta ? jedná se o Vectru B 2000 edition 2.0 DTi ...díky za odpověď ! |
Poslední odpovědi | |
Kadel | tak Legende, tímto ti děkuji za odpálení poslední otravný hlášky z BC. Včéra sem uzemnil ten drát od CC a je klid. Díky Kadel __; |
Kadel | Legend napsal ... Tak se ti asi povedlo správně přivést na plus nebo ukostřit tyto dva kabely (piny 15 a 18) a check zhasíná tak jak má. No prave ze ja zadny piny vubec nezapojoval, napich sem palubak a pak sem jenom hledal ty piny ktery musim ukostrit, jinak vsechno je tak jak bylo. Ukostrim to CC na svetla pac to je nejotravnejsi hlasi to furt, kdyz to prepnu tak za nejakou dobu to otravuje znova. A bude klid. Diky Kadel __; |
Legend | Jednotka CC je schovaná hluboko pod palubní deskou až za pojistkovým panelem, ale tu tam určitě nemáš, verze bez palubáku na to neměly ani připrvené kabely. Brzdy jsou řešené, trochu jinak než kontrola světel, jsou přes 2 kabely, přes jeden kabel jednotka CC a display vyhodnotí, že došlo k sešlápnutí brzdy a přes druhý kabel proběhne samotný test žárovek. Tak se ti asi povedlo správně přivést na plus nebo ukostřit tyto dva kabely (piny 15 a 18) a check zhasíná tak jak má. |
Kadel | to Legend: no super, tak o víkendu se na to vrhnu, to už je poslední votrava na tom display. Jinak check na brzdy mi funguje, páč když šlápnu na brzdy tak check shasne do tý doby než zjistí že je něco špatně se světlama. Jinak nevíš jak vypadá náhodou ta jednotka toho CC pro ty světla a kde se nachází esli já tam náhodou nemám. Ještě jednou díky Kadel __; PS: já na to taky nějako zapomněl, a vrátil sem se k tomu až teď takže neva |
Legend | Kadel: no vidíš, ani jsem si nevšiml, že jsem ti zapomněl odpovědět, jak to rychle zmizelo z hlavní strany, ses měl ozvat... Takže máš starší typ displaye, s konektorama 26+12 pólů. |V tom případě hlášení světel deaktivuješ tak, že ukostříš bílo-zelený kabel na pinu 17 v 26-pólovém konektoru, tím to přestane hlásit žárovky, ale nezhasne kontrola brzdových světel, ta je zvlášť. Brzdy jsou řešené přes piny 15 a 18 ve velkém konektoru, oba jsou černo-žluté a s těma musíš vylaborovat, zda připojit na plus nebo ukostřit, není se čeho bát, neodpálíš tím nic. Mates: mě chceck control taky akorát otravuje, board computer bohatě stačí... Jde o zobrazení spotřeby a ne pořád odklikávat nějaké hlášky. |
Kadel | to Mates: no ja to tam daval vyhradne kvuli ukazateli spotreby, to ze tam je CC sem ze zacatku ani nevedel, ja to mam na calibre mimo BC. No a klidne bych to zapojil, ale shanet nekde vanu s cidlem hladiny a jeste ji kvuli tomu sundat to se mi vubec teda nechce. To si radsi jednou zacas ten drat vytahnu a kouknu ale samo neurazim se :_:n Kadel |
mates | Kadel: hele...neuraz se...ale proč jsi tam ten palubak daval, když všechno proklemuješ a tudíš nebudeš mít info o autě? Přijde mi to jako velká zbytečnost |
Kadel | Takze chlapi, o vikendu sem se v tom zase vrtal, porad sem blbnul s dratama u toho 26pinovyho konektoru a uzemnoval piny ktery podle schematu meli bejt ty pravy pro hladinu oleje a vody v ostrikovaci. Bez uspechu. Pak sem alej zjistil (podle barvy jiz uzemnenyho cidla chladici kapaliny, jehoz konektor sem nasel u nadobky) ze ty draty vedou do toho druhyho 12ti pinovyho konektoru, takze pro ty kdo by to hledal tak jako ja tak na tom 12ti pinovym konektoru je pin c.3 hladina chl.kapaliny a pak pin 10 a 11 hladina oleje a hladina vody v ostrikovacich (uz nevim kterej je kterej). Na tom 12ti pinovym konektoru je i ovladani od tlacitek. Tak a ted se chci zeptat jestli by mi nekdo poradil na ja ten Check control svetel, kterej je posledni co me otravuje. Kde to hledat kdyz to najdu nebo nenajdu jak to proklemovat popripade s jakym odporem aby si to myslelo ze zarovky sou dobry . Dik za kazdy info. Kadel __; |
Kadel | to Legend: tak jak chlape? Poradíš s tim konektorem kde co proklemovat? Zbejvaj uz jenom ty hladiny oleje a ostrikovacu a svetla zadni predni Diky Kadel |