• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Levná pumpa to je (V)ONO!!!
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
riwal
Thursday 30 June 2005 - 06:59:17 Citovat
Host
Dobré ráno ELAN - to bylo probuzení co ?

To je stará známá věc chlape - záraky a zázračná paliva se nedějí - Yper by moh vyprávět
Ascona
Thursday 30 June 2005 - 08:00:00 Citovat
Host
No tak já se přidám. řeąila jsem tady předevčírem problém se startováním. Myslela jsem si, ľe je to ąpatným benzínem-pumpa v Krásném Poli (okr. Ostrava) cena 27.20 Kč. Jenomľe jsem si nabrala u ESSA a pořád to dělalo to samé-nestartovalo to po otočení klíčku, ale aľ za pár sekund a někdy se mi překně třepal celý motor-dost blbé. Nakonec jsem psychicky nevydrľela a rozjela se do Oplu a napojili mě na PC a vąe v pohodě.... Bavila jsem se pak se známým automechanikem a ten mi na to doporučil si natankovat plnou právě u Shellu a přímo Shell V power? a projet to tak do Prahy, tím se prý pročistí motor i trysky a bude to v pohodě. Co si o tom myslíte? Prý ale existují i nějaké přísady, které se dají koupit v láhvi a nalít přímo do plné nádrľe Natural 95, nevíte o tom? Můľete doporučit? Mám uľ totiľ plnou nabranou a nechci čekat, aľ ji vyjezdím, protoľe jsem z toho startování mírně nervózní _rendek Kaľdopádně levný benzín nebrat!!!!! Uľ nikdy!! _legion
Yper
Thursday 30 June 2005 - 08:26:42 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Teď kdyľ máą plnou, tak ti stejně nic nepomůľe, protoľe tyhle přídavky se musejí přidávat před tankováním nebo v průběhu něj. Pokud tam teď něco nalejeą, tak nezajistíą homogenitu v celém objemu a ve svém důsledku to pak pro motor bude větąí záhul neľ teď co tam máą.Navíc přídavky na zvýąení OČ tyhle přípravky neobsahují.
Známý ti poradil celkem dobře - dát shell V-power. Má OČ 98 a jeho smícháním s palivem, které má např. jen 92 oktanů v poměru 1:1 pak docílíą oněch 95 oktanů pro tvůj motor.
Poľadavek na správné OČ je hlavně u startů a při rozjezdech. Pokud to budeą pak valit po dálnici rychlostí 130 km/h. tak zjistíą, ľe si motor jen spokojeně přede, protoľe obecně pro vąechny motory platí, ľe se vzrůstající rychlostí klesá oktanová náročnost motoru na palivo.
Jinak si myslím, ľe právě ty jsi asi ten případ, kdy po nevyprázdněné naftě nebo LTO naplnili cisternu benzínem a ty jsi si tenhle miąmaą koupila.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Ascona
Thursday 30 June 2005 - 09:42:15 Citovat
Host
Jé, tak díky za radu. Myslíą teda, ľe je prostě i nejlepąí místo Natural 95 tankovat stále Shell V-power?
happy
Thursday 30 June 2005 - 12:16:22 Citovat
Host
Shell V-power ano, ale poté pouze Shell V-Power 95 nikoliv 98. Jen zezačátku, jak radil Yper. Já na ten Vpower jezdím uľ tři čtvrtě roku.
ttoommaass
Friday 01 July 2005 - 14:17:38 Citovat
Host
Vadi X20XEV Natural 98?

Je to pro nej lepsi, nebo ne?

Urcite to vic tahne, ale co na to motor?

TOM

Václav
Friday 01 July 2005 - 14:41:04 Citovat
Host
U pumpy ONO v Plzni občas tankuji benzín 95. Asi jsem měl ątěstí, ľádný problém jsem nikdy nezjistil. Zato jednou u pumpy SETA (?) ve Vimperku. To byl humus!!! Jako kdybych do motoru zavřel 20 permoníků s kladívky. Odplíľil jsem se (do kopců) na dvojku na osminku plynu do Prachatic a tam to "zahustil" benzínem 98. Chod motoru se značně zlepąil, tuto pumpu já uľ nenavątívím.
riwal
Friday 01 July 2005 - 14:44:47 Citovat
Host
Yper tady na to psal poměrně dlouhou studii, já uľ jsem se o tom tady taky zmínil. 98 oktanový beňo je pro tento a nejen tento seriový motor spíą hůř neľ líp. 98 má deląídobu hoření, takľe na výkon to má spíą negativní vliv a hrozí podpálení ventilů.
Václav
Friday 01 July 2005 - 15:30:26 Citovat
Host
Normálně tan (C20NE) BA 98 neleju, ale kdyľ jsem tam měl 20 litrů nějaké ruské osdesátosmičky či co to bylo za svinstvo, tak co jsem měl dělat. Vypouątět nádrľ na silnici jsem tedy zamítl.










Normálně tam BA 98 netankuji, ale kdyľ jsem tam měl 20 litů nějkého 88 oktanového svinstva či co to bylo - to jste měli slyąet ten motor.... A VYPOU©TĚT NÁDR® NA SILNICI SE MI NECHTĚLO. PRO TU NOUZOVKU TO BYLO DOBRÉ ŘE©ENÍ. Teď zas jezdím na Nat.95.








Václav
Friday 01 July 2005 - 15:35:00 Citovat
Host
Sorry, nějak jsem ten svůj příspěvek natáhl. Omlouvám se.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2372 sec,0.1904 z toho dotazů.