Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Motor z BMW 3.0d do Omegy misto 2.5DTI |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | jo a jeste bych tam chtel dat tu ridici jednotku z BMW, jen musim jeste prijit na to jak to sparovat s IMO, to jsem zatim nejak nezkoumal a nemam s tim zadnou zkusenost ... ta BMW rj je uz cipla. jinak jeden kluk co to predelaval v nemecku, tak ve spolupraci s nekym upravili ten soft v RJ oplu a vysledny vykon 240 koni a hlavne kroutak 550 NM ... ale to uz mi tahle manualni prevodovka asi nezkousne, uz takhle se drzim, abych ji moc nedaval preci jen R30 je delana asi do 300 NM nebo tak nejak... automaty jsou delany na vetsi kroutak _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Tomis napsal ... ale to uz mi tahle manualni prevodovka asi nezkousne, uz takhle se drzim, abych ji moc nedaval preci jen R30 je delana asi do 300 NM nebo tak nejak... automaty jsou delany na vetsi kroutak Presne tak, Opel znaci prevodovky podle maximalniho krouticiho momentu. | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | sice diesel nesnasim ale tohle je husty, jak rikal legend prestavba jak ma byt jeste tu 6 kvalt manual a bude to fakt super:) Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | tak uz jsem ji testnul i na dalnici, ale nemam moc srovnani, zrychleni do mirneho kopecku ze 120 na 180km/h za 17,2s, vic uz byl zase provoz, kdyz jsem si hral, ale, kdyz mne na dalnici nekdo dojede, tak mu pak v pohode ujedu. mozna bude jeste snazsi dat jinej diferak s mensim prevodovym pomerem a neni treba ani 6-ti kvalt, ted je tam bud 3,273 samosvor nebo 3,455 normal. takze dat tam nejaky 2,8 tak to jede 270 jen ho sehnat _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Co vím, tak nejdelší diferáky v omegách měly převod 3.25 (2.5DTi) - vhodný pro malé provozní otáčky a velkou maximální rychlost a nejkratší je 4.22 (2.5V6, 2.6V6) - ideální pro největší zrychlení, ale s dieselem bys měl maximálku tak kolem 180, protože má malé max otáčky motoru. Změř si přesně, jak rychle jedeš při 3000 otáčkách na pětku a podle toho si pak spočítáš, jakej ideální převod diferáku bys měl použít, aby byla rozumná max rychlost při max otáčkách motoru a zrychlení. Viděl bych to tak na převod 3.45 z 2.5TD, přinejhorším 3.7 z 3.0V6. A teď si vyber !!(a) Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | bych tam spis daval mensi pomer, nez vetsi, zrychleni to ma takhle uz az az dobry, ted treba na dalnici aby to tocilo min, vykonu to ma dost. Budu ted dojizdet 85km do prace, takze denne 170kilaku. Ted mam kombinovanou dle pocitace, 6,3l/100, ale potreboval bych zmenit kod v display, ted tam mam 088 coz je pro 16" kola, ted tam mam ale zimni 15" a na leto 17", cemuz odpovida jiny kod. V opcomu jsem to zatim nenasel, nechce se mi to spojit s tim displayem, se budu muset podivat, zda tam je natazeny ten diag drat. _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja teda nevim, ale kdyz je u ridici jednotky uplne jiny motor, s jinym objemem a asi i cerpadlem, tak PP bude ukazovat stejne blbosti, ne? To bych si zmeril podle tankovani... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak mě se s OP-COMem ještě nepodařilo změnit kód displaye, řekl bych že je to jedna z velmi mála věcí, co OP-COM ještě neumí. Rozdíl mezi 15", 16" a 17" je minimální, mnohem víc udělá ten jinej motor a asi nemá cenu display programovat, to spíš že bys zjistil o kolik % reálně kecá za současného stavu a pak zkoušet jiné kódy, které se reálné hodnoty přiblíží. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | ale Op-com to v menu ma, coz je tedy divne, jinak dle tabulky tech kodu je tam stejny pro 15" a 17" a jiny pro ty 16" .. jinac kdybych dal 6-kvalt, je tam nejaka kulisa razeni? _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||
pepek |
| ||
Host | Je to pěkný, že to jede. Ale je to fakticky nehomologovaný vůz. To znamená, pokud by byla náhodou nějaká havarka a někdo si toho náhodou všiml, je na světě regres od pojišťovny. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |