Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ventilátor topení do interiéru |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 martinh: jo, O.K. díky. O tohle mi šlo. Demontáž kaslíku je brnkačka - už jsem to dělal s Palicem a bylo to v poho! _; Teď zrovna, když nejsou mrazy, tak to funguje - raději zaklepávám - ťuk, ťuk, ťuk! ?lola Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
HonzaZ |
| ||
Host | Zdravím pánové, tak i me se dotocil ventilátor. Mám digiklimu a nekdy naskocí, nekdy proste ani ťuk a po vypnutí motoru se na dyslpleji stupnu objedví 2 vodorovné cárky vedle sebe. Zároven, když nejede ventilátor nebeží kompresor chlazení. Ovládací panel klimy je ok, protože slyším jak se klapka pohybuje prii zmene smeru foukání. Cetl jsem, že nejcastejší závadou jsou ohoblované uhlíky. Ptám se, najdu je ve ventilátoru co je pod uhlikovým filtrem nebo pod kaslíkem spolujezdce, kde je údajne další ventilátor?? Jak šel demontovat ventilátor, nejaké zákernosti me budou cekat? Omlouvám se za možná priblblou otázku, ale na predchozí VB V6 me chybné urcení závady taky s nefunkcním ventilátorem stálo 8 tis. a místo ventilátorem to bylo relé ve pojistkové skrince a proto si to radeji opravím sám. Díky moc za help. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Sorry, ale bohužel jsem se k tomu ještě nedostal. Nicméně údajně příčinou tohoto stavu je dlouhodobě spatný pylový filtr. Buď protržený nebo nesprávný typ, který nesedí přesně v okrajích - to byl můj případ! Dostávají se pak do ventilace a na ventilátor nečistoty, které způsobí rychlejší opotřebení uhlíků a v některých případech i poškození lamel (viz qpc!) Každopádně jsem se dozvěděl, že lepší je na něj zaútočit přes kastlík spolujezdce! _; Asi se na to v sobotu vrhnu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
HonzaZ |
| ||
Host | Prima, diky za info Ypere. Jelikoz jsi daleko vetsi odbornik na Opela tak pockam jak zvitezis a ja se na to vrhnu dalsi sobotu. Uhlikovy filtr menim poctive a v okrajich sedi OK, ale je otazkou jak se k tomu stavel byvaly majitel. Jestli ti to o vikendu dopadne, pak prosim napisej jak jsi dopadl. Diky moc. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | tak jedna rychlovka na sobotni den: Demontaz: sterace plast pod steracema motor steracu ( u ropaku cidlo venkovni teploty a podtalkove hadicky) plast drzak pyloveho filtru povolit motor a vypacit zkouknout jak vypadaji vsechny elektropatice i na predradnem odporu. I ten odpor muze byt pricinou nerozjeti se ventilatoru. | ||
| |||
Pája J. |
| ||
Host | Nazdárek. Tak jsem další adept, kterému ventilace šla a pak ne a zas jo. Včera definitivně přestal ventilátor jít. Takže uhlíky? A kdo jste je už kupoval, jaké? A cena? Nebo je závada ve spinačích, nebo kabelech? Napíšete někdo, jak Vám dopadly opravy? Dík _; | ||
| |||
Pája J. |
| ||
Host | Vážně nikdo nezná rozměr těch uhlíků nebo typ? ( | ||
| |||
Pája J. |
| ||
Host | Tak jsem rozebral motorek a uhlíky jsou OK. Jejich rozměr je 8x9mm. Relátka taky v pořádku, pojistka taky OK, dal jsem i novou a stále nic. Motorek jsem zkusil připnout na přímo a šel. Tak už nevim, kde hledat problém. Asi mi něco překousalo kablík. A jak se podařila oprava Vám, co jste měli podobný problém? Děkuji za každou radu. | ||
| |||
petrtom |
| ||
Host | Prosím o radu. Přestal mi jít ventilátor zřejmě přerušený kabel. Ventilátor funguje, když už jsem si nevěděl rady tak jsem překlenul od pojistky téměř k motorku a vše fungovalo včetně automatické rergulace (mám digi klimu) až na to že pokud jsem dal větší otáčky než 5 stupeň tak shořela pojistka. Poprvé jsem to zjistil tak, že se pojistka spekla a vypálila mi v pojistkové skříňce díru pojistka se prostě nepřepálila a shořel drát. Potřeboval bych elektrické schéma kam vede od pojistky ventilátoru drát v tom svazku to nemoho dohledat. Určitě bude někde přerušený, ale kde? Prosím o radu nebo zaslání el. schématu. Odkaz | ||
| |||
petrtom |
| ||
Host | zapoměl jsem Vebe 1,8 r. 1997 dig. klima | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 8 | |