• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Levná pumpa to je (V)ONO!!!
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Ascona
Monday 11 July 2005 - 14:26:24 Citovat
Host
Nechci dělat reklamu, ale po marných pokusech v Oplu a u atomechanika jsem natankovala Shell V-power 95 a je to supr. Měla jsem problémy se startováním, nechtělo to chytnout a škubal se motor a je po problémech. Něco na tom bude. Jela jsem OV-Praha a zpět a pohodička. Vyjela jsem dvě plné nádrže a ani jednou mi to při startu neblblo. Navíc opravdu při 130 km/hod. si motor krásně předl. Rozhodně doporučuji. Z levného hnusu Natural 95 za 27,20 Kč přecházím na Shell V-power 95 za 29,50 Kč, ale rozhodně to stojí za to!!! Doporučuji.
Duffy
Friday 15 July 2005 - 08:01:01 Citovat
Host
No abych se vrátil k původnímu příspěvku, tak auto po dotankování jezdilo, ale uběhl nějaký týden a problémy se zase objevujou (rozsvítí se kontrolka elektroniky a netáhne, většinou, když už mam míň benzínu v nádrži, pak dotankuju a vše ok). Podotýkám, že teď už jsem tankoval jen na Shell a ÖMV. Volal jsem znova maníkům do OPELU, ale to znamená znova diagnostiku a ještě bych musel jezdit po Teplicích než se mi kontrolka rozsvítí, aby jí ten jejich ZX Spectrum načet No, s tim V-Powerem je to zajímací nápad, vyzkoušíme, uvidíme...
Red_Dwarf
Sunday 17 July 2005 - 18:08:36 Citovat
Host
Ten V-Power 95 bych zkusil,nic nezkazíš.Nedávno jsem byl v Itálii,kde jsem tankoval 98 Natural a u Shell V-Power Racing 100Oktanů,ale rozdíl znát nebyl,takže 95 stačí,více tento motor nedokáže využít.
Myslím,že do Vectry nemůže 98,100Oktanů uškodit nebo máte příme zkušenosti.I v manuálu je 98 napsaná,takže myslím,že nic strašného se tím způsobit nemůže,kromě větru v peněžence.
X18XE VeBe,125tkm,1997
Red_Dwarf
Sunday 17 July 2005 - 18:18:08 Citovat
Host
Ještě dotaz.Když tady bere tedy Shell od Čepra,tak nevíte,jak je to v zahraničí(myslím západní státy)?Tam má Shell své dodavatele a "upravovatele" nebo to bere od jednoho výrobce jako tedy u nás?
Václav
Sunday 17 July 2005 - 19:19:16 Citovat
Host
Oktanové číslo benzínu udává (zjednodušeně) jeho odolnost proti detonačnímu spalování. To je v motoru nežádoucí, pokud k němu dojde - motor "zvoní". Proto se nemá používat benzín s nižšším o.č. než je předepsané. Vyšší oktanové číslo snese vyšší kompresní tlaky, proto se používá do motorů s velkým měrným výkonem. Rychlost jeho hoření je odlišná, vyžaduje jinou charakteristiku řízení předstihu zážehu. Staré Vectry měly pro tento případ přepínač, kterým se nastavila charakteristika řídící jednotky motoru na 95 anebo 91 oktanů. Jak je to u VeB nevím, možná charakteristiku ř.j. hlídá čidlo klepání v motoru, pokud však v manuálu nezmiňují benzin 100 okt.-nelil bych ho tam.
milhaus
Monday 18 July 2005 - 12:28:05 Citovat
Host
ten přepínač neni (aspoň u mé 2000) na 91 nebo 95, ale na 95 a 98-mění to mapu předstihu v PC.
Na 98 to sice jede líp a motor má taky zdravě dravější zvuk, ale žere to stejně nebo víc než na 95.
Václav
Monday 18 July 2005 - 18:03:31 Citovat
Host
Václav napsal ...
Vyšší oktanové číslo snese vyšší kompresní tlaky, proto se používá do motorů s velkým měrným výkonem.


Vectra 2000, kompresní poměr 10,5, výkon 150 koní, benzin 95 či 98.
Vectra 2,0, kompresní poměr 9,2, výkon 115 koní, benzin 91 či 95 oktanů. Oba máme pravdu, Milhausi ....
Honza K.
Tuesday 19 July 2005 - 00:25:11 Citovat
Host
"1.Kraftstoff mit höherer Oktanzahl kann immer verwendet werden
2.Bei allen Otto-Motoren (außer 16 LZ 2) wird die Zündung abhängig von getankter Kraftstoffsorte (Oktanzahl) automatisch angepaßt."

Adam Opel
milhaus
Tuesday 19 July 2005 - 07:06:27 Citovat
Host
no ješte umět německy
Honza K.
Tuesday 19 July 2005 - 14:59:55 Citovat
Host
1.Pohonné hmoty s vyšším oktanovým číslem mohou být vždy použity.
2.U všech zážehových motorů (vyjma 16 LZ 2) je závislost zapalování automaticky přizpůsobena podle druhu natankovaných pohonných hmot (oktanového čísla).


Neuměle a bez souhlasu Adama Opla přeložil: Honza K.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1752 sec,0.1313 z toho dotazů.