• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
ložisko zadního kola - výměna OB2,5TD
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
lubter
Sunday 13 May 2007 - 18:52:22 Citovat
Host
Zdravím,
hučí mi pravé zadní kolo, při zvednutí je vůle na ložisku.Máte někdo zkušenosti s výměnou ložiska.??
Sundal jsem prachovku a místo matky tak je taková miska s dvěma plochými výstupky s dírou se závitem uprostřed.Zřejmě je potřeba nějaký speciální přípravek.
Prosím o rady a zkušenosti.
Luboš
Legend
Sunday 13 May 2007 - 19:02:35 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Zkušenosti s tím nemám, ale taky ho budu dělat. Hučí mi na 2.5TD, ale nechce se mi do toho, slyšel jsem že je na to potřeba speciální přípravek, který nemám. Kvůli ucpanýmu chladiči, hučícímu ložisku a bourané kapotě jsem koupil další omegu a chtěl bych aspoň to ložisko opravit, než 2.5TD prodám. Pak dej vědět jak jsi dopadl.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Astra G kombi 1.4 16V 55kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
lubter
Sunday 13 May 2007 - 19:30:38 Citovat
Host
Legend napsal ...

Zkušenosti s tím nemám, ale taky ho budu dělat. Hučí mi na 2.5TD, ale nechce se mi do toho, slyšel jsem že je na to potřeba speciální přípravek, který nemám. Kvůli ucpanýmu chladiči, hučícímu ložisku a bourané kapotě jsem koupil další omegu a chtěl bych aspoň to ložisko opravit, než 2.5TD prodám. Pak dej vědět jak jsi dopadl.


Mám to i vyfocený, ale nevím jak to sem vložit.
luboš
Anonymní
Sunday 13 May 2007 - 19:44:50 Citovat
Host
lubter napsal ...

Legend napsal ...

Zkušenosti s tím nemám, ale taky ho budu dělat. Hučí mi na 2.5TD, ale nechce se mi do toho, slyšel jsem že je na to potřeba speciální přípravek, který nemám. Kvůli ucpanýmu chladiči, hučícímu ložisku a bourané kapotě jsem koupil další omegu a chtěl bych aspoň to ložisko opravit, než 2.5TD prodám. Pak dej vědět jak jsi dopadl.


Mám to i vyfocený, ale nevím jak to sem vložit.
luboš


musi se vylisovat ven napr ve sveraku a pak nalisovat nove
Legend
Sunday 13 May 2007 - 20:31:53 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
lubter: tak mi to pošli mailem a zveřejním to tady

[ Upraveno Sunday 08 November 2009 - 23:57:11 ]

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Astra G kombi 1.4 16V 55kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
McJOHN
Sunday 13 May 2007 - 20:52:42 Citovat
Uživatel #1085
Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08
Příspěvků: 329
Tak mě to čeká na obou Omegách. Přípravek seženu (myslím, že vím od koho) a dáme se do toho. Konec konců zkazit se na tom tolik nedá. Jen ulovit trochu času. Legende jdeš do toho se mnou?

Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice)
Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje)
Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila)

Legend
Monday 14 May 2007 - 12:16:51 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Zde je foto zadního ložiska:

McJOHN: Můžeme to zkusit přípravkem pokud to auto ještě budu mít.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

BMW E61 facelift 525d 145kW

Citroen C5 kombi 2.0 16V LPG 103kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Astra G kombi 1.4 16V 55kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Renault Grand Espace 3.0 DCi 130kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
Vodník
Monday 14 May 2007 - 14:57:21 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Legend pravil: "Můžeme to zkusit přípravkem pokud to auto ještě budu mít."

Kdyžtak milerád zapůjčím svoje, taky už mi pěkně štrachá, hlavně pravé zadní... Kdysi mi říkal můj automechanik, že se nové ložisko zalisovává...??
OB 2,5 TD
KopA
Monday 14 May 2007 - 20:09:36 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 823
No zadnej med to neni. Tohle jsme delali na Ackovy Omeze a bude to asi dost podobny ne-li stejny aspon podle fotky. Takze to co vidite na obrazku je uplne naprd je to neco pro montaz (kdovi jak se to vyuziva). Je to cely jeden odlitek naboje kola. Postup je asi takto. Sundat kolo, brzd trmen, kotouc, komplet vnitrni brzdu (OmeA ma bubnokotouc nevim jak OmeB). Dale oddelat diferencial (kvuli poloosam), vyndat poloosy. A ted to prijde od poloosy (zevnitr) je na naboji pojistna matka tu odsroubovat a ten naboj (takovy trn) zevnitr vybouchat z loziska (je celkem jedno jestli na nem lozisko zustane nebo ne stejne s tim je dalsi prace). Po oddelani loziska bud z naboje nebo ze zadniho ramene se da novy lozisko a cely se to smontuje zpatky.

Typ loziska si myslim nejde nijak zjistit (neni videt) takze koupit podle katalogu (na OmeA bylo takovy dvojity pomerne drahy). Je dobry koupit novoy i ten jistici plech pod tu matku co zajistuje cely naboj myslim ze se pri povoleni znici.

Tak hodne stesti a nervu na hnany naprave jsou loziska vzdycky porod.

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg
Anonymní
Tuesday 15 May 2007 - 08:59:28 Citovat
Host
KopA napsal ...

No zadnej med to neni. Tohle jsme delali na Ackovy Omeze a bude to asi dost podobny ne-li stejny aspon podle fotky. Takze to co vidite na obrazku je uplne naprd je to neco pro montaz (kdovi jak se to vyuziva). Je to cely jeden odlitek naboje kola. Postup je asi takto. Sundat kolo, brzd trmen, kotouc, komplet vnitrni brzdu (OmeA ma bubnokotouc nevim jak OmeB). Dale oddelat diferencial (kvuli poloosam), vyndat poloosy. A ted to prijde od poloosy (zevnitr) je na naboji pojistna matka tu odsroubovat a ten naboj (takovy trn) zevnitr vybouchat z loziska (je celkem jedno jestli na nem lozisko zustane nebo ne stejne s tim je dalsi prace). Po oddelani loziska bud z naboje nebo ze zadniho ramene se da novy lozisko a cely se to smontuje zpatky.

Typ loziska si myslim nejde nijak zjistit (neni videt) takze koupit podle katalogu (na OmeA bylo takovy dvojity pomerne drahy). Je dobry koupit novoy i ten jistici plech pod tu matku co zajistuje cely naboj myslim ze se pri povoleni znici.

Tak hodne stesti a nervu na hnany naprave jsou loziska vzdycky porod.


No to je teda dost hrozný,doufám, že u béčkový už to bude řešený jednodušeji.Každopádně to musím udělat,dost často už se ozývá - hlavně v zatáčkách.Tak do už to dělal u OB-B , tak praďte.
Luboš

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3275 sec,0.2815 z toho dotazů.