• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Ventilátor topení do interiéru
Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Yper
Wednesday 07 February 2007 - 11:40:57 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Na Zduř přátelé.
Takže asi došlo i na mne. Před měsícem jsem si všiml, že se mi nerozjel ventilátor topení. Zrovna byly mrazy. Ujel jsem k rodičům asi 2 km a zaparkoval. Po dvou hodinách když jsem přišel, tak se ventilátor rozjel a následně pak pracoval bez chyby. Za cca 14 se mu jednou večer zase nechtělo, ale když jsem mu přidal na maximum, tak se "utrhl" a běžel i na nižší rychlost.
Dnes se opět nerozjel. Byl jsem u auta po cca 3 hodinách, kdy jsem čekal, že odmrzne, ale bohužel je jako mrtvola. Mám digiklimu a ta ukazuje normálně vše - stupeň nastavení, teplotu nastavení a všechno okolo. Když ovládám rychlost, tak snad na poslední rychlost, když má být motorek napájen naplno, tak v pojistkové skříňce slyším sepnout relé.
Takže dotaz zní, zda jste někdo podobný případ neřešil a případně jak se dostat k samotnému ventilátoru, aniž bych musel demontovat celou palubku? __;
Nebo zda Vás napadá, co by to mohlo být? (


Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Yper
Thursday 08 February 2007 - 07:13:43 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Kurňa, žádnej Mat a Pat ještě nerozebíral ventilátor topení do interiéru?

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Thursday 08 February 2007 - 10:37:35 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ahoj Ypere,mě tohle dělal také a nakonec to byly jen totálně sjeté uhlíky,chtělo by to vyndat ho a okouknout...Najdeš ho pod kabinovim filtrem Je to trošku LEGO,ale jsi kluk šikovnej..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Thursday 08 February 2007 - 11:09:33 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Já si právě také myslím, že to budou uhlíky, protože pojistka byla dobrá a včera jsem to rozchodil systémem:
na digi jsem nastavil rychlost ventilace na 8°. Ventilátor netočil. Pak jsem vyndal předposlední pojistku (myslím že č.40-10A) a když jsem ji nasazoval, tak bylo slyšet, jak zajiskřila a seplo relé a ventilátor se chytl.
Pak za 1,5 hodiny to opět nešlo a tak jsem opakoval stejný postup s pojistkou a zase se chytil.
Dnes ráno to naštěstí šlo - všude u nás nasněžilo a byla by to jinak katastrofa jet bez topení!
Myslím si, že vyndání pojistky a její vložení zpět udělá vždy napěťový ráz a u uhlíku přeskočí jiskra a chytne se. Nebo na kolektoru rotoru můžou být nějaké segmenty slepené obroušenými uhlíky a pak jsou současně napájeny sousední cívky na rotoru a vzájemně se jejich indukce vůči magnetu v jádru eleiminuje a ventilátor se neroztočí. Chci to celé vyčistit.
Takže to hlavní jsem se od Tebe dozvěděl - to, že nemusím rozebírat v tomhle sychravém počasí palubku, ale dostanu se k němu přes pylový filtr. _;

[ Upraveno Tuesday 13 March 2007 - 07:26:10 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Thursday 08 February 2007 - 11:51:38 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ahoj,držim palce,uhlíky to můžou bejt v tom nejlepšim případě.U mě to dopadlo tak,že jsem měl i totálně vyjeté lamely,takže dánim nových uhlíků by se to vyřešilo jen na chvilku.nakonec jsem na vrakovišti koupil za necelé 2t jeden celej ventilátor ,,jako novej,,...P.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


VGT
Friday 09 February 2007 - 01:17:39 Citovat
Host
Yper napsal ...

... a když jsem ji nasazoval, tak bylo slyšet, jak zajiskřila a seplo relé a ventilátor se chytl.

A co říká elektrické schema zapojení? (nekoukal jsem do něho). Takhle, jak je to položené ve výše uvedené větě to neukazuje na uhlíky kolektoru, ale na něco před relém (elektomotor je za relém, ne?).
Yper
Friday 09 February 2007 - 07:55:30 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
2 VGT: ..václave, asi to bude spíš ten motor, protože včera večer, když jsem jel na trénink, tak to šlo a hodinu po něm už zase né a to i když jsem tam vexloval s pojistkou znovu a pak se to chytlo zase samo, když jsem zastavil u Interspaaru a dnes ráno to zase nešlo ať jsem dělal co dělal - prostříkal a nakonzervoal jsem i všechny pojistky.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
VGT
Friday 09 February 2007 - 08:20:40 Citovat
Host
Zapomněls napsat, kam jsi jel dnes ráno a v kterém místě města ventilátor neběžel!! (to je pro hledání závady důležité) Ahoj, tak ať na to přijdeš.
qpc
Friday 09 February 2007 - 12:15:37 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
neblbni s pojistkou,ze začátku stačilo jen pěstí udeřit do palubní desky,ty uhlíky se pak chytli....fakt ,Takže se na to Ypere klidně koukni..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


martinh
Saturday 10 February 2007 - 17:31:55 Citovat
Host
Mel jsem stejný problem . Byli to uhlíky . For je v tom že se knim dostaneš ,až když sundáš z moturku ventilátoru vrtuli, která je tam nalisovaná . Když to budeš potom dávat dohromady tak ji tam musíš zalepit lepidlem a vycentrovat ( trochu pakárna ) ale jde to !!!! Uhlíky jsem akorád podložil a už se zase ditýkaj .. _; Vetrák najdeš dole u spolujezdce. Vyndáš kaslík a máš ho přímo před sebou.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4 5 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1405 sec,0.1074 z toho dotazů.