Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Tankovat Shell V-Power? |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Robert |
| ||
Host | Nevím jestli můžu tankovat do své VeBe 96 X16XEL Shell V-Power? Na stránkách Shellu píšou že některá starší vozidla mohou potřebovat s Shell V-Power i mazivo na sedla ventilů, aby byla ochráněna před opotřebováním sedel ventilů. Tak nevím jestli je to i můj případ nebo ne? Samozřejmě to na svejch stánkách dost vychválili, ale nevím jaká je praxe, máte s tímto palivem nějaké zkušenosti? Dík Robert | ||
| |||
Mongoose |
| ||
Host | Mám to taky v plánu vyzkoušet ale teď jsi mě docela vylekal. o tom jsem nic nevěděl, tak raději počkám na názory... | ||
| |||
Václav |
| ||
Host | Robert napsal ... Toto upozornění se týká motorů, které byly konstruovány na olovnatý benzím. Ta přísada se někdy nazývá též "náhrada olova". Pro vozidla konstruovaná na bezolovnatý benzín (tzv. Natural) se tam nepřidává. některá starší vozidla mohou potřebovat s Shell V-Power i mazivo na sedla ventilů, aby byla ochráněna před opotřebováním sedel ventilů. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Tak tak, Václav to uvedl přesně. Jinak pokud chcete vyzkoušet dražší želví power, tak do vašich motorů je vhodný jen 95, za 98 byste vyhazovali jen prachy a efekt to na výkonu nepřinese naopak a navrch riskujete podpálení ventilů. 98 má delší dobu hoření než 95 a proto to má kontraproduktivní efekt. | ||
| |||
Václav |
| ||
Host | Tak, tak. Souhlasím, (to si to s Riwalem pěkně lebedíme). Ještě bych chtěl dodat, že se dokonce může, krom výše uvedeného, výkon motoru při použití benzínu 98 i o něco snížit (u motorů neřízených čidlem klepání). viz článek Odkaz povšimněte si poklesu výkonu u stroje č.3. | ||
| |||
hans |
| ||
Host | Rád bych poprosil o nějaké shrnutí. Jsou motory (u VB), do kterých je možno bez problémů dávat V-Power Racing a aby to mělo nějaký efekt ? Nebo je lepší se držet V-Power(u) 95 u všech moturů (1.8, 2.0, 2.5 V6) Díky. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | U všech je lepší 95. Dát tam 98 můžeš, ale viz výše, platí to pro všechny tyto motory. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Vždy se držet doporučení a návodu výrobce motorů-auta v průvodní dokumentaci k autu. Pokud tam chceš skutečně dávat BA98, tak se poraď s automechanikem-tuningářem a nech si ještě snížit i hlavu - pak to bude mít opodstatnění a i vyšší výkon. Zkrátíš ale životnost motoru! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | zelva 95 je uplne ok, pouzival jsem ji jak na vectre tak astre. Je to defacto normalni natural akorat s prisadama. Faktem je, ze v zime to za studena jelo plynuleji a spotreba sla taky o fous dolu. Vykon stejny (kdo ceka narust, je blahovy ) Ovsem ten cenovy rozdil za to imho nestoji, zvlaste v dnesni dobe proklate drahyho paliva (a bude hur). Jinak v-power racing je 99 nikoliv 98 (coz samozrejme problem OC jeste prohlubuje) | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | a co se tyce okrtanu, tak dneska jsem o tom zrovna daval odkazy do chatboxu ... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |