• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Ventilátor topení do interiéru
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Papír
Friday 21 September 2007 - 10:10:25 Citovat
Host
Ahoj, začal mě zlobit ventilátor. Občas funguje občas ne. Jam jsem si přečetl tak je to nejspíše v uhlíkách.

Potřebuji radu jak vyndat ventilátor.
Nejsem ještě jsem nic pořádného na Vectře nerozebíral, tak potřebuji to nejdednodušší.

Děkuji
Yper
Friday 21 September 2007 - 13:50:04 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
-sejmout čepičky na stíracích ramíncích a ramena povolit matky a sejmout (označit si který je levý a který pravý pro zpětnou montáž)
-při otevřené kapotě sundat těsnící gumu na motorové přepážce a vyndat pylový filtr do interieru
- povolit dvě velké matky, které jsou na dřících náhonu stíracích ramének a sundat selé oplastování pod předním oknem - musí se trochu ohnout
- odpojit napájení motoru stěračů a demontovat celý mechanismus stírání okna - tuším 3 šrouby
- odpojit podtlakové hadičky, a elektrické kabely, které vedou do a přes plastovéo překrytí sání vzduchu.
- povolit další 3-4 šrouby. které jsou na lemu tohoto plastového překrytí a to demontovat a pak jsou tam myslím další 3 šrouby a už je to vše.
-motorek se dá vytáhnout ven tahem - pod mím se musí odpojit z elektrokonektoru.
- je navléknut na límci, který jej v loži vystřeďuje a ten se dá tahem sejmout.

A chutě do toho! _;

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Friday 21 September 2007 - 18:01:12 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
jak psal Yper.je to na 15 minutek Každpádně než začneš schánět uhlíky,tak se podívej,v jakém stavu máš lamely.

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


HonzaZ
Saturday 22 September 2007 - 11:19:19 Citovat
Host
Presne jak se tady pise, demontaz jde jak po masle bez problemu. Me by uz ale uhliky nezacharanily pac byl znacne osoustruzeny komutator. Nebyla na nem uz zadna medena vrsva a lamely taky ne. Takze jsem sehnal zanovni ventilator a bezi perfekt.
Papír
Sunday 07 October 2007 - 21:55:23 Citovat
Host
Děkuji všem za rady, ale zvláštní dík patří Yperovi!!!
Díky jeho návodu jsem to dal snad dohromady. Uhlíky byly dlouhé cca 1,5cm ale byly moc do klínu a brzdily. Srazil jsem trochu špičku. Motorek promazal a vrátil zpět a funguje.

Malá úprava návodu:
povolit dvě velké matky, které jsou na dřících náhonu stíracích ramének a sundat selé oplastování pod předním oknem - musí se trochu ohnout

Kryt se nemusí ohýbat, stačí jeden konec vysunout na př. sklo a pak ho našikmo vpohodě vytáhnout.

Ještě jednou děkuji.
qpc
Sunday 07 October 2007 - 23:43:52 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
rádo se stalo,přijd zase..i bez poruchy

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Wednesday 31 October 2007 - 12:02:37 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Příčina nefunkčního ventilátoru - vydřený komutátor.
Mohu Vás ubezpečit, že to takhle vypadá i u Vás ostatních.



[ Upraveno Wednesday 31 October 2007 - 12:03:33 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
qpc
Wednesday 31 October 2007 - 15:06:23 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
Yper napsal ...

Příčina nefunkčního ventilátoru - vydřený komutátor.
Mohu Vás ubezpečit, že to takhle vypadá i u Vás ostatních.




no,měl jsem podobnej,ne-li horší..


Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Yper
Wednesday 31 October 2007 - 15:10:02 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
No a takhle vypadá po mé renovaci - vyměněný komutátor (byla to pakárna) a osoustružení do roviny - to je nutné vzhledem k potřebě správné funkce uhlíků!



Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Tomin
Wednesday 31 October 2007 - 15:23:47 Citovat
Host
To kontakty na komutator, to se da nekde koupit ? __;

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5 6 7 8  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1532 sec,0.1207 z toho dotazů.